Päivän Ilkka-Pohjalaisessa pitkä juttu miten mies on vuosikausia pahoinpidellyt vaimoaan niin henkisesti kuin fyysisesti kaikin mahdollisin tavoin.
Missä tämä ihmisperse on täällä vaikuttanut ja onko mahdollisesti tavattavissa vielä ennen kuin lähtee vankilaan?
Mikä mies?
26
899
Vastaukset
- Anonyymi
Tekijän nimi ym. lukee tuolla murhainfo foorumilla.. https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=45891
- Anonyymi
Kiitos linkistä. Nimestä päätellen voisi olla kantalapualaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos linkistä. Nimestä päätellen voisi olla kantalapualaisia?
Parkanostahan tämä Harjulan poika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parkanostahan tämä Harjulan poika on.
Ettei olisi lapualaista sukujuurta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei olisi lapualaista sukujuurta?
Poijjalta sais nyppiä kaikki kynnet hohtimilla irti ja kynnettömästä sahata klunssi irti.
- Anonyymi
Kunnon rotta.
- Anonyymi
Luulee olevansa kova kun tappoi kanit.
- Anonyymi
vertaa kissat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vertaa kissat...
Samaa saastaa kaikki jotka lemmikkejä tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa saastaa kaikki jotka lemmikkejä tappaa.
Sama mielenlaatu kuin Näkkäläjärvellä ja sillä Lapuan tyypillä, halutaan tuottaa lähimmäiselle mahdollisimman paljon tuskaa.
- Anonyymi
eikö naisella ollut ketään omaista tai ystävää joka olisi antanut retkua turpaan?
tai kun retku olisi nukahtanut niin itse hakannut vasaralla päähän ja polviin siinä järjestyksessä- Anonyymi
No, nyt sille porataan vankilassa pari numeroa suurempi persreikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän se oikein toivoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö
- Anonyymi
eikö sulla saakutin rosmo oon vaihtoehtona kuin rikos ? HÄ?? senkin nilkki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö
salvetaan kaupan päälle, sen ei tarvitse kuin olla bottom
- Anonyymi
Tämä sama tännekin. https://yle.fi/a/74-20163572?origin=rss
- Anonyymi
Ajatus todella hyvä, mutta lähtisikö munat vex sormiraiskauksessakin?...selvissä, törkeissä tapauksissa, erittäin kannatettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus todella hyvä, mutta lähtisikö munat vex sormiraiskauksessakin?...selvissä, törkeissä tapauksissa, erittäin kannatettava.
ekköhän vaan pysy korttipeleissä ja telkun katsomiseesa ennenkuin sekaannut järjettömillä rikosehdotuksilla täällä
- Anonyymi
Setämies
- Anonyymi
No onpa kiva setä..
- Anonyymi
Mitävittua te täällä nimillä haukutte kun ette tiedä mistään mitään?? https://www.youtube.com/watch?v=rpRPxbu2PTI
- Anonyymi
Oletko itse Jaro Harjula kun noin kismittää? Ihan oikein että tuollaisen ihmisen tekemiset tuodaan ilmi mitään kaunistelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse Jaro Harjula kun noin kismittää? Ihan oikein että tuollaisen ihmisen tekemiset tuodaan ilmi mitään kaunistelematta.
Tuo sitten toisenkin puolen kauheudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuntele tuo biisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valaise ihmeessä että mikä oikeuttaa tuollaiseen tekoon jossa leikataan sormi irti, hakataan kanit hengiltä ja kiristetään rahaa monen tonnin edestä sekä pidetään vankina kotonaan kun kerran noin hyvin tiedät!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814