Kyllä tuntuu selvältä, että Israel, Juutalaiset ovat Jumalan valittua kansaa.
On kyllä erikoista, että tuo pieni maa on jatkuvan kiinnostuksen kohteena, lähes kaikki maat melskaavat sen olemassaolosta.
Israelin pinta-ala on vain 22072 neliö km, asukasluku 10 milj.
vrt. Suomen pinta-ala on 338472 neliö km, asukaluku reilu 5 milj.
Kiinan pinta-ala on 9596961 neliö km. asukkaita 1434071371 henk.
esim. jos muualla kystään vaikkapa, missä Suomi sijaitsee, eipä monikaan tiedä meistä yhtään mitään. Arvailuksi menee, mutta kysytäänpä, missä Israel sijaitsee, kaikki tietävät varmasti!
No, tämä vain todistaa, että kansat "näyttävät" omalla käytöksellään, että Israel on maailman TÄRKEIN maa.
Israel, Jumalan valittu kansa
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Israelilaiset ovat Maahanmuuttajia.
Palestiinalaiset olivat ensin.- Anonyymi
Profetia - Maurice Sklar.
”Tämä PAHA SUKUPOLVI ON UNOHTANUT MINUT. Palvotte demoneja ja paholaisia ettekä Minua. Olette kääntäneet uhmaten selkänne Minulle.
RAUHAN SIUNAUS VÄISTYY PIAN! Psalmi 83 ja Obadjan kirja toteutuvat kirjaimellisesti. Samoin sen jälkeen Hesekielin luvut 38 ja 39.
Minä nöyryytän myös IRANIN ja VENÄJÄN ja NIIDEN LIITTOLAISET, kun ne jälleen yrittävät tuhota Minun kansani.
Tuhoan varmasti sotaisat ISLAMISTIHALLITUKSET, jotka terrorisoivat Lähi-itää ja monia kansoja.
Israel on HOUKUTUSLINTUNI, jolla vedän kansat ansaan. Nousen ja taistelen kuten soturi puolustaakseni liittoani, jonka tein Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa.
NIIN KUIN TE OLETTE TEHNEET ISRAELILLE, niin Minä varmasti teen teille.
Te ISRAELIN ikuiset VIHOLLISET – kuulkaa Herran sana! Teidät lyödään! Te kaadutte ja tuhoudutte koko maailman silmien edessä, ettekä enää koskaan nouse! Silloin kaikki tietävät, että minä olen Korkein Jumala, Minä Olen Pyhä Jumala – Israelin Pyhä, kuten sanassani on selvästi kirjoitettu.
Jo alusta alkaen olen ilmoittanut, mitä lopussa tapahtuu. KAIKKI KÄY TOTEEN juuri niin kuin on kirjoitettu!
Kokoan kansakunnat Jisreelin laaksoon, jota myös HARMAGEDDONIKSI kutsutaan, ja tuomitsen teidät siellä [Ilm.16:16]. Tuhoan suuni miekalla kaikki, jotka vihaavat Minua, Minun kansaani tai Minun maatani, kun PALAAN PERUSTAMAAN KUNINGASKUNTANI maan päälle.
Se ei ole satua tai uskonnollinen myytti. Kaikki tapahtuu kirjaimellisesti teidän silmienne nähden. Mikään ei voi estää näitä tapahtumasta hyvin PIAN! Oi Maa, oi Maa, oi Maa, kuule Herran sana! - Jeshua Messias.”
Profetia saatu 23.10.2016. --- KUKA ON MAURICE SKLAR?
Tämä maailmankuulu messiaaninen venäjänjuutalainen viulisti, viulunsoiton ihmelapsi, syntyi New Orleansissa, Louisianassa, venäläis-juutalaiseen perheeseen. Hän aloitti viulunsoiton 4 -vuoden iässä. 9 -vuotiaasta lähtien hän voitti lukuisia palkintoja ja 13 -vuotiaana muutti kotoa opiskelemaan viulunsoittoa Houstoniin, Texasiin.
1990 Musical America valitsi hänet yhdeksi 10:stä parhaasta "Young Artist of the Year" -kilpailussa. Yli 13 vuoden ajan hän toimi Oral Robertsin yliopiston residenssitaiteilijana ja viulunsoiton professorina. Vuosina 1990–1991 hän toimi Tulsa Philharmonic Orchestran apulaiskonserttimestarina. 1997 hän suoritti teologian tohtorin tutkinnon.
Hän ei tuntenut henkilökohtaisesti kuka Jumala on, kunnes 1976 (13 -vuotiaana) hän osallistui viulunsoittajille tarkoitetulle leirille, jossa yhtenä ohjaajana oli Eric -niminen nuori mies. Eric oli mukana ”Jeesus liikkeessä”, joka tuolloin veti massoittain nuoria puoleensa. Ennen kuin leiri päättyi, Eric oli johdattanut Mauricen vastaanottamaan pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa.
Aikuisuuden kynnyksellä, 1986, iski syvä masennus ja kaikki tuntui romahtavan. Silloin Maurice aikoi tehdä itsemurhan, mutta enkeli ilmestyi hänelle ja esti häntä useamman kerran tekemästä sitä.
Jonkin ajan kuluttua, itsemurhayritystensä jälkeen, Maurice koki jälleen yliluonnollisen kohtaamisen. Tullessaan soittamasta musiikkioopperasta kotiin ja pysäköidessään auton kotinsa eteen, yhtäkkiä pilvi täytti auton. Se oli kuin olisi ollut lentokoneessa, sanoi Maurice, mitään ei nähnyt. Hän murtui, lysähti ratin päälle ja alkoi itkeä. Silloin Herra puhui hänelle:
”Poikani, voit viihdyttää ihmisiä yhden illan ja se on ihan hyvä, mutta jos palvelet Minua, se on enemmän kuin yhden illan viihdettä. Muutan elämiä. Kumpaa haluat?”
Maurice sanoi: ”Teen, mitä tahdot.”
Herra kysyi: ”Oletko valmis soittamaan sitä, mitä maailma kutsuu tyhmäksi ja yksinkertaiseksi? Koska teen suurimmat tekoni sellaisen kautta.”
...Maurice suostui. Ja nyt hän soittaa musiikkia Herran kunniaksi. Ja siellä, missä hän soittaa, siellä Pyhä Henki vaikuttaa hänen kauttaan...
ENTÄ SINÄ? Suostutko sinä siihen, mitä Herra sinulta pyytää, vaikka se olisi vähäisempää tai ”kakkosviulun soittamista.”?
”Katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään,
ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi,
sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.” 1.Kor.1:26-29
- Anonyymi
Kyllä juutalaiset on vapautettava heti kaikista maailman vankiloista !
- Anonyymi
Noin sanoo huorintekijä joka kohteelleen; että rakastaa nimenomaan tätä kaikkein eniten - noin toimii satanikin talmuttilaisten kans, kuten saarialaistenkin ja lukemattomien muittenkin. Tavoitteenaan on kuitenkin loppupelissä luomakunnan tuhoaminen ja varsinkin ihmisten sieluYhteyden ikuinen katkaisu Luojastamme; johon kuuluvat täs Ilmestyskirjan Lopun Ajan el failed finale -loppunäytelmässään myös se talmud-aivopesty klusterikin, toki.
Perussettii.
Mut Jumalan, eli Luojan, eli Jeesuksen Nasaretilaisen Pyhän Hengen, eli Taivaan Isän ns. valittu kansa on se yksilö (ei näennäiskonglomeraatiot/ryhmät) jk tekee Jumalan tahdon, seuratessaan Kymmentä Käskyä sekä tekee toisille sen minkä toivoisi itsellensäkin tehtävän ja välttää sitä, et tekisi toisille sen mitä ei tahdo itsellensä tehtävän.
Tuosta sit syntyy altruismi-perusta, jk nöyryyteen ankkuroituna, viehättää ja miellyttää Luojaamme ikuisestikin enenevissä määrin, josta seuraa Hengellisen syvyyden Yhteydenmuodostus, joka on siis .. miksikä Sitäkin nyt sitten osaisin taas kerran kutsua ihmissanoin... varma tietämys siitä, että Jeesus on Tie(kuinka), Totuus(mikä) ja varsinkin, resonaatiokorjaajaanamme ja resonaationkorjauksenamme, vailla vertaansa oleva AITO sielunPelastus vähintäänkin heille, jtk ovat minua itseäni .. synnittömämpiä. Eli aikaisemmin koomatilassa olleen sielumme aito ELÄMÄ. Ensin täällä riemuna ja Rauhana. Ja sittemmin Tuolla - ikuisena Yhteytenä Agapeensa - sekä ikuisena vapautena synnin orjuudesta.
Jeesus on, kirjaimellisesti, täydellisin. Yli kaikkien mahd positiivisten odotuksiemme. PALJON ja äärettömästi yli kaiken sen mitä edes kuvitella saattaa että voisi olla kauneus ja hyvyys -mielessä ees olemassaka.
Minä voisin kertoa Luojasta varmaan loputtomastikin; minä kun näemmä uudelleenrakastun Häneen vähintäänkin lukemattomia kertoja per jok'ikinen elämäni tunti.
En voi käsittää kuinka missasin Jeesuksen elämän tarkoituskontekstissa tuonne vuoteen 2011 asti. Olin sokea, sitten yksisilmäisiä ja vasta tuolloin Elämyksenä sain minäkin uskomattomimman etuoikeutenani ikinä Hänet Elämyksenä kokea .. sellaisena kuin Hän aidosti todellisuudessa on.....
Ei siinä etteikö edelleen lähtisi jalat alta kun intensiivisemmin ikinä rauhoittavan Läsnäolonsa tunnistan, tai kun Ihmeensä havaitsen, tai muita paljon konkreettisempia kokonaisuuksia.......... mutta minä yritän olla vahvanlainen ja pysyä sisukkaana niin maailman menojen antikristillisyyksiä oudoksuessani kuin hengellisiä tai ihan perusmaallisiakin kompensaatioita Luojalta sittemmin saadessani koska viimekädessähän.. ennen kun täältä lähdemme, on hyödyllistä että muutkin hyötyivät Kontakstistamme, tavoilla jtk toivon mukaan Pelastaisivat mahdollisimman monta sielua, ikuiselta kadotukselta.
"HERRA, siunaa Suomen kansa raukkaa" sanoo Kynän ja miekan kenraali Wallenius.
Noh, siunashan Herra. Mutta Suomen kansa itse hylkäsi viestimiehensä - ja mikä ylivoimaisesti pahinta tänä Ilmestyskirjan aikana; Sanansa.
Huokauksia huokausten perään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2844755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k512963Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969