Onko Nokialla spermapankkia?
Spermapankki Nokia
22
732
Vastaukset
- Anonyymi
Joka äijällä mukana kaksi kassillista.
- Anonyymi
Lisätietoja kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätietoja kiitos
Missä lie tankkaavat ruhollaan.
- Anonyymi
Ei nokialaisista muuhun ole kuin spermapankin palvelutiskiä tukkimaan.
- Anonyymi
Käyt vissiin usein jonottamassa siellä tiskillä, koska tunnet asian noin hyvin.
- Anonyymi
ei ole .joskus kokeiltu mutta oli niin ala-arvoista ettei sillä voinut naisia siementää .olis syntyny viallisia kersoja .eli tämmösiä mitä nyt on nokialaiset.
- Anonyymi
Mikä lie siittiöriepu voittanut sinunkin tapauksessasi.
- Anonyymi
Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:stä voimme tulla luovuttamaan, mutta tuotteemme on täysin vaaratonta, koska uimarit puuttuvat.
- Anonyymi
Ainakin te olette huomaamattanne tehneet ansiokasta työtä kuspäisyyden vähentämiseksi.
- Anonyymi
Nyt kun kartanon vanha navetta paloi niin sen tilalle voisi rakentaa spermapankin
- Anonyymi
Spermapankki pitää olla sellaisessa paikassa, jossa on hyvät paikoitustilat ja helppo pääsy. Mieluummin vaikka cittarin parkkipaikalle, jossa oli korona-aikaan näytelabra.
- Anonyymi
Citymarketin entisen Hesburgerin tiloihin ollaan rakentamassa spermapankkia
- Anonyymi
Maksetaanko spermapankissa hyvä korko sijoituksille?
Kasvaako esimerkiksi yhden siittiön talletus vuodessa kahdeksi?
Vai onko hajautettu spermasalkku parempi vaihtoehto?- Anonyymi
Siittiöt tuskin tuplaantuvat vuodessa ellei käy todella tuuri. Hajautettu spermasalkku tai perusvarma spermasto on hyvä valinta. Nokian tuleva spermapankki tarjoaa spermoitusasiantuntijan palveluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siittiöt tuskin tuplaantuvat vuodessa ellei käy todella tuuri. Hajautettu spermasalkku tai perusvarma spermasto on hyvä valinta. Nokian tuleva spermapankki tarjoaa spermoitusasiantuntijan palveluita.
Mukavaa, että Nokialle saadaan viimeinkin luotettava sijoituspaikka vapaalle spermastolle.
- Anonyymi
Äitis on se pankki.
- Anonyymi
Koko kylä on käynyt siellä avaamassa säästötilin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kylä on käynyt siellä avaamassa säästötilin.
Vaikka spermapankin tapauksessa se taitaa olla päästötili.
- Anonyymi
Nokian keksikaljabaareissahan on näitä joilta valuu vessapanon jälkeen , kaljaa vastaan panosta, vaikka kuinka paljon spermapankkeja, näitä riittää
- Anonyymi
Eihän siellä seiso kellään muuta kuin järki.
- Anonyymi
Niinkuin edesmennyt mummuni tapasi sanoa:
"Nokialaisten sperma on kuin pistäisi rahaa pankkiin"- Anonyymi
Minun vaarini puolestaan sanoi: "Parempi siemen syöksyssä kuin kaksi pussissa!"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421080Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181026Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996