Onko muilla kokemuksia TTGreen Oystä? Meidän 87 vuotiaalle yksin asuvalle sukulaismiehelle myynyt 10 aurinkopaneelin systeemin 19200 eurolla. Santanderin kautta vielä tehty rahoitus muistisairaalle ukolle... Oli tämä pulleahko myyjä vielä sanonut, että ennen ei ovesta poistu kun nimi on paperissa! TÖRKEÄÄ!!!
TTGREEN OY MYY JA HUIJAA VANHUKSILLE
Anonyymi-ap
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä kävi myyntitykki tuosta firmasta. 6 tuntia yritti väsyttää ja saada nimiä paperiin. EI ONNISTUNUT! Myöhemmin tutkin asiaa ja oli muillakin samoja kokemuksia. Myyjäretku yritti ehdottaa, että maksaisin hänelle suoraan omalle tilille heti. EI SUOSTUTTU ONNEKSI! Lähtiessään sanoi, että firma menossa konkurssiin tätä menoa kun ei kauppaa ole tullut...
- Anonyymi
Vanhuksen pitää heti soittaa omaiselleen jos joku ulkopuolinen tunkee kotiin ja sen jälkeen omaiset ajavat kusettajat ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716