Näin mökkiläinenkin, käyn portailta kusemassa, niin on päivä pulkassa. Kuulemma virtsa hyvää pensaille, joita portaiden vierellä muutamia. Tehdään niin kuten puutarhakonsultti on sanonut. Taas päivään, jos unta näet varmaan täällä kerrot, leikkuumuimurit ym-muut mitä uni-kakkiainen tuo mieleen. Persun etsijäkin voi laittaa makuulle, täällä ei ole kuin meitä kepulaisia ja teitä anarkisteja vasemmistosta.
Nyt nukkumaan
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä majuri!
- AnonyymiUUSI
Minäkin kusen kerrostalon rappukäytävään heti näin aamuisin. Siivooja saa työtä ja minä säästän vessani roiskeilta. Tilanne on win-win. Harmittaa vain kun kusipaine on vajaa ja kultainen suihku menee aamutossuille ja niistä varpaille. Kusiset Reinot, ja taas vituttaa ankarasti.
- AnonyymiUUSI
Martti Martti, kysyttiinkö sinulta jotain ?
- AnonyymiUUSI
Martilla loppuu paine.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martilla loppuu paine.
Onneksi hällä on kertakäyttökatetreja aina kun umpi yllättää. Vittumaistahan se olisi jos iso lihava mies räjähtäisi ja kusi sekä navanalaiset sisäelimet roiskahtaisivat pitkin rappukäytävää. Saattaisi siinä se porrassiivoojakin ottaa loparit.
- AnonyymiUUSI
Kumma kun et paskonutkin portailta?
- AnonyymiUUSI
Martilla tulee yllättäen. Poistettu venttiili. Vasuripojat hakanneet kuin korppi kalasäkkiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martilla tulee yllättäen. Poistettu venttiili. Vasuripojat hakanneet kuin korppi kalasäkkiä.
Juu yllättäen tulee. Näin sana jännäkakkakin on saanut uuden merkityksen :-)
- AnonyymiUUSI
Vaatehuoneen sukkalaatikko on myös hyvä aamupissan kohde. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361