Samoin Venäjä tarvitsee Puolan sotilaat länttä vastaan ..
Tästä tiedätte, mikä on seuraava puten kohde ...
Ukraina joutuu kohta .. ihan kohta antautumaan ehdoitta, jolloin Ukrainan aseet ja miehet siirretään Puolan rintamalle Puolan miehittämiseen ..
Kun Venäjä on miehittänyt Puolan Puolan sotilaat ja aseet siirretään seuraaviin kohteisiin länttä vastaan .. ehkä miehitetään Saksa, koska sieltä on saatavissa paljon sotilaita taas lisää länttä vastaan.
Länsi-Euroopan olisi pitänyt herätä 3 vuotta sitten, mutta kun ei niin ei .. nyt Venäjää ei enää pysäytä mikään.
Kiina on rakentanut valtavasti ase- ja ammustehtaita Venäjälle ja sieltä tulee valtaisat määrät aseita ja ammuksia ..
Venäjä tarvitsee Ukrainalaiset sotilaat taisteluun länttä vastaan..
6
66
Vastaukset
- Anonyymi
Länsi ei ehdi varustautua enää ...
Yhdysvallat ei ole valmis uhrautumaan Euroopan puolesta.
Yhdysvalloille on etua, jos Venäjä on Euroopassa sen kauppakumppani. - Anonyymi
Länsi-Eurooppa ei näytä paljoa piittaavan Ukrainasta ja Venäjä voi siis napsia valtio valtiolta kerrallaan, koska vastusta ei Natostakaan löydy.
Suomi joutuu puolustuksessaan turvautumaan armeijan vanhaan kikkaan. Huudetaan laukaus, laukaus, sarja, sarja ... näin se oli minun armeija-aikoinani harjoituksissa. Kun ei ollut edes niitä räkäpäitä. - Anonyymi
Onko tiltuilla taas vodkapullo avattu vaikka ei ole vielä edes viikonloppu? Jutut ovat ainakin sitä tasoa.
- Anonyymi
Ukrainalaiset eikä puolalaiset tule ikinä sotimaan länttä vastaan muuta kuin puten märissä unissa.
- Anonyymi
Puolalaiset sotilaat, he vasta kovia ovat! Melkein arabien tasoa.
- Anonyymi
Venäjä on agiteerannut Naton ja länsimaat vihollisekseen ja kansa uskoo ja pitää lännen tiedotusta valheena ja probagandana.
Venäjä suorittaa täyden liikekannallepanon heti, kun ase- ja ammusarsenaalia on tarpeeksi. Menee siihen nyt sentään jokunen vuosi ..
Venäjän hallinnon on pakko alkaa sota länttä vastaan, muutoin Venäjän kansa pitää hallintoa heikkona ja kyvyttömänä.
Venäjän tiedotus on koko ajan kertonut venäläisille, että Venäjä käy Ukrainassa sotaa koko Natoa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038132- 1075677
- 2815057
- 494983
- 763757
- 562980
- 652697
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432431