"Jumala antakoon sinulle taivaan kastetta ja maan lihavuutta, jyviä ja viiniä yllin kyllin."
➡️ Taivaan hengellistä kastetta
➡️ Jokapäiväistä leipää / Jumalan Sanaa
➡️ Viiniä
Lapsellisille Jumala ei anna...
9
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei opeta että Jeesus on viinitarhan herra ja mitä hän tekee ?
Mark 12:9:
"Mitä nyt viinitarhan Herra on tekevä? Hän tulee ja tuhoaa viinitarhurit ja antaa viinitarhan muille." - Anonyymi
Jumala ei eksytä eikä anna viinin korviketta mehulitkua.
- Anonyymi
Lihan ja hengen saastutus
2Kor 7:1:
"Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa."
------------------------------------------------------------------------------------------
• Miten helluntailainen pääsee eroon lihan ja hengen saastutuksesta ?
Jumala vihaa
•pöyhkeilyä
• juonia
• epäjärjestystä hurmahengessä
• riitaa
"Sillä minä pelkään, että tullessani ehkä en tapaa teitä semmoisina, kuin tahdon, ja että te tapaatte minut semmoisena, kuin te ette tahdo. Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä;" - Anonyymi
Ja lampaita jokaiselle.
- Anonyymi
Sananl 28:26:
"Omaan sydämeensä luottavainen on tyhmä, mutta viisaudessa vaeltava pelastuu."
Omaan sydämeen luottaminen vie kadotukseen.
Sellainen ihminen on tyhmä. - Anonyymi
Viisas vai tyhmä ihminen ?
"Viisaalla on silmät päässänsä, tyhmä taas vaeltaa pimeässä; mutta minä tulin tietämään myös sen, että toisen käy niinkuin toisenkin." - Anonyymi
Onneksi Suomessa on 3,5 miljoonaa raitista pakkovauvakastettua muotojumalista.
Mihin häviä 55 000 000 litraa 100% alkoholia vuodessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361