Rakkaus tuhoaa minut sisältä

Rakkaus vie mut ennen aikaseen hautaan , mut mä tiesin että tässä käy näin kun menetän hänet💔 Oon systemaattisen hengisen väkivallan uhri ja kaivattuni ei ymmärtänyt et tarvitsen häntä enemmän kuin M-mies, musta on photoshopattu kuvia kaivatulleni jotta musta saatas luotua ruma ja iljettävä kuva, oon ihan normi komee treenattu nuori mies muuten. Ei voi mitään, kun tuntee ja rakastaa niin paljon, näin sen kuulukin mennä🩷

19

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

M on myös varattu?

• Anonyymi

Eikö tämä palstaäijän tarinointi kiinnosta jos se puhuu sekavia vain tästä jostain Veerasta ja antaa ymmärtää olevansa mies, kuten se onkin vai sittenkö lähdet intoontumaan kun saat toivonkipinää siitä, että se on nainen? Pateettista

• Anonyymi

Ehkäpä se ei meekään ihan noin....❤️

• Älä anna mulle toivoa, tiiän et tarkotat hyvää, mut oon jo niin rikki💔🩷

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Älä anna mulle toivoa, tiiän et tarkotat hyvää, mut oon jo niin rikki💔🩷

Vaikutat uhriutujalta? Ajattelin myös ylimielisyyttä, kun koet, että olisit toista parempi? Tuntematta edes toista (olettamus). Minusta aina hyvä olla sotkeutumatta toisten suhteisiin.

Nainen tekee itse valintansa, voit vain tuoda oman mielipiteesi julki hänestä, jos sellaista hänestä tiedät varmana? Itsellä on tällaisesta kokemusta, toin julki mielipiteeni, kun nainen vaihtoi minut toiseen.

Tuli jälkeenpäin kiittämään siitä, että olin avannut hänen silmiä hänestä. Hän oli miehen sokaisema ilmeisesti? Mies oli hyvä puhumaan/ mielistelemään häntä, mut arjen jälkeen totuus paljastui tälle naiselle.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Älä anna mulle toivoa, tiiän et tarkotat hyvää, mut oon jo niin rikki💔🩷

H nainen rakastaa 💗💗💗💗

• Anonyymi

Why does the squirrel have wings on its back?? That is the most important question of our lifetime.

• It's bunny and bc it's guardian angel bunny.

• Anonyymi

Yes, it’s all about a image. Very believable pics for peeping toms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes, it’s all about a image. Very believable pics for peeping toms

How ya feeling now peeping toms?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

How ya feeling now peeping toms?

Uffafafafafa eikö tuo kuva ole nyt vähän, kirjotti joku neropatti palstaäijän huuhaaprofiiliin, johon liitetty kuva oli aika amerikoista ns, mutta misogynia alentaa ajattelukykyä. Säälin. No en kai ny sentään sitä saa mitä

• Anonyymi

Ei kuulosta enää rakkaudelle. Olet pakkomielteinen.

• Jos tietäisit ja näkisit miten kärsin.. oon ihan mustelmilla kohta... tästä tuskasta.

• Anonyymi

Muista nyt pullea palstatoimitustäti lässyttää tämäkin palstaäijän aloitus näyttävästi esille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt pullea palstatoimitustäti lässyttää tämäkin palstaäijän aloitus näyttävästi esille

Luulen et olet itse hiukan pullukka. Olet sohvaperuna joka elää muiden kirjoituksista. Mä kävin jo salilla. Mitä sinä olet tehnyt?

T. Salimimmi

Ps. Perse on tiukkaa lihasta

• Anonyymi

Tyhmähän sä olet käyttäisit järkeä

• Anonyymi

Niinpä niin aloittajaäijä. Tämä sinun inhorealistinen itsereflektio on tuttuakin tutumpaa monelle, joilla on kapasiteettia lukea rivien välistä. Mitä tulee esim itse tämänkertaiseen sisältöön, niin sillä ei niinkään merkitystä, ainahan sinä suollat näitä kerrontojen kerroksia limittäin eikä hölmöt ota oppiakseen kaavaa, joka on varsin monotoninen lopulta. Tällä edistyksellisellä ajattelulla pääsis vissiin etsiväksi? Tiettyä tasoa mitaten joo

• Anonyymi

Rakkaus ei koskaan tuhoa. Tuntemasi tunne, ei ole rakkautta.

• Et ole koskaan kokenut aitoa rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe