kortti käsissään jos se sitä Ukrainan sodan loputtua haluaa käyttää. Se voi vallata yllätyksellä venäläisen Narvan kaupungin Virossa ja jäädä odottelemaan mitä Nato tekee. Veikkaanpa, että mitään normaalia suunsoittoa pahempaa ei tapahdu ja tämä hajottaa Naton, ainakin henkis-moraalisesti. Ei löydy Nato-armeijaa joka Narvaa lähtisi takaisin valtaamaan.
Venäjällä on halutessaan uskomaton valtti-
21
162
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon muutakin voi Venäjä jos haluaa. Vetää hetken happea ja alkaa katselemaan sopivaa paikkaa, tuo Narva olis hyvä, Suomesta Sevettijärven alue olis toinen, hyvä logistiikka heille, Murmanski vieressä isoine sotilasalueineen. Mainilan laukauksena menis vaikka heidän hävittäjän tippuminen sinne, itse tietenki se ammutaan alas, syytetään Natoa
- Anonyymi
Putiini on tuhanten juonten mestari.
- Anonyymi
Se teoria toimi Kiovassakin vallan mainiosti.
- Anonyymi
Vieläkö joillakin on kuvitelma että Venäjä voittaa? Kun ei voita koska Venäjä murtuu hitaasti mutta varmasti. Sitten Zelensky voi ripustaa karhun taljan seinälleen.
Slava Ukraini!!!- Anonyymi
Sotakiimaisen trollin höpinöitä.
- Anonyymi
Moskalit voittaa hoholit.
- Anonyymi
Mikähän tämä Venäjän valttikortti oikein on mistä aloittaja puhuu, taitaa olla höpöpuhetta.
- Anonyymi
No jopas onkin uskomaton.
- Anonyymi
”Uskomaton valttikortti” on= ”Venäjä lyö vasaralla omaan polveensa”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Uskomaton valttikortti” on= ”Venäjä lyö vasaralla omaan polveensa”?
Ukrainan rintama murenee kertoo Kastehelmi. Lue netistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan rintama murenee kertoo Kastehelmi. Lue netistä.
Täytyy olla 20. tai 25. pelkästään tänä vuonna.
- AnonyymiUUSI
Tuskin Suomikaan lähettäisi yhtään sotilastaan Narvan takaisinvaltaukseen. Mikä maa lähettäisi, Italiako?
- AnonyymiUUSI
Känada?
- AnonyymiUUSI
Narvan venäläisetkään eivät mistään hinnasta haluaisi olla osa venäjää. Siellä on kiva käydä euroilla ostamassa halvalla.
Narvasta hieman länteen on isot Nato-keskittymät, joten vain voimaa uskova Putin pelkää kuollakseen yhteenottoa jättiläisen kanssa. Venäjäähän voidaan sanoa hiireksi, joka ei pärjää edes Ukrainalle, vaan tuhoaa voimansa turhaan sotaan. Miljoona miestä nyt, ja tuhat lisää joka päivä, tekee hyvää tulevaisuudelle.
Kohta sotilaiden äidit kaatavat Venäjän armeijan, ja kyllä meillä täällä on silloin lystiä.- AnonyymiUUSI
Ukrainan sota on siitäkin erikoinen sota, ettei siellä ole kuollut reilun kolmen vuoden aikana yhtään ukrainalaista sotilasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan sota on siitäkin erikoinen sota, ettei siellä ole kuollut reilun kolmen vuoden aikana yhtään ukrainalaista sotilasta.
Vaikka Venäjä on onnistuneesti ampunut alas yli 600 kpl ukrainalaisten 100 hävittäjästä.
- AnonyymiUUSI
Narva on täynnä venäläisiä muutenkin, aina Sillamäeen asti.
- AnonyymiUUSI
Onhan niistä muutama myös putinisti. Sen mitä itse olen siellä pyörinyt, niin venäläisten keskuudessa Putin on vihattu mies, mutta sitä ri uskalleta sanoa. Pelko pääsystä sukulaisiin pistää suut suppuun. Kyllä kahden kesken haukkuvat Putinin maan rakoon, mutta sitä ei voi sanoa ääneen, kun kuulijoista ei aina tiedä. Ilmiantajia liikkuu heidänkin keskuudessa, kuten Stalinin aikana.
- AnonyymiUUSI
Venäjä on uskomattoman köyhä ja paska maa.
Mikä on kun ei kommunismi toimi ?- AnonyymiUUSI
Ei toimi kommunismi Venäjällä koska on siellä lailla kielletty ! Ollut jo 35 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei toimi kommunismi Venäjällä koska on siellä lailla kielletty ! Ollut jo 35 vuotta.
Kommunistithan siellä nytkin hallitsevat. Suurin osa Putinin porukkaa on vannoutuneita kommunisteja. Heillä vain on vakekaapu päällä, kuten Venäjällä kaikessa toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254