Ensin näytin keskisormea sinulle . Teitä oli kolme, sinä (olit noin 13 tai 14 vuotias tyttö) , veljesi ja pikkusiskosi ja minä (15 vuotias )ja pikkuveljeni 14v ja liukumäessä kun sinne mentiin niin näytin keskisormea ja sie näytit takaisin ja sitten porealtaaseen menitti ja me tulimme sinne ja kerroin että en tarkoittanu pahaa kun näytin keskisormea että se oli vain sellaista leikkimielistä ja siinä me puhuttiin että kyllä sinulta tuli juttua hyvin kun veljesi oli hiljaisemmanpuoleinen.
hieno muisto vuosien takkaa.
Näytät ihan näyttelijä Tiina lymeltä (tiina Lymi siis).
ei ole mitään iskemisyritystä (älä käsitä väärin) vaan halusin ottaa yhteyttä tässä ihan hyvyyttäni ja muistella sitä sosiaalista kohttaamista.
Muistatko?
ylivieskan uimahalli joskus vuonna 1997 tai 1998 porealtaassa
4
53
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo, sulla oli pinaattia hampaiden välissä ja toinen kives roikkui uikkareiden välistä. Vieläkö sulla on se puhevika?
- AnonyymiUUSI
ei mulla ole todettu ainakaan puhevikkaa mutta saattaa olla että voin puhua epäselvästi välillä. Joskus myös saattaa lauseparit olla hieman erikoisia. En siis ossaa sanua mittään puheviasta että onko se minulla vaiko ei, mut ilmeisesti ei koska olis se varmaanki neuvolassa huomattu.
- AnonyymiUUSI
no mitä sulle kuuluu? Onko perhettä &työ?
itseni elämäntilanne on ollu oikeastaan iha pennusta asti lähinnä semmosta hiljaiseloa ja pienellä elämänliekillä mennoo että oli mul jossai vaiheessa teininä sosiaalisempi vaihe mut se sammui että vois sanoa että sänky on ollu se jossa oon ollu koko ikäni että tää allekirjottanu on niin hijas ja pienienerginen ihminen ja rauhallinen liikkeissään että olla ja voi ja niin kovin henkisesti heikko. Oli mulla aikuisiällä noin 25 ikävuoteen asti yleisurheilu harrastuksena joka oli sellainen henkireikä ja sen lopetettuani oon jatkanu toki liikuntaa eli lähinnä ollut noita kävelylenkkejä mutta oon filosofoinut elämäni lyhyeen fraasiin " elämäni on pelekkää kävelyä, kävelyä ja vain kävelyä eikä mittään muuta" että näin. jokin meni rikki kun heti syntymähetkellä sielussani että ennen vakavia kiusaamiskokemuksia mä olin jo ennen niitä tuhansina paloina rikki että jo varhain 3 -vuotiaana tajusin että kaikki ei ole ihan ok. Epäilty aspergerin syndrooma, erityisherkän diaknoosia ja vaikka mitä mutta en ole jaksanu lähttee selvittään semmosia mut kyl mulle takuueläke myönnettihin eli pitkälti henkisten ongelmien seurauksesta se mulle myönnettii.
Sen sijjaan pikkuveljellä asiat paremmin että meni naimisiin ja teki lapsia ja on työ.
minä lähinnä järsin peukaloa nurkassa ja vahtaan seiniä kotonani että koti on linnani ns ja turvapaikkani. Ihan eläkeukko mut on mulla aika vahava itsetunto että en todellakaan pijä ihtiäni häviäjätyyppinä koska 100% fakta on se että en ole häviäjä koska häviäjiä ovat lähinnä tyypit kuten Vladimir Putin jne. On mua kyllä haukuttu elämäni aikana vaikka millä lailla että on sanottu rotaksi kun ei käy duunissa ja on sanottu luuseriksi mut mul on sen verran vahva itsetunto että semmoset kommentit on mulle niinku pieru Saharassa =)
Luonteeltani oon melko kiltti ja sovitteleva että tykkään olla hyvissä väleissä lähimmäisiini kun tunnen ihmisiä jokta herkästi panee välit heti poikki. Minä en. Huonoin puoleni on se että jankutan välillä.
En tiedä nuorena teininä sitä oli vielä sosiaalisuutta mut noin about 17 vuotiaana aloin erkaantua yhteiskunnasta. Käyn mä toki kaupoissa ja on mulla ajokortti ja älykkyystasoni on siitä erikoinen että voin olla superälykäs mutta vastaisuuvessa myös hyvin simppeli setä.
ETtä tällaiset terveiset täältä. =) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no mitä sulle kuuluu? Onko perhettä &työ?
itseni elämäntilanne on ollu oikeastaan iha pennusta asti lähinnä semmosta hiljaiseloa ja pienellä elämänliekillä mennoo että oli mul jossai vaiheessa teininä sosiaalisempi vaihe mut se sammui että vois sanoa että sänky on ollu se jossa oon ollu koko ikäni että tää allekirjottanu on niin hijas ja pienienerginen ihminen ja rauhallinen liikkeissään että olla ja voi ja niin kovin henkisesti heikko. Oli mulla aikuisiällä noin 25 ikävuoteen asti yleisurheilu harrastuksena joka oli sellainen henkireikä ja sen lopetettuani oon jatkanu toki liikuntaa eli lähinnä ollut noita kävelylenkkejä mutta oon filosofoinut elämäni lyhyeen fraasiin " elämäni on pelekkää kävelyä, kävelyä ja vain kävelyä eikä mittään muuta" että näin. jokin meni rikki kun heti syntymähetkellä sielussani että ennen vakavia kiusaamiskokemuksia mä olin jo ennen niitä tuhansina paloina rikki että jo varhain 3 -vuotiaana tajusin että kaikki ei ole ihan ok. Epäilty aspergerin syndrooma, erityisherkän diaknoosia ja vaikka mitä mutta en ole jaksanu lähttee selvittään semmosia mut kyl mulle takuueläke myönnettihin eli pitkälti henkisten ongelmien seurauksesta se mulle myönnettii.
Sen sijjaan pikkuveljellä asiat paremmin että meni naimisiin ja teki lapsia ja on työ.
minä lähinnä järsin peukaloa nurkassa ja vahtaan seiniä kotonani että koti on linnani ns ja turvapaikkani. Ihan eläkeukko mut on mulla aika vahava itsetunto että en todellakaan pijä ihtiäni häviäjätyyppinä koska 100% fakta on se että en ole häviäjä koska häviäjiä ovat lähinnä tyypit kuten Vladimir Putin jne. On mua kyllä haukuttu elämäni aikana vaikka millä lailla että on sanottu rotaksi kun ei käy duunissa ja on sanottu luuseriksi mut mul on sen verran vahva itsetunto että semmoset kommentit on mulle niinku pieru Saharassa =)
Luonteeltani oon melko kiltti ja sovitteleva että tykkään olla hyvissä väleissä lähimmäisiini kun tunnen ihmisiä jokta herkästi panee välit heti poikki. Minä en. Huonoin puoleni on se että jankutan välillä.
En tiedä nuorena teininä sitä oli vielä sosiaalisuutta mut noin about 17 vuotiaana aloin erkaantua yhteiskunnasta. Käyn mä toki kaupoissa ja on mulla ajokortti ja älykkyystasoni on siitä erikoinen että voin olla superälykäs mutta vastaisuuvessa myös hyvin simppeli setä.
ETtä tällaiset terveiset täältä. =)Olet ilmiselvästi älykäs, mutta et sosiaalisesti… ja sekin on ihan OK. Jokainen saa olla sellainen, kun on… kunhan ei vahingoita muita.
En ole etsimäsi henkilö… kunhan vain kommentoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616