Rakkaus vie mut ennen aikaseen hautaan , mut mä tiesin että tässä käy näin kun menetän hänet💔 Oon systemaattisen hengisen väkivallan uhri ja kaivattuni ei ymmärtänyt et tarvitsen häntä enemmän kuin M-mies, musta on photoshopattu kuvia kaivatulleni jotta musta saatas luotua ruma ja iljettävä kuva, oon ihan normi komee treenattu nuori mies muuten. Ei voi mitään, kun tuntee ja rakastaa niin paljon, näin sen kuulukin mennä🩷
Rakkaus tuhoaa minut sisältä
19
308
Vastaukset
- Anonyymi
M on myös varattu?
- Anonyymi
Eikö tämä palstaäijän tarinointi kiinnosta jos se puhuu sekavia vain tästä jostain Veerasta ja antaa ymmärtää olevansa mies, kuten se onkin vai sittenkö lähdet intoontumaan kun saat toivonkipinää siitä, että se on nainen? Pateettista
- Anonyymi
Ehkäpä se ei meekään ihan noin....❤️
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Älä anna mulle toivoa, tiiän et tarkotat hyvää, mut oon jo niin rikki💔🩷
Vaikutat uhriutujalta? Ajattelin myös ylimielisyyttä, kun koet, että olisit toista parempi? Tuntematta edes toista (olettamus). Minusta aina hyvä olla sotkeutumatta toisten suhteisiin.
Nainen tekee itse valintansa, voit vain tuoda oman mielipiteesi julki hänestä, jos sellaista hänestä tiedät varmana? Itsellä on tällaisesta kokemusta, toin julki mielipiteeni, kun nainen vaihtoi minut toiseen.
Tuli jälkeenpäin kiittämään siitä, että olin avannut hänen silmiä hänestä. Hän oli miehen sokaisema ilmeisesti? Mies oli hyvä puhumaan/ mielistelemään häntä, mut arjen jälkeen totuus paljastui tälle naiselle. - Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Älä anna mulle toivoa, tiiän et tarkotat hyvää, mut oon jo niin rikki💔🩷
H nainen rakastaa 💗💗💗💗
- Anonyymi
Why does the squirrel have wings on its back?? That is the most important question of our lifetime.
- Anonyymi
Yes, it’s all about a image. Very believable pics for peeping toms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes, it’s all about a image. Very believable pics for peeping toms
How ya feeling now peeping toms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
How ya feeling now peeping toms?
Uffafafafafa eikö tuo kuva ole nyt vähän, kirjotti joku neropatti palstaäijän huuhaaprofiiliin, johon liitetty kuva oli aika amerikoista ns, mutta misogynia alentaa ajattelukykyä. Säälin. No en kai ny sentään sitä saa mitä
- Anonyymi
Ei kuulosta enää rakkaudelle. Olet pakkomielteinen.
- Anonyymi
Muista nyt pullea palstatoimitustäti lässyttää tämäkin palstaäijän aloitus näyttävästi esille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt pullea palstatoimitustäti lässyttää tämäkin palstaäijän aloitus näyttävästi esille
Luulen et olet itse hiukan pullukka. Olet sohvaperuna joka elää muiden kirjoituksista. Mä kävin jo salilla. Mitä sinä olet tehnyt?
T. Salimimmi
Ps. Perse on tiukkaa lihasta
- Anonyymi
Tyhmähän sä olet käyttäisit järkeä
- Anonyymi
Niinpä niin aloittajaäijä. Tämä sinun inhorealistinen itsereflektio on tuttuakin tutumpaa monelle, joilla on kapasiteettia lukea rivien välistä. Mitä tulee esim itse tämänkertaiseen sisältöön, niin sillä ei niinkään merkitystä, ainahan sinä suollat näitä kerrontojen kerroksia limittäin eikä hölmöt ota oppiakseen kaavaa, joka on varsin monotoninen lopulta. Tällä edistyksellisellä ajattelulla pääsis vissiin etsiväksi? Tiettyä tasoa mitaten joo
- Anonyymi
Rakkaus ei koskaan tuhoa. Tuntemasi tunne, ei ole rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149