alkoi kommentoimaan kirjoitettuja kommentteja lähetysvaiheessa kun painaa LÄHETÄä
Jeesus vaiko AI
14
93
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24 on graafiselta ulkoasultaan ruma, sekava ja lapsellisen tökerö, mutta sitä ei ole haluttu vaihtaa 15 vuoteen. Sen sijaan, että tehtäisiin käyttömukavuuteen liittyviä uudistuksia, tehdään typeriä kosmeettisia uudistuksia. Nyt viimeisimpänä on joku toimisto-Janika pistetty keksimään mukapiristäviä ja mukailoisia kannustuslauseita, joilla sitten ilmoitetaan lähetetyistä kommenteista.
- Anonyymi
Toivottavasti tuo toimisto Janika poistaa halventavat ja epäasialliset kommentit, voi antaako aina yhtä positiivista palautetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tuo toimisto Janika poistaa halventavat ja epäasialliset kommentit, voi antaako aina yhtä positiivista palautetta?
On niitä halventavia pyydetty poistamaan, onhan joka viestin nurkassa nappi "Ilmoita", mutta ei ainakaan yhtään meikäläistä halventavaa kommenttia ole sitä kautta lähtenyt, vaikka olen ilmoittanut.
- Anonyymi
On kyllä niin ällönärsyttävää että pitää silmät sulkea kun klikkaa LÄHETÄä 😡
- Anonyymi
Tää on kyllä akkain oikkuja tää tämmöinen uudistus 🥵
- Anonyymi
Jaa ettäkö samaan malliin saan jatkaa???!!!! Oikuttelettte Te minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ettäkö samaan malliin saan jatkaa???!!!! Oikuttelettte Te minulle?
Hienoa, että suhtaudutte palautteeseen noin hienon tyynesti? Onko etunimenne Tyyne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että suhtaudutte palautteeseen noin hienon tyynesti? Onko etunimenne Tyyne?
Niin minä pääsin ääneen, mutta minä mikään narsisti ole, ei tartte kehua kommenttini julkaisua !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä pääsin ääneen, mutta minä mikään narsisti ole, ei tartte kehua kommenttini julkaisua !
Ei perkele, kommenttini on nyt mukamas näkysällä, voisitko poistaa sen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei perkele, kommenttini on nyt mukamas näkysällä, voisitko poistaa sen!!
Älä enää kiittele vaan poista kommentti 🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä enää kiittele vaan poista kommentti 🤬
Boom 🧨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boom 🧨
Tuo kommenttini ei kylläkään rikastuta elämääni 💰
- Anonyymi
Hanki elämä, AI. Mieti sitä.
- Anonyymi
Kyllä AI ihan mukava on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849