Yleensä olen positiivinen ihminen. Mutta uutiset Gazasta, Ukrainasta ja koulujen väkivallasta menevät joskus nahan alle. Tänään itkin kuin pieni lapsi. Tuntuu vaikealta, kun maailmassa on niin paljon pahuutta eikä omaa rakasta joka suukottelisi ja paijaisi kun taannoin lapseksi.
Voi, kun en olisi näin herkkä ihminen!
13
166
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä mistään. Älä reagoi mihinkään. Siinä on minun neuvoni.
- Anonyymi
Hah, hah, haa. Sori naurahdin sinulle ja jutuillesi.
- Anonyymi
Miksi naurahdit palstasedän jutulle? Oliko sinustakin samaa tekoherttaisuutta mitä Sinä itse tuotat?
- Anonyymi
Ei herkkyys huono asia ole. Ellei sitten oikeastaan herkisty omasta itsestä tai reaktioidensa luonteesta. Niinkin voi käydä, Suurinta roolia näyttelee ihmisen oma huomion tarve.
- Anonyymi
Äänestä vassaripuolueita niin suomi liittyy Natoon ja sotiin ilman kansanäänestystä. Sitten myydään kansallisomaisuus pois, että voidaan ostaa sotatarvikkeita Ukrainalle. Sitten otetaan lisää velkaa, että voidaan ottaa tänne elätettäväksi täyshoitoon ulkomaalaisia nuoria miehiä.
- Anonyymi
Aivan sama äänestääkö vasemmistoa vai oikeistoa niin nuo samat asiat tulee tapahtumaan kuitenkin. Kun se on se todellinen suunnitelma siellä kulisseissa. Ettekö te ihmiset vieläkään näe sitä?
- Anonyymi
Nykyinen hallitus on ottanut pikkusen enemmän tuota velkaa mitä uhosivat, että se velan ottoloppuu nyt hei nyt. Ei muuta aloittajaäijä tähän erikoiseen, mutta silti niin tavanomaiseen eli tasapaksuun ja epäloogiseen vuodatukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyinen hallitus on ottanut pikkusen enemmän tuota velkaa mitä uhosivat, että se velan ottoloppuu nyt hei nyt. Ei muuta aloittajaäijä tähän erikoiseen, mutta silti niin tavanomaiseen eli tasapaksuun ja epäloogiseen vuodatukseen
Edellisen hallituksen päätöksiä ne vasta korjailee.
- Anonyymi
Et voinu " ampua " tungoksessa näsäviisauksias. Toiseksi ilmeisesti jäit.
- Anonyymi
Minun pitäisi ehkä ryhtyä manageriksi.
- Anonyymi
Ei onnistu.
- Anonyymi
Et ole tarpeeksi häijy.
- Anonyymi
Kannattaa olla välittämättä, ne ovat sun elämän ulkopuolisia asioita.
Vähän niinkuin Washington jewush museumissa toiset kävijät antoivat ampumisen jälkeen vettä ampujalle, sit selviskin samalla että se onkin se ja molemmat osapuolet rupesivat ihan nauramaan kun vettä antanut selittää että ”täshän rupee miettii et oonks mä sittenki osallisena tos mitä tapahtu”, poliisien viedessä pois vielä huikkaisi että älä huoli et sä oikeesti ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169