Olen huomannut, että woke ym. vastaavat liikkeet pyrkivät lisäämään joukkoonsa koko ajan enemmän ryhmiä taistelussaan valkoisia lihaasyöviä autoilevia heteromiehiä vastaan.
Homot, tytöt , työttömät ja maahanmuuttajat on kiihoituksella värvätty PS:n vastaiseen taisteluun
7
72
Vastaukset
- Anonyymi
Media lietsoo perussuomalaisvihaa.
- Anonyymi
Ei kannata pettää omia kannattajiaan.
- Anonyymi
Harvaapa meistä on värvätty mihinkään taisteluun. Moni ajattelee vaan, että yhdenvertaisuus on tärkeää. Vaikuttaa joku muu olevan täällä räyhämeiningillä.
Mikään tai kukaan ei estä sinua olemasta lihaasyövä valkoinen heteromies. Silti joku toinen ei välttämättä voi olla tai halua olla samanlainen kuin sinä. Ja se, että hän on erilainen, ei tee hänestä yhtään vähempiarvoista.
Tiede kertoo, että lihan ylenpalttinen syöminen ei ole terveydelle eikä ympäristölle hyväksi, joten moni ajattelee että sitä on syytä vähentää. Fossiiliset polttoaineet samoin, joten rinnalle on tullut vaihtoehtoisia tapoja.
Sinä voit silti edelleen syödä lihaa ja autoilla.- Anonyymi
Homous ei ole luonnonmukaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei ole luonnonmukaista.
Helsingin Sanomat ja Yle on lietsonut jatkuvasti vihaa perussuomalaisia vastaan näillä kaikenlaisilla valepropagandajutuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin Sanomat ja Yle on lietsonut jatkuvasti vihaa perussuomalaisia vastaan näillä kaikenlaisilla valepropagandajutuilla.
HS ja YLE ovat WEFin ohjauksessa molemmat
- Anonyymi
Kyllä ainakin silakat ja rasmustelijat.
Jooa sinimustat Tuukan johdolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264