Aiheena maailman tilanne, korruptio ja ihmisoikeudet.
Mikä sen parempi kohde käsitellä asiaa kuin Suomessa, joka on huhujen mukaan maailman vähiten korruptoitunut oikeusvaltio.
kirjoitetaan luovutssopimus jolla nämä rikolliset lähetetään guantanamoon tutkintavankeuteen ja kuulusteltaviksi.
Matsku jota oikeasti Suomessa tapahtuu kulissien takana on jo toimitettu eteenpäin, siinä meidän viranomaiset ovat aika hiljaa.
USA on hyvä esimerkki maailmalla korruption vastaisesta taistelusta kun siellä alettiin tutkimaan asioita (DOGE).
Siinä voi olla meidän pikku poliitikot ja viranomaiset hiukan kusi sukassa kun aihetta käsitellään lehdistön edessä.
Siitä on hieman aikaa kun asioita tapahtui täällä Suomessa.
Viesti kulki eteenpäin ja tarkastajia kävi jo tarkastelemassa tilannetta Suomessa.
Pidin hetken yhteyttä lähetettyyn amerikkalaiseen tiedustelijaan.
Kyllä asioista jo siis tiedetään, eikä viranomaisella ole edessään kuin oikeudenkäynti jossa yrittää selittää ja perustella miksi ovat laiminlyöneet velvollisuutensa.
Mutta mitä tapahtuu kun koko kansa saa tietää mitä heidän selän takana on kaikessa hiljaisuudessa tehty ja puuhasteltu..........
Seurauksena tästä Suomi menettää kaikki EU tuet, sillä todistetusti oikeusvaltioperiaatetta ei ole noudatettu ja EU tuet ovat sidottu sen toteutumiseen.
Jos kansalle aiheutuu tästä miljardien laskut ja menetykset viranomaisten laiminlyöntien toimesta, niin sitä laskua ei kansa maksa.
Moni maanviljelijä, metsänomistaja, yrittäjä jää ilman haettuja ja myönnettyjä tukia.
EU pöydällä on taas helvetisti rahaa puolustukseen, johon suomi maksaa osuutensa mutta ei saa siitä penniäkään.
Tämän vuoksi on hyvin tärkeää, että oikeusvaltiossa toimitaan kuten oikeusvaltiossa tulee toimia.
Viranomaiset on palkattu töihin ja heillä on velvollisuudet ja niiden rikkomisesta on seuraukset.
Kun korruption vastainen taistelu alkoi, niin Niinistö jo esitti perustuslakituomioistuimen perustamista.
Tätä ei kuitenkaan haluttu oikeusvaltiossa, sillä meillä on peva, joka koostuu idiooteista ja valvomassa on oikeuskansleri, joka ei tee työtään ja näin on mahdollista saada laittomia lakeja ajettua Suomessa läpi.
Se kaikki kostautuu ja viranomaiset ovat kusessa.
Siksi kai sitä "tietojen katoamista" tapahtuukin, harmi vain että sekin tapahtui valvotuissa olosuhteissa.
:/
Nainen, kutsun Donald Trumpin Suomeen vierailulle
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kansalaiset siitä sitten ajattelee kun nyt jo asiat ajettu päin helvettiä ja kaikki sekin siksi, että korruptio rehottaa........
Maksatte ihan helvetisti siitä, että viranomaiset tekisivät työnsä ja velvollisuutensa, mutta hukkaan menee kaikki se raha ja oikeus ei toteudu, koska he eivät tee työtään.
Ja siitä tulee hirvittävät menetykset, sakot ja lasku kansalle ja kuka sen maksaa?
:/ - Anonyymi
Ei jotenkinkaan tule yllätyksenä varmasti turhauttaa.
- Anonyymi
Väärin niitäkin kohtaan jotka tekevät työnsä hyvin.
- Anonyymi
Eihän siinä Trumpin ajamassa politiikassa kaikki ole väärin. Ihan oikeita asioita ajaa läpi. Sitten se sekoilu on sellanen asia jota ei voi sietää. En tajua miksi Ukrainalaiset ajetaan maanpaosta tukee Israilin toimintaa Gazaan lomaparatiisi. Kaikki se mulle ja heti ja nyt niin ärsyttää muuten ihan ok- juttuja muttakö se takki kääntyypi joka päivä koskaan ei tiedä mitä huomenna taas julistaa ja lööpeissä lukee. Niin onhan se totta että sp500 sun muut saadaan sahaamaan kyllä niilläkin tienaa jos osataan. Sivutuuleen🗣️
- Anonyymi
Trump on ainoa länsimainen diplomaatti joka edes yrittää saada rauhan aikaan Ukrainaan. Keinot siihen ovat toki kyseenalaisia ja on muistettava että kaikki mitä massamedia suoltaa, voi olla silkkaa teatteria. Kulissit vs. todellinen politiikka, you know 😉. Siis ei välttämättä, mutta on se täysin mahdollista. Tämä kannattaa pitää mielessä. Vaikutusvaltaiset tahot eivät halua sotien päättyvän siksi koska niissä vuodatettu veri tarkoittaa sitä että ne tahot rikastuvat sen myötä. Toivottavasti karma saa ne kiinni. Venäjä on eniten syyllinen muttei ainoa syyllinen tuohon koko sotkuun.
- Anonyymi
Mä en tiedä mitä vttua voin sulle sanoa täällä.
Olis ihan vtun tärkeetä ja akuuttia juteltavaa.
Tai en tiedä onko sulle yhtään tärkeetä,
kun on mun asioihin ja loppu elämään liittyvää.
Mun pitää tehdä iso päätös huomenna,
joka vaikuttaa muihinkin kun muhun.
Eikä vaan hetkellisesti.....- Anonyymi
Lopetahan tällaiset puheet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan tällaiset puheet
Miks pitäisi lopettaa?
Mikä tossa oli sellasta sun mielestä etten saisi sanoa sitä aloittajalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169