Perussuomalaisten hallituspolitiikan ansiosta maastapoistojen määrä on hurjassa kasvussa Suomessa.

Anonyymi-ap

"Maastapoistojen määrä hurjassa kasvussa
Helsingin poliisin toteuttamien maastapoistamisten määrä on kasvanut huomattavasti. Kuluvana vuonna maastapoistamisten määrä on kasvanut 53 prosentilla edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Helsingin poliisi on tänä vuonna toimeenpannut 307 maastapoistamismääräystä. Suurin osa perustuu rikoksiin".

Tämä poliisin julkaisu on erinomainen uutinen etenkin suomalaisten turvallisuuden kannalta. Kiitos tästäkin suomalaisten turvallisuuden puolesta toimimisesta hallituksessa kuuluu perussuomalaisille.

6

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä alku mutta ei läheskään riittävän jämerää toimintaa.

• Anonyymi

mutta ne tulee kuitenkin takas ?

• Anonyymi

Kiitos shengenin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oliko mamuja

• Anonyymi

Poliisi tehostaa valvontaa ja lisää poliisin läsnäoloa Suomen ensimmäisellä niin sanotulla kielletyllä alueella Vantaan Myyrmäessä kesäkuukausien ajaksi.
      Rikosylikomisario Sami Heikkilä sanoo, että Myyrmäen alueella on ollut merkittäviä ”haasteita”, joita viranomaiset aikovat nyt ”tarkistaa” yhteistyössä muiden viranomaisten, Vantaan kaupungin, Myyrmannin ostoskeskuksen toimijoiden ja paikallisten asukkaiden kanssa.

Selkokielellä tämä tarkoittaa, että maahanmuuttajien häiriöt ja äänekäs käytös alueella ovat saavuttaneet pisteen, jota ei voida enää sivuuttaa. Erityisesti Myyrmäen aseman ja Myyrmannin ostoskeskuksen ympäristö on saanut maineen maahanmuuttajien levottomuuksien keskuspaikkana.

Käytännössä tehostetulla valvonnalla tarkoitetaan yleisen järjestyksen poliisin lisääntyneitä jalkaisin ja ajoneuvoin tehtäviä partiointeja, tehostettua liikenteen ja pysäköinnin valvontaa, huumeidenvalvontaa ja useampia kohtaamisia nuorten kanssa alueella. Poliisi omaksuu määrätietoisemman lähestymistavan alueen häiriökäyttäytymiseen ja rikolliseen toimintaan puuttumiseen ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin sen mukaisesti.

”Me poliisilla ylläpidämme kattavaa kuvaa Myyrmäen häiriöistä ja rikollisista ilmiöistä ja tiedotamme tuloksista avoimesti”, Heikkilä sanoo.
      https://pt-media.org/2025/05/23/police-to-increase-patrols-and-visibility-in-finlands-first-no-go-zone-in-myyrmaki-vantaa/
      Jaa sosiaalisessa mediassa:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1680
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      65
      1226
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    Aihe