Halusin näyttää hänelle Gizan pyramidit joita pidän eräinä merkityksellisimpinä maailman "ihmeistä".
Ensi kerrallahan kiipesimme Mykerinoksen huipulle taisteluparini kanssa sotilaslomallamme.
Yritin silloin myös lähetyssaarnata kristinuskoa paikalliseeen tyttöön. Sylki kaulassani heiluvaan ristiin eikä viestini saanut vastakaikua.
Toisella kerralla mieleen painuvin elämykseni oli kun kameli räkäisi tulevan vaimoni kasvoille. Tämä tunnisti heti vääräuskoisen.
Sylkeminen on äärimmäinen halveksunnan osoitus ja sen muslimit ja eläimensäkin omaavat.
Islam on uskonto joka on vannonut taistelevansa ikuisesti kristinuskoa vastaan kunnes kaikki siihen uskovat on tapettu viimeiseen mieheen.
"Demokraattimme" puhuvat sallivasta uskonnosta ja siksi sen edustajia roudataan Eurooppaan miljoonittain.
Haittoja en voi luetella bannien pelossa mutta niitä voi lukea uutisista.
Yle Areena on julkistanut elokuvan katsottaviksemme josta voimme arvioida kuinka yhteensopiva se on länsimaiselle kulttuurillemme.
Demokraatit pitävät Islamia valtaisana mahdollisuutena voidaksemme alistaa heitä omaan kulttuuriimme.
Uskotteko että alistuvat?
Ihan sama; katsokaa tästä leffa:
https://areena.yle.fi/1-50739137
Olin Kairossa toista kertaa tulevan toisen vaimoni kanssa.
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos aseteollisuudella on ollut jo aikojen alusta näppinsä pelissä ja on keksinyt islamit ja kristinuskot ja eikä siinä sitten muuta tarvitsekaan kuin sohaista kumpaankin ampiaispesään ja laulu on valmis ja keihäitä menee kuin siimaa. Alunperinhän ritaritkin kävivät kylissä ryöstelemässä ja sitten esiintyivät suojelijoina. Kyllähän nykyään jo ala-asteelta saakka aivopestään koti, uskonto ja isänmaa ja sitä kannattaa puolustaa kaikissa maissa ja kantaa kerholla kaljaa kantiksille.
- Anonyymi
Ovatko muslimit hulluja tai mielisairaita?
Eivät toki mutta ovat osoituksia lapsesta saakka jatkuneesta aivopesusta ja siihen liittyvästä yhteisöjen painostuksesta.
Meillä puhutaan ja paukutellaan rumpuja että muslimit voivat helposti integroitua omaan yhteiskuntaamme.
Se on täyttä paskapuhetta. He vihaavat meitä maailman tappiin saakka.- Anonyymi
Mihin ne serkusavioliitot pidemmän päälle johtaa?
Juu, ei näin!
- AnonyymiUUSI
Katsoin leffan ja se oli hyvä vaikka en tajunnut noista valtataisteluista yhtään mitään.
San ymmärsin että Islam on mielisairas uskonto. - AnonyymiUUSI
Viktoria tehnyt mielikuvitusmatkoja taas mielikuvitusihmisten kanssa, ressukka ei ole koskaan poistunut suomesta tai tuntenut ihollaan vastakkaisen sukupuolen kosketusta.
- AnonyymiUUSI
Tajusin tässä miettiessäni että tuo miksi Suomessa Muslimeja riittää, ja on ongelmana, johtuu nimenomaan siitä Israelin kiroamisesta jota Suomessa harrastetaan varsin antaumuksella.
Sitä niittää, mitä kylvää.
Nauttikaa. - AnonyymiUUSI
Minkä niminen se leidarinaisystäväsi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195