Paniikki, pelko ja pakokauhu leviää suomalaisten keskuuteen. Venäjä on hyökkäämässä Suomeen. Paniikki, pelko ja pakokauhu leviää suomalaisten keskuuteen. Venäjä on hyökkäämässä Suomeen.
Paniikki leviää
8
280
Vastaukset
- Anonyymi
Mene hoitoon!!!
- Anonyymi
Onko Pietarissa trolleilla paniikki?
- Anonyymi
Jos Venäjä tulee,se tulee Suomi natsismin takia ,muilla ei ole pelkoa joutua heidän hampaisiinsa.
Myös jenkit itse on natsismia vastaan pohjimmiltaan, kuten olivat ww2sessakin. Tätä ei aina täällä Suomessa eikä Euroopassakaan ymmärretä ,valtaa ei ole oikeutta köyttää mitenkään väärin ,ei edes ajatella sellaista käytettävän. Ensin oli tarkoitus tuhota natsismi hulluna ideologiana ja sitten vasta kommunismi,ei päinvastoin. - Anonyymi
Äärimmäisen arvokas lahja:
Sielun pelastus. Sinä voit pelastua ja saada syntisi anteeksi. Älä siis murehdi.
Tule Jeesuksen luokse sellaisena kuin olet, Hän auttaa sinua tekemään parannuksen synneistäsi ja katkaisee synnin kahleet.
Jeesus on minuakin auttanut, miksei siis sinuakin?
Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16
Jeesus antaa totisen vapauden ja rauhan.
”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36 - Anonyymi
Naton piti tuoda turvallisuutta. Näyttää olevan toisin.
- Anonyymi
Putinin mielestä Suomen natottuminen oli hälläväliä juttu hänelle. Näyttää olevan toisin.
- Anonyymi
Suomi-lampaat menivät turhaan Natoon. Ilman Nato-jäsenyyttä ei olisi mitään hätään. Nyt on helvetin portit avattu, kiitos kusipäisen kansan ja päättäjien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi-lampaat menivät turhaan Natoon. Ilman Nato-jäsenyyttä ei olisi mitään hätään. Nyt on helvetin portit avattu, kiitos kusipäisen kansan ja päättäjien.
Kylläpä taas rysoonovitsia ketutraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351