Eduskuntassa keskustellaan Palestiinasta, ja monet nuoremmat politiikat ei edes tiedä kuinka härskisti Israelin poliisit tai rajavartiat ja ihan tavalliset Israelin kansalaiset on vuosikymmeniä hakanneet ja raiskanneet naisia ja lapsia ja vallannut maita ihan tavallisilta Palestiina kansalaisilta ja tätä on tapahtunut vuosikymmeniä !!
Yhteiskunta
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi rikkaat Arabivaltiot ei asuta Palestiinan kansalaisia? Onko Palestinalaiset ja Hamas Arabien puskuri Israiliin jolle jaetaan aseita että voivat terrorisoida?
- AnonyymiUUSI
Miksi jenkit asuta maahansa israelilaisia, ei tarvitsisi enään aseista heitä?
- Anonyymi
En ymmärrä tätä että täällä Suomessa tai yleensä pohjoismaissa ollaan niin viisaita että ratkaisu osataan täällä tehdä tuohon palestiinan asiaan. Kyllä rähinät ovat olleet ja ovat elleivät itse saa ongelmiaan ratkaistua. Suomessakin oli sisällis-sota joka keskenämme hoidettiin,oliko palestiina tai Israel hoitamassa asiaa no ei ollut eikä tainut olla muitakaan. Joten tuo rähinä ei ulkopuolisin neuvotteluin hoidu olenkaan jos ei heillä kummallakaan ole itsellään lopullista halua.
Eiköhän noita neuvoja ja viisaita ole ollut ehdottelemassa vuositolkulla tuossa lähi-idän tapauksessa. Taitaa olla niin että nämä ympäristövaltiot Israeliin nähden ylläpitävät juurikin tätä konfliktia.
Minä en tiedä yhtään mitään enkä käy nevomaan, kun ei nämä isojen valtioiden päämiehetkään osaa asiaa ratkaista. Se kun on niin että mitä enempi kokkeja sitä sakeampi soppa.
Jotta se tuosta sopasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214