Olisi kiva tietää millainen älykkyysosamäärä on sillä henkilöllä, joka päätti, että Mäntsälän Juna-aseman rakennusvaiheen yhteydessä ei rakenneta moottoritielle liittymiä siitä juna-asemalta.
Päivä päivältä v..taa enemmän porhaltaa noiden mäntsälän valojen läpi, liikenneympyröiden läpi, odotella junista purkautuvaa liikennettä, jotka sitten ajavat keskustan läpi päästäkseen motarille. Aamuisin sama juttu, ja lisänä vielä reppanat koululaiset siinä kaiken kaaoksen keskellä, kun tietenkin se junalla matkustajien liikenne menee siitä koulujenkin ohi.
Nyt varsinkin, kun tuo keskusta on JÄLLEEN revitty auki huvin vuoksi, ja liikennevalot päin helv..ttiä, niin tuo keskustan läpi ajaminen saa radikaaleja ajatuksia mieleen.
Jos joku olisi hieman käyttänyt päätään silloin juna-aseman rakennusvaiheessa, eikä ajatellut kukkaroaan, olisi mäntsälä huomattavasti kiehtovampi paikka, puhumattakaan liikenneturvallisuudesta, tai liikenteen saasteista.
Ja turha nyt vedota mihinkään elykeskuksen sääntöihin. Muissakin pitäjissä on kolme liittymää motarilla. Pitäisi mennä turvallisuuden ja liikenteen sujuvuuden ehdoilla.
Mäntsälän liikennesuunnittelu, bravo
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mänttilän fiksut kepulaiset tahtoo, että liikennevirta lipuu läpi mänttilän, jotta mänttilän "isot" kaupat saa asiakkaita ja ne viimeiset kivijalkamyymälät armonpalaset siinä sivussa. Tottakai mitä enemmän pääsee uutisiin koulun ohi hurjastelijat, sen enemmän julkisuutta saa tämä Kepulainen mänttilä. Kunnan päättäjissä kun ei ole järjen ääntä ollut ikinä, sitä tällä vuosisadalla ei edes saada. Parempi ajaa vaan ihan muuta kautta ja jos on niin epäonninen että on erehtynyt muuttamaan mänttilään, just oli uutinen että asunnon myynti tappiolla ei olekaan niin paha asia. Suosittelen.
- Anonyymi
Näin on, kyllä siinä tulee äkkiä hinku ostoksille, kun odottelee valoista valoihin, ja sitten seuraavaksi odottelee niitä 200 autoa purkautuvaksi asemalta motarille.
Tulee nimittäin hinku toiselle paikkakunnalle ostoksille.
Mäntsälän keskustaan kun halajaa ostoksille, niin ihan ekaksi tulee mieleen, että onko tuo sama päättäjä, joka keksi, ettei ramppeja rakenneta aseman yhteyteen, keksinyt myös tuon ultimaattisen hyödyllisen ei-mikään alueen tuohon S-marketin yhteyteen?
Kiva paikka siinä vaikka ufolle laskeutua, kun tulevat mäntsälään ostoksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238