Voiko noin tyhmä olla amerikan presidentti. Hullujenhuoneelle se kuuluisi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-kuvatko-muka-valkoisten-kansanmurhasta-trump-jai-kiinni-kiusallisesta-valheesta/9161268
Trump uskoo persu mediaa
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Amerikkalaiset laskivat edellisen Trump pressa kauden valheet . Trump valehteli noin 66 000 kertaa. . mies ei muuta ehdi tehä .
- Anonyymi
Tosiasiassa Etelä-Afrikassa on käynnissä valkoisten kansanmurha jo muutamia vuosia. Siitä on paljon kerrottu ja aika ikäviä kokemuksia. Se vaan on tosiasia, jota ei voi kieltää, jos siellä on käynyt ja nähnyt miten asiat ovat.
- Anonyymi
Ja onhan Kongo kuitenkin samalla mantereella .
- Anonyymi
Et sitten usko faktantarkistuksen?
- Anonyymi
Se ei ole tosiasaia vaikka kuinka tuota oranssia satusetää rakastat.
- Anonyymi
Niin, itse olen asunut Kapkaupungissa. Ei, ei ole valkoisten kansanmurhaa nyt eikä ennen. Trump esiintyy omille paikallisille hurmoskannattajilleen milloin minkäkin valeuutisen kanssa. Suomalainen kouluttamaton juntti nielee näköjään ihan kaiken.
- Anonyymi
Oranssin Trumpin rakastajat ovat Suomessa persuja ja persuhan pettää aina. Ihan aina. Lisäksi ovat äärimmäisen yksikertaisia ihmisiä. Mutta ei kai muunlaiset persuja äänestäkään. Eikä Trumpia.
- Anonyymi
Jos kerran Trump uskoo persu mediaan niin minä uskon, arvaan osittainkin tiedänkin että Trump sairastaa jakomielitautia eli skitsofreniaa tai hänellä on jokin muu pään sairaus....kasvain, paise tai tihkuva vuoto. Oireet ovat sellaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844