Paha pahenee, saastainen saastuu! Sudet lammasten vaatteissa. .
---------------------------------------------------------
On ilmiselvää, että olemme ja elämme Herramme Jeesuksen ilmoittamassa ”lopunajassa”, jossa paholainen pitää kiirettä, koska se TIETÄÄ että sen aika on lopussa!
Samoin? Paholaisen koukkuun eksyneet ovat herjoissaan ja rienauksissaan yhä julkeampia! Fanaattisella kiihkolla nämä ”eksyttäjät” rienaavat ja esittävät niin Paksuja Valheita Raamatusta, Jeesuksesta, Jeesuksen ristin sovituksesta, Hänen Pyhän sovintoverensä iankaikkisen pelastuksen Voimasta. . . että?
- Totean taas kerran, etten ole liki 50 vuoden uskonelämän puitteissa nähnyt KOSKAAN niin härskiä rienaamista! Eivät edes ateistit osaa niin likaista rienaamista Jeesuksesta ja raamatullisen uskon Pyhistä asioista ja arvoista! * KAUHISTUTTAVAA!
Lopunajalla ”leirit” selkiintyvät. . .
----------------------------------------
Lopunaikana tapahtuu selkeä jakolinja. Se pitääkin tapahtua. Joka totisella mielellä tahtoo Jeesusta seurata, opissa ja elämässä - se ei voi (lopuksi) lusmuilla ns. ”harmaalla vyöhykkeellä”! Jeesus oli ja on Maailman Valo ja Valkeus! Joka Häntä seuraa, ei pimeässä vaella! Eikä tahdo olla missään konsensuksessa paholaisen kanssa!
Niinpä totinen Jeesuksen seuraaja JÄTTÄÄ lukematta eksyttäjien rienaukset! Ne ovat paholainen likaisia annoksia, joissa on (heikoille uskoville) jopa tartuntavaara?
NYT on ilmeinen ”seulonnan” aika, jolloin Jeesus tutkii ja merkitsee Sanalle kuuliaiset seuraajansa. Ja sitten varjelee heitä kuin ”silmäteriään”! ( Ilm 3: 7-13)
• ”Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.” (Efes 5:11)
• ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.” (Ilmestyskirja 22:11)
• Tämä mainittu ”seulonta” ja jako tarkoittaa, että ne jotka ovat valinneet palvella pahaa, uppoavat yhä syvemmälle saa---nan pimeyteen. Asiat kumuloituvat, maksimoituvat, kulkevat kohti lopullista Jumalan tuomioistuinta. Ja? Palkkansa saavat niin pahat kuin pyhät, niin pahikset kuin hyviksetkin. Kaikki tuomitaan lopuksi ”tekojensa” mukaan. ( Ilm (22:12)
• »Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.”
Myös kristityt käyvät ”Kristuksen tuomioistuimen eteen”
• ”Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa. ” ( 2 Kor :10)
SAASTAINEN SAASTUU
Anonyymi-ap
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu on ihmisten kirjoittama.
Siihen vetoaminen ja kirjoitusten lainaaminen
on täysin merkityksetöntä.- Anonyymi
Aloittajan raamatun apinointi on huomioitu jo ajat sitten naurettavaksi pelleilyksi!
- Anonyymi
onko tä vieläkin hengissä ? https://www.youtube.com/watch?v=HbO_rp9Ik_w
- Anonyymi
Ihmiset tekevät valintansa. Miettikööt kukin seurauksia!
- Anonyymi
Mieti sinäkin vain omien valintojesi ja tekemisiesi seurauksia.
- AnonyymiUUSI
Kyllä näin on. Jumala kutsuu omiaan pyhitykseen ja puhtauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082655
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521866Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1521447Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3671418Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe611213Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141146- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928