”Helsingin yliopiston oikeushistorian emeritusprofessori Jukka Kekkonen pitää valtiovarainministeriön kovaa kritiikkiä saanutta vaikutusarviota pahimmillaan oikeusvaltiota rapauttavana.
Oikeusvaltion murentamista on siirtää rajaa päätöksenteossa huonon juridiikan ja huonon tutkimuksen suuntaan, jota ohjataan voimakkaammin politiikan puolelta, hän täsmentää.
– Minusta tämä ei ole missään tapauksessa hyvää hallintoa. Tässä on selvästi jonkinlainen poliittinen näkökulma tai painostus tullut kuvioon mukaan. Eihän sellaisiin virkamiehiin voida luottaa, jotka muuttavat mielipidettään, ja toimivat tiedeyhteisön selkeän enemmistön näkemysten vastaisesti tässä asiassa, Kekkonen sanoo.
– Näen tilanteessa oikeistopopulistisen ideologian mukaisia muutoksia, Kekkonen pohtii.”
https://yle.fi/a/74-20162287?origin=rss
Persujen käänteinen Midaksen kosketus: Kaikki mihin petoSSuomalainen koskee, muuttuu…
No, te tiedätte kyllä.
Purran johtama valtiovarainministeriö on persuuntunut?
16
139
Vastaukset
- Anonyymi
Niin,
Eikös me kansalaiset jo äänestetty minkä ideologian mukaan tässä maassa mennään?
En minä ainakaan äänestänyt Kekkosen itkemää mallia tähän maahan, että joku Kekkosen "tiedeyhteisö" päättää mitä tässä maassa tehdään ja me kansalaiset vaan äänestellään trubaduureja ja missejä tosiTV-ohjelmaan nimeltään eduskunta.
Mitta toisaalta: minä en olekaan sen enempää mikään tiedeuskovainen kuin sen profeetaksi pyrkivä pyrkyrikään.- Anonyymi
Miksi edes heräsit.....
- Anonyymi
Kansalaiset ajattelivat varmaan saavansa jotain sivistysporvarismia. No ylläripylläri, tulikin fasismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes heräsit.....
Eikö aukee ilman vinkkiä kun pitää ihan kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aukee ilman vinkkiä kun pitää ihan kysyä?
Kansako tilasi fasismia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansako tilasi fasismia?
Tarkistappa nyt mitä fasismi tarkoittaa vaikka aluksi. Typerää tuollainen pätemisyritys name-droppailemalla.
Näitä fasismi, natsismi ja rasismi höpinöitä voi heitellä uskottavasti ehkä jossain vasurien saunaillassa, mutta ei kyllä julkisesti Siis ellei ole ihan vakaa tarkoitus näyttää idiootilta.
- Anonyymi
Kokoomuksen tavoitteiden toteutumistahan nuo virkamiehet ovat siellä valvomassa. Tässä projektissa Purralla ja persuilla on hyödyllisten idioottien rooli.
- Anonyymi
Persuja kuskataan hallituksessa kuin likaämpäriä. Persut ovat lähteneet herrojen kanssa marjaan huomaamatta, että heiltä on jo viety marjat sekä tuokkoset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja kuskataan hallituksessa kuin likaämpäriä. Persut ovat lähteneet herrojen kanssa marjaan huomaamatta, että heiltä on jo viety marjat sekä tuokkoset.
Mihin perustuu kuvitelmasi että persuja "viedään" koska he siis eivät edistä lähes kommunistisia unelmiasi?
Ei vasurin oma pikku järjenvastainen akvaarioyhteiskunta ole mikään maali tai edes tavoite. Siitä kuolemanloukusta poispäin kävely ei ole kenenkään "viemistä" vaan järjen käyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustuu kuvitelmasi että persuja "viedään" koska he siis eivät edistä lähes kommunistisia unelmiasi?
Ei vasurin oma pikku järjenvastainen akvaarioyhteiskunta ole mikään maali tai edes tavoite. Siitä kuolemanloukusta poispäin kävely ei ole kenenkään "viemistä" vaan järjen käyttöä.Miksi edes heräsit ??
Viestissä ei mainittu kommunismia eikä sosialismia.
Ilmeisesti se tosiasia että PS on hallituksessa vain leimasimen (HYVÄKSYTTY) roolissa,
saa sinut näkemään kommareita jokaisessa viestissä.
PS on mukana toteuttamassa kokoomuksen politiikkaa, omista vaalipuheista ei ole jälkeäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vasurin oma pikku järjenvastainen akvaarioyhteiskunta ole mikään maali tai edes tavoite. Siitä kuolemanloukusta poispäin kävely ei ole kenenkään "viemistä" vaan järjen käyttöä.Persun täytyy olla tosi harhainen, jos pelkää kommunismia Suomessa. Kommunistit eivät edes istu eduskunnassa. Niin mitätön se niiden puolue on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun täytyy olla tosi harhainen, jos pelkää kommunismia Suomessa. Kommunistit eivät edes istu eduskunnassa. Niin mitätön se niiden puolue on.
Hegemoniahöpinäkö on mielestäsi denialismisi peruste? 😂 En ihmettele jos oma ajatus ei vaan taivu ja helpompaa on torjua asioita, mutta pitäiskö keksiä jotain sanottavaakin ennen kuin kirjailee tänne ääneen julistuksensa torjua ja olla ajattelematta.
Jos noin toimien: miksi oikein sinä heräsit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes heräsit ??
Viestissä ei mainittu kommunismia eikä sosialismia.
Ilmeisesti se tosiasia että PS on hallituksessa vain leimasimen (HYVÄKSYTTY) roolissa,
saa sinut näkemään kommareita jokaisessa viestissä.
PS on mukana toteuttamassa kokoomuksen politiikkaa, omista vaalipuheista ei ole jälkeäkään.Juu juu, oot pettynyt kun persut ei tarjonnut sulle jälleen uutta vasuripuoluetta äänestettäväksi, vaikka tyhmänä niin luulit.
Sitten petyit kovasti.
Voisitko kuitenkin itkeä hiljaa itseksesi? Vaikka olihan se toki huvittavaa miten ääneen täällä tunnustit typeryyttäsi - aluksi. Alkaa vaan vitsi kulua, eikä se toistelemalla parane.
- Anonyymi
Vaikeasti kotikasvatettavat olisi pitänyt saattaa aikanaan kunnon oppia elämästä. Niistä kasvaa muuten inttäjiä, suvaitsemattomia, vanhemmilleen tottelemattomia ymym
- Anonyymi
Hoh hoijjaa..Joko sinä sinimustien somesaastevastaava olet 100 avausta tänään kirjoittanut suoli24 palstoille joissa vassaripropagandaa julistat?? 🥱🥱
- Anonyymi
sinimustia fanittava äärivassari Soi nisti. Jolla ei ole lääkitys kunnossa mikä paistaa läpi herran jokaisesta skitsoavauksesta missä sotii politiikaa vastaan jota itse ajaa ja kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730