Olen viimeaikoina ruvennut käyttämään vaimoa runkkausvälineenä. Vaimo hoitaa kädellä ja laukean joko vaimon naamalle yms tai sänkyyn. Käyttääkö muut vaimoa tälläiseen?
Vaimon käyttö runkkaamiseen
6
455
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, se on noin 50/50 naimiset ja pelkät käsihoidot. Yleensä vaimo tulee päälle istumaan, selailee kännykkänsä tai katsoo telkkaria samalla kun runkkaa minulle orkut. Hieron samalla sormillani hänen pilluaan housujen läpi.
- Anonyymi
Minä taas luen Koneviestiä samalla kun panen muijaa. Nähdessäni oikein hienosti entisöidyn 50-luvun Massey Fergusonin kuvan , minä laukean tosi voimakkaasti. Muija on nykyään jo mustasukkainen traktoreille. Kyllä mä itse saisin raivarin jos muija mun kanssa naidessa räpläis kännykkää, nämä traktorikuvat sen sijaan ovat täysin ok!
- Anonyymi
Minä taas luen Koneviestiä samalla kun panen muijaa. Nähdessäni oikein hienosti entisöidyn 50-luvun Massey Fergusonin kuvan , minä laukean tosi voimakkaasti. Muija on nykyään jo mustasukkainen traktoreille. Kyllä mä itse saisin raivarin jos muija mun kanssa naidessa räpläis kännykkää, nämä traktorikuvat sen sijaan ovat täysin ok!
- Anonyymi
Meillä etupäässä runkataan yhdessä. Se on tyydyttävämpää kuin naiminen ja kumpikin tykkää. Vaimo on saanut muutaman kerran orgasmin pelkästään katselemisesta, kun minä runkkaan itseäni. Ja minun ei tarvi montaa vetoa tehdä, kun vaimo esittelee itseään sopivasti kiihottavissa asennoissa ja asuissa.
- Anonyymi
Meillä vaimoke tykkää siitä, kun istun hänen naamallaan ja samalla molemmat runkkaa. Hän nuolee/imee kasseja ja pyllyä ja välillä saa munaa suuhun. Lopulta tulen naamalle tai suuhun.
- Anonyymi
Runkkaatteko myös vaimon kuville. Vaimo yllätti minun runkkaamasta hänen kuvilleen ja innostui. Kysyi runkkaanko usein hänen kuvilleen, sanoin kyllä. Hän halusi katsoa ja sai perään kunnon panon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399