Olen viimeaikoina ruvennut käyttämään vaimoa runkkausvälineenä. Vaimo hoitaa kädellä ja laukean joko vaimon naamalle yms tai sänkyyn. Käyttääkö muut vaimoa tälläiseen?
Vaimon käyttö runkkaamiseen
10
679
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, se on noin 50/50 naimiset ja pelkät käsihoidot. Yleensä vaimo tulee päälle istumaan, selailee kännykkänsä tai katsoo telkkaria samalla kun runkkaa minulle orkut. Hieron samalla sormillani hänen pilluaan housujen läpi.
- Anonyymi
Minä taas luen Koneviestiä samalla kun panen muijaa. Nähdessäni oikein hienosti entisöidyn 50-luvun Massey Fergusonin kuvan , minä laukean tosi voimakkaasti. Muija on nykyään jo mustasukkainen traktoreille. Kyllä mä itse saisin raivarin jos muija mun kanssa naidessa räpläis kännykkää, nämä traktorikuvat sen sijaan ovat täysin ok!
- Anonyymi
Minä taas luen Koneviestiä samalla kun panen muijaa. Nähdessäni oikein hienosti entisöidyn 50-luvun Massey Fergusonin kuvan , minä laukean tosi voimakkaasti. Muija on nykyään jo mustasukkainen traktoreille. Kyllä mä itse saisin raivarin jos muija mun kanssa naidessa räpläis kännykkää, nämä traktorikuvat sen sijaan ovat täysin ok!
- Anonyymi
Meillä etupäässä runkataan yhdessä. Se on tyydyttävämpää kuin naiminen ja kumpikin tykkää. Vaimo on saanut muutaman kerran orgasmin pelkästään katselemisesta, kun minä runkkaan itseäni. Ja minun ei tarvi montaa vetoa tehdä, kun vaimo esittelee itseään sopivasti kiihottavissa asennoissa ja asuissa.
- Anonyymi
Meillä vaimoke tykkää siitä, kun istun hänen naamallaan ja samalla molemmat runkkaa. Hän nuolee/imee kasseja ja pyllyä ja välillä saa munaa suuhun. Lopulta tulen naamalle tai suuhun.
- Anonyymi
Runkkaatteko myös vaimon kuville. Vaimo yllätti minun runkkaamasta hänen kuvilleen ja innostui. Kysyi runkkaanko usein hänen kuvilleen, sanoin kyllä. Hän halusi katsoa ja sai perään kunnon panon.
- Anonyymi
Vaimoni runkkaa pari kertaa viikossa minut.nuolee palleja anaalia ja itse runkkaan tuntuu ihanalta,imee kullia ottaa mällit suuhun rinnoille.antaa minun runkata sen pakaroille tai nylkytän pikkuhousujen alle.
Tuo anaalin nuoleminen ja suihin otto olisi kiva joskus kokea. Suihinotto toki tuttua, mutta naisen kieli ei minun persettä ole nuollut, vaikka minä nuolen aina perseen.
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Tuo anaalin nuoleminen ja suihin otto olisi kiva joskus kokea. Suihinotto toki tuttua, mutta naisen kieli ei minun persettä ole nuollut, vaikka minä nuolen aina perseen.
Täytyy sanoa että naisen kieli anaalissa on taivaallista.samoin anaalin ja pallien väli on herkkää aluetta.samoin minä nuolen vaimon anaalia innolla.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa että naisen kieli anaalissa on taivaallista.samoin anaalin ja pallien väli on herkkää aluetta.samoin minä nuolen vaimon anaalia innolla.
Juu, sama homma. Liki joka kerta nuolen huolella naisen peppureiän. Joskus aloitan silllä. Kai se tuokin sitten vaan odottaa sopivaa hetkeä ja naista. Haaveiluita on ollut, mutta paikka ja aika ei sovi. Naisia jotka tykkää Runkata ja nuolla persettä samalla on kyllä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237