Entinen Tampere nykyinen Sannatown on luomassa itselleen urbaanin suurkaupungin ilmeen jättäen Turkun ja jopa Helsinkin varjoonsa. Korkeita taivaanraapijoita ja junaradan peittäviä kansia luovat sykettä tulevaisuuden Sannatownille, jossa persuilulle ei ole sijaa.
Sannatownista suurkaupunki
10
73
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna petti äänestäjänsä ja jätti eduskunnan, Tampereen ja kaupunginvaltuuston.
- Anonyymi
Persut pettivät, EMME LÄHDE MUKAAN SELLAISEEN HALLITUKSEEN JOKA LEIKKAA VÄHÄVARAISILTA.
- Anonyymi
Tampereen uusi nimi on Bileilmaritown. Hämeenkadun nimi muutetaan Ilmarinkaduksi.
- Anonyymi
Liikaa ilmarivaivoja tulosday
- Anonyymi
Tampereella on jo Ilmarinkatu.
- Anonyymi
Sekö Persu reppanaa v.tuttaa.
- Anonyymi
Ilmarinkatu on vielä kevyttä kauraa; MIKSEI-katu sen olla pitää, kun aidon miksei-baari'laisen ovat lapsuudenkaupunkilaiseni sinne Lopun Ajan -johtotähtijumalakseen hamstranneet; WEF-pakkopulla"lahjana".
- Anonyymi
No can do. lmarinkatu on jo olemassa.
- Anonyymi
Hämeenkatu muutetaan narkkkikaduksi
tai romanikuja,
allahu street.
sopisi hyvin kun katselee työmatkalla bussin ikkunasta. - Anonyymi
Sanna kaupunki on osannut kehittyä ja ajattelevat kansan parasta. Toisin se on täällä pääkaupunkiseudulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284