Miten on mahdollista, että golfkenttien rakentamiseen ei ole enempi huomiota kiinnitetty?
Helsingin seutu on piiritetty golfkentillä ja itse Helsingissä on omat kentät. Suomessa on todella paljon näitä kenttiä, vaikka ilmasto ei anna mahdollisuutta niiden käyttöön, vain lyhyen ajan vuodessa voi golfia pelata.
Kuinka on mahdollista, että Suomessakin on yhtä typerää ja älyvapaata toimintaa, kuin maailmalla yleisesti? eli tätä golf "urheilua".
Suuri maa-alue varataan ihmisten ja luonnon keskeltä turhuuksien turhuudelle ja tähän syydetään varoja. Eikö kukaan huomaa tätä suurta todellista hulluutta?
Luonto on köyhtynyt ja köyhtyy edelleen, mutta golfia vain pelataan, eikä omaa tolkuttomuutta havaita, mitä arvoa golf tuo elämään? elämälle? Kuinka joku voi rakastaa elämäntapaa, joka liittyy tähän golf hulluuteen? En todellakaan ymmärrä, että on suuri joukko "Ihmisiä", jotka eivät käsitä mitä tekevät.
Jopa presidentit ylpeänä poseeraavat golfkentällä, kun maailma on tällainen, niin ei ole ihme, että suuri hulluus vallitsee, vai väittääkö joku, että on oikea suunta, jatketaan näin?
Viisaus, ymmärrys, harmonia, laaja empatia kyky, joka ulottuu myös luontoon, huomioiminen, että mitä mikin toimi aiheuttaa?
Vaikuttaa siltä, että suurin osa ihmisistä ei halua, että asiat menevät hyvin, ollaan omalla elämällä tuhon osa, pieni ratas, joka kalvaa kaikkea elämälle välttämätöntä perustaa ja ne jotka elävät asiallisesti suhteessa muuhun elämään saavat kärsiä näiden sekopäiden touhuista.
Golfkenttiä vieri vieressä
Anonyymi-ap
2
50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan golf sentään olympialaji, eikä mikään maakuntahommeli. Työtä nuo kentät ja toiminnot antaa usealle osaajalle. En käy kadehtimaan aihetta, mutta itse en käy pelaamassa. Käsittääkseni golfkentäkin perustaminen vaatii luvat kunnalta, joten laitonta se ei ole.
- AnonyymiUUSI
Ei tuota kannata kadehtia edes vihreiden, koska nuo kentät toimintoineen antavat työtä usealle ja sitä kautta verotuloja. Siinä olisi kadulla makoilujoille esimerkki työnteosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222