Rikkarannan Suunistuskisat. 1700 osallistujaa.
Youtubella oli suoralähetys maalikamerasta.
-Kuka tiesi tuosta Youtube lähetyksestä?
- Kuinka näinkin suuresta kisasta informoitiin, meille tuppukylä Isille?
-Markkinointiinko Okua, vai kielsikö Kalevan Rasti moisen?
- Ottiko Okun yrittäjät /palvelujen tarjoajat kaiken hyödyn tällaisesta tapahtumasta?
VAI!
Kaikki talkoilla, kaupunkia myöten ja eurot Joensuuhun?!?!
Näin veikkaan. Toivottavasti olen väärässä.
Tänä vkon loppuna Oku maailman kartalla!!??
8
464
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnistuskisoissa ei kukaan hanki mitään. Menestyneimmille urheilijoille on jonkinlaiset palkinnot tiedossa. Että oleppa kateellinen jollekin muulle tapahtumalle.
- Anonyymi
Laihoilla eväillä te Outokumpulaiset yritätte tulla julkisuuteen.
SA ja monet muut tekevät jatkuvasti myyräntyötä päänne menoksi sitä ei jollakin tuubipätkällä saada tekemättömäksi.
Näen onnettoman räpellyksenne lähinnä huvittavana, entisenä kuntalaisena en voi kuin ihmetellä monia asioita touhuissanne.
Vanha kaivos on yksi, sitä ei juuri missään näe markkinoitavan, loistava mahdollisuus menee sivu suun. MTV mainokset eivät paljoa maksa, niitä katsotaan ympäri maan ja matkailijat löytäisi paikkakunnan... - Anonyymi
kOVIN OLI PIENIÄ SILAKAT JOULUKALOIKSI. PARI KERTAA LÖÖPEISSÄ MAINITTIIN OUTOKUMPU JA RIKKARANTA. JOS PAIKKAKUNNALLE ON TULOSSA NÄIKIN SUURI TAPAHTUMA, ON VARMISTETTAVA, ETTÄ TAPAHTUMA TELEVISIOIDAAN. MNKÄS TEET, KUN ITSERIITTOISET TUNARIT OVAT ASIALLA!!!
- Anonyymi
Kovin oli vaimeaa kisojen uutisointi. Vain pätkä urheiluruudussa, siinä kaikki.
- Anonyymi
Se meille riittää mainiosti, julkisuutta ei meille suoda kuin negatiivisissa asioissa.. Mm. Piippoa ja lopetusta uutisoitiin isoin otsikoin jokin aika sitten, murhat ym. väkivallanteot ylittävät myös herkästi uutiskynnykset..
Olkaamma tyytyväisiä siihen mitä meillä on... - Anonyymi
Katsoin kyllä ruutu- tv:stä koko 4 tunnin lähetyksen! Välillä yhteys pätki, kun korvessa oltiin!
- Anonyymi
Mutta kyllä Ruudusta saattoi seurata livenä koko 4-tuntisen.
- Anonyymi
Olisihan meillä ollut "Pjetri", kaikkien aikojen tietotekniikkakuru johtamaan ko. Tiedottamista.
Ja kun hänellä on nyt aikaa, kun valtuusto tie tyssäsi.
Haaah hah hah haaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662