Ajatelkaapas pojat sitä!
Ukkeli on toiminut Suojelupoliisin päällikkönä jona aikana on syyllistynyt useisiin vakaviin rikoksiin.
Nyt sotahullu Jussimme surkuttelee että joutuukohan Antti-parka nyt palkalliselle vapaalle tuottoisasta virastaan eduskunnan pääsihteerin tehtävästä.
Sodan aikana noista kepposista joutuu ammuttavaksi...
Heh heh..., Antti Pelttaria epäillään mm. valtiopetoksesta...!
13
126
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän lie ajojahti. . .
- AnonyymiUUSI
Sinäkö persu täällä poistelet aloituksia?
SALALIITTOTEORIA: Stubb murhas antifan, Puhakan, Imatran 3 naista ja pyjamasurma venakon? sarjamurha
Anonyymi-ap
2025-05-24 20:53:59
Ilmoita
SStubbin vartioita kuollut 2 kpl---viimeisin kellariissaan?
SStubb on sarjamurhaaja?
TÄMÄ SAALIITTOTEORIAA-
Sstubb on CIA-yhteyksistä tunnettu.
CIA-tyypin edellytys on että ne ei kadu tekemiään murhia?
0
<50
Äänestä
Kommentoi
Jaa
Vastaukset
Vanhimmat
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)
5000
Kirjoita kommentti...
Lähetä
Anonyymi
2025-05-24 20:54:47
UUSI
sopii profiiliin-
hullultaan on aina vaikuttanut?
miks sitä on kierrätetty pitkin maailmaa koko elämäsä?
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
2025-05-24 20:56:35
UUSI
sstubb sarjamurhaajapedofiili - murhaajapedofiili-?
Saukki vain murhaajapedofiili?... jammun porvari-porukkaa
- Anonyymi
Kekkosen aikana olis tuomittu kymmenen vuotta kuritushuonetta
- Anonyymi
Ei toi ole mitään uutta 95% kansanedustajista on rikollisia, sama pätee myös ministereihin,rikollisia ja konnia yliarvostettua paskasakkia aina valmiita pimittämään tulojaan ja ottamaan lahjuksia.
- Anonyymi
Kyllähän tuollainen ukko pitäis pidättää ja panna vastuuseen. Mitenkään ei voi ymmärtää miten tuokin on voinut toimia, kontrolli ei toimi, todella vaarallista Suomelle.
- Anonyymi
Minä kuulin, että kysymys on epäilystä. Täällä lynkataan jo mies vaikka ei ole edes vielä selvitetty mitään.
- Anonyymi
Älkää huoliko.
Pelttari on korkeimman arvoasteikon muurari.
Eivät veljet tule häntä tuomitsemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää huoliko.
Eivät veljet tule häntä tuomitsemaan.No ilmankos Halla-aholta kesti 3 kk ennen kuin toi asian julki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää huoliko.
Eivät veljet tule häntä tuomitsemaan.Muistetaan tämä arvaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmankos Halla-aholta kesti 3 kk ennen kuin toi asian julki!
Hallajussi oli vaarassa joutua jo itsekin syytettyjen penkille?
- Anonyymi
On oikein että noitakin jätkiä hiillostetaan. Se on silti varmaan vain pelkkää teatteria että katsokaa mekin tehdään virheitä ja ollaan jonkin tuomion alaisia vaikka oikeasti olla vastuussa mistään.
Pelttari tullaan julistamaan syylliseksi joihinkin asioihin 7:n vuoden oikeustaistelun päätteeksi.
Häntä ei tulla rankaisemaan koska on kärsinyt merkittävää mainehaittaa.
Hänelle tullaan myöntämään ikuinen eduskunnan puhemiehelle kuuluva takuueläke sekä miljoonan euron suuruinen kertaluontoinen kärsimyskorvaus.- AnonyymiUUSI
Myönnetäänkö hänelle Valkoisen Ruusun ritarikunnan kunniamitali hopeisine lehvineen palveluksista venäläisille oligarkeille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329