Saako puoluekokouksessa imettää julkisesti?

Anonyymi-ap

Tiedän että kyseessä on turvallinen tila joten saa mutta toisaalta se riskeeraa turvallisuuteni, toisaalta syrjitäänkö vain isokulmunisia, eli joudunko syyniin M-kuppien takia kun B-kuppinen painelee samaan aikaan menemään...

20

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miestissit on tosiasia, mutta imetys tapahtuu miesten vessassa.

• Anonyymi

Purra ainakin saa,

• Anonyymi

Kaikkien kokoukseen osallistujien tarpeet tullaan ottamaan tapahtumavastaajien taholta huomioon, esim. imutusta varten tulee miesten eriötiloissa olemaan valmiit aukot.

• Anonyymi

Sebu ja Alan imettävät vuorotellen poijanköllykkäänsä?

• Anonyymi

Ei lapsia, eikä vauvoja persukokouksiin, kiitos.

• Anonyymi

Willellä voisi alkaa jöpöttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Willellä voisi alkaa jöpöttää.

Huhujen mukaan ministeripestin jälkeen Wille nimitetään lapsiasiamieheksi.

• Anonyymi

Onko savolaisten piirin tänään järjestettävässä kevätkokouksessa imuttelutilat?

• Anonyymi

En missään nimessä tulisi lapsen kanssa puoluekokoukseen, ihan vaan jo mahdollisten kännisten ihmisten takia. Ilmakin haisee vanhalle viinalle.

• Anonyymi

Olen huomannut myös sen, että vanhemmat johdattelemalla omaa lastaan vaikuttaa siihen mitä lapsi myöhemmin on. Vanhemman oma woketus ja ihailu on tehnyt tutusta lapsesta lesbon.

• Anonyymi

Avauksen kirjoittaja on hyvä esimerkki siitä, miten liian aikainen vierottaminen rintaruokinnasta voi sen kohteen traumatisoida loppuiäksi. Onneksi on olemassa perussuomalaiset joiden perään voi aina itkeä siitä mielipahasta että äiti ei antanut enää tissiä. Rippikoulun käyneelle peräkamarinpojalle.

• Anonyymi

ap:lla taas hukannut tuttinsa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap:lla taas hukannut tuttinsa..

Miksi persut tahtovat kieltää pervoilun muilta?
        Koska persut tahtovat sallia ne roisit ilot vain itselleen.

• Anonyymi

saa, mutta vain kristilliset

• Anonyymi

Persujen ja KD:n "kristillisyys" on niin täynnä kiiluvasilmäista ihmisvihaa, ettei sellaisella umpitekopyhällä ja laskelmoidulla "kritillissyydellä" ole mitään arvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen ja KD:n "kristillisyys" on niin täynnä kiiluvasilmäista ihmisvihaa, ettei sellaisella umpitekopyhällä ja laskelmoidulla "kritillissyydellä" ole mitään arvoa.

Persujen ja KD:n kristillisyys on verrattavissa patriarkka Kirillin johtaman Venäjän ortodoksikirkon "arvomaailmaan".

• Anonyymi

Saa jos imetettävä on alle 18v.

• Anonyymi

Suurin osa persujen kokousväestä viihtyy imutusteltoilla? Siellä ei akkoja tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa persujen kokousväestä viihtyy imutusteltoilla? Siellä ei akkoja tarvita.

Akoilla ei sinne mitään asiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akoilla ei sinne mitään asiaa!

Persujen sivarialfaurokset imuttelevat toisiaan makkarateltan takaosassa. Taidaa jäädä puheenjohtajavaalikin väliin siinä Hommassa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe