Tiedän että kyseessä on turvallinen tila joten saa mutta toisaalta se riskeeraa turvallisuuteni, toisaalta syrjitäänkö vain isokulmunisia, eli joudunko syyniin M-kuppien takia kun B-kuppinen painelee samaan aikaan menemään...
Saako puoluekokouksessa imettää julkisesti?
20
171
Vastaukset
- Anonyymi
Miestissit on tosiasia, mutta imetys tapahtuu miesten vessassa.
- Anonyymi
Purra ainakin saa,
- Anonyymi
Kaikkien kokoukseen osallistujien tarpeet tullaan ottamaan tapahtumavastaajien taholta huomioon, esim. imutusta varten tulee miesten eriötiloissa olemaan valmiit aukot.
- Anonyymi
Sebu ja Alan imettävät vuorotellen poijanköllykkäänsä?
- Anonyymi
Ei lapsia, eikä vauvoja persukokouksiin, kiitos.
- Anonyymi
Willellä voisi alkaa jöpöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Willellä voisi alkaa jöpöttää.
Huhujen mukaan ministeripestin jälkeen Wille nimitetään lapsiasiamieheksi.
- Anonyymi
Onko savolaisten piirin tänään järjestettävässä kevätkokouksessa imuttelutilat?
- Anonyymi
En missään nimessä tulisi lapsen kanssa puoluekokoukseen, ihan vaan jo mahdollisten kännisten ihmisten takia. Ilmakin haisee vanhalle viinalle.
- Anonyymi
Olen huomannut myös sen, että vanhemmat johdattelemalla omaa lastaan vaikuttaa siihen mitä lapsi myöhemmin on. Vanhemman oma woketus ja ihailu on tehnyt tutusta lapsesta lesbon.
- Anonyymi
Avauksen kirjoittaja on hyvä esimerkki siitä, miten liian aikainen vierottaminen rintaruokinnasta voi sen kohteen traumatisoida loppuiäksi. Onneksi on olemassa perussuomalaiset joiden perään voi aina itkeä siitä mielipahasta että äiti ei antanut enää tissiä. Rippikoulun käyneelle peräkamarinpojalle.
- Anonyymi
ap:lla taas hukannut tuttinsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap:lla taas hukannut tuttinsa..
Miksi persut tahtovat kieltää pervoilun muilta?
Koska persut tahtovat sallia ne roisit ilot vain itselleen.
- Anonyymi
saa, mutta vain kristilliset
- Anonyymi
Persujen ja KD:n "kristillisyys" on niin täynnä kiiluvasilmäista ihmisvihaa, ettei sellaisella umpitekopyhällä ja laskelmoidulla "kritillissyydellä" ole mitään arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ja KD:n "kristillisyys" on niin täynnä kiiluvasilmäista ihmisvihaa, ettei sellaisella umpitekopyhällä ja laskelmoidulla "kritillissyydellä" ole mitään arvoa.
Persujen ja KD:n kristillisyys on verrattavissa patriarkka Kirillin johtaman Venäjän ortodoksikirkon "arvomaailmaan".
- Anonyymi
Saa jos imetettävä on alle 18v.
- Anonyymi
Suurin osa persujen kokousväestä viihtyy imutusteltoilla? Siellä ei akkoja tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa persujen kokousväestä viihtyy imutusteltoilla? Siellä ei akkoja tarvita.
Akoilla ei sinne mitään asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akoilla ei sinne mitään asiaa!
Persujen sivarialfaurokset imuttelevat toisiaan makkarateltan takaosassa. Taidaa jäädä puheenjohtajavaalikin väliin siinä Hommassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720