Paniikki leviää

Anonyymi-ap

Paniikki, pelko ja pakokauhu leviää suomalaisten keskuuteen. Venäjä on hyökkäämässä Suomeen. Paniikki, pelko ja pakokauhu leviää suomalaisten keskuuteen. Venäjä on hyökkäämässä Suomeen.

8

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene hoitoon!!!

• Anonyymi

Onko Pietarissa trolleilla paniikki?

• Anonyymi

Jos Venäjä tulee,se tulee Suomi natsismin takia ,muilla ei ole pelkoa joutua heidän hampaisiinsa.

Myös jenkit itse on natsismia vastaan pohjimmiltaan, kuten olivat ww2sessakin. Tätä ei aina täällä Suomessa eikä Euroopassakaan ymmärretä ,valtaa ei ole oikeutta köyttää mitenkään väärin ,ei edes ajatella sellaista käytettävän. Ensin oli tarkoitus tuhota natsismi hulluna ideologiana ja sitten vasta kommunismi,ei päinvastoin.

• Anonyymi

Äärimmäisen arvokas lahja:

Sielun pelastus. Sinä voit pelastua ja saada syntisi anteeksi. Älä siis murehdi.

Tule Jeesuksen luokse sellaisena kuin olet, Hän auttaa sinua tekemään parannuksen synneistäsi ja katkaisee synnin kahleet.

Jeesus on minuakin auttanut, miksei siis sinuakin?

Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

Jeesus antaa totisen vapauden ja rauhan.

”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36

• Anonyymi

Naton piti tuoda turvallisuutta. Näyttää olevan toisin.

• Anonyymi

Putinin mielestä Suomen natottuminen oli hälläväliä juttu hänelle. Näyttää olevan toisin.

• Anonyymi

Suomi-lampaat menivät turhaan Natoon. Ilman Nato-jäsenyyttä ei olisi mitään hätään. Nyt on helvetin portit avattu, kiitos kusipäisen kansan ja päättäjien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi-lampaat menivät turhaan Natoon. Ilman Nato-jäsenyyttä ei olisi mitään hätään. Nyt on helvetin portit avattu, kiitos kusipäisen kansan ja päättäjien.

Kylläpä taas rysoonovitsia ketutraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe