Perussuomalaiset = Kokoomus?
Sama puolue?
Ainakin kun katsoo mitä mieltä Riikka Purra on asioista?
Missä vaiheessa Perussuomalaiset myi oman aatteen ja hyppäsi Kokoomus mukaan?
Miksi Perussuomalaiset hyväksyy, että rikkaille annetaan veronkevennys??
Suomessa on jo yks puolue, joka suojelee rikkaita ja Perussuomalaiset miksi te annette Kokoomus teitä jyrätä?
Mihin koko Perussuomalaiset puoluetta enää tarvitaan?
Koko puolue saisi hajota.
Ja aloittaa uudestaan.
He jotka kannattaa Kokoomus politiikkaa heidät pitäis irtisanoa Perussuomalaiset puolueesta .
Ei ole montaa vuotta kun on eduskunnan vaalit ja Perussuomalaiset tulee silloin tajumaan,että Kokoomus käytti teitä vain hyväkseen.
Kokoomus otti teidät hallitukseen vain, koska tiesi että te ette osaa puolustaa puolueen aatetta vain teidät voi saada pettämään meidät jotka teidät auttoi eduskuntaan ja hallitukseen.
Meidän liikkuvien äänestäjien avulla te pääsitte hallitukseen ja ilman meitä te ette ole muuta kuin pikku puolue joka ei tule enää pääsemään hallitukseen tai mihinkään.
Edes kuntavaalit rökäletappio ei avannut teidän silmiä.
Suomi ei tarvi kahta Kokoomus puoluetta.
Perussuomalaiset = Kokoomus?
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Te ette edes osaa myöntää, että olette väärässä ja haluatteko te ihan oikeasti että pääministeri käyttää häikäilemättömästi teitä hyväksi???
Tällä hetkellä Suomen hallituksessa ei ole Perussuomalaiset puolusta vaan Kokoomus Akatemia, joka vain ei tajua, että teillä on 2 vuotta aikaa pelastaa mainenne.
Tulevaisuudessa Perussuomalaiset tullaan muistamaan tähdenlento puolueena, joka vain kerran onnistui pääsemään hallitukseen.
Riikka Purra ei ansaitse saada meidän liikkuvien ääntä ja Riikka Purran on aika katsoa peiliin ja erota Perussuomalaiset puolueen johtajan paikasta, sillä vain 2 vuodessa Perussuomalaiset on menettänyt todella paljon äänestäjiä ja muuttunut eduskunnan vaalivoittajasta puolueeksi, joka taistelee, että ei muutu pikku puolueeksi ja jopa tipu RKP puolueen taakse.
Haluatteko oikeasti että RKP puolue tulee voittamaan teidät eduskunnan vaaleissa??
Täällä missä minä asun on ihmisiä, jotka ovat valmiita äänestää tulevissa eduskunnan vaaleissa protestiääniä ja antaa RKP puolueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730