Melkoisen mahalaskun Purra teille toi.
Mitä mieltä persut olette mahalaskustanne?
15
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Varmaankin laulavat sitä Tom Pettyn laulua; Learning To Fly, jossa on sanat coming down is a hardest thing
- AnonyymiUUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tom Petty, mutta niin kyllä persutkin.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/toimittajalta-perussuomalaisilla-on-pienen-puolueen-sielu-ja-tiukasti-oikealle-valetut-savijalat/
Persut romahtaa kuin SMP. Loppua kohti mennään samaa vauhtia kuin kannatus hupenee...hehhehheh - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/toimittajalta-perussuomalaisilla-on-pienen-puolueen-sielu-ja-tiukasti-oikealle-valetut-savijalat/
Persut romahtaa kuin SMP. Loppua kohti mennään samaa vauhtia kuin kannatus hupenee...hehhehhehSoinilaisuus nousee taas?
Anonyymi kirjoitti:
Persut romahtaa kuin SMP. Loppua kohti mennään samaa vauhtia kuin kannatus hupenee...hehhehhehVaikka kepun lehdessä, niin juttu oli täyttä asiaa.
- AnonyymiUUSI
Toisaalta vihaviherpunikit ovat kykenemättömiä luomaan lisäkasvua yritystoimintaan hyvinvointiyhteiskunnalle tärkeiden nettoverovarojen kasvattamiseksi. Lisävelka on viherpunikeiden ainoa ratkaisu ja voimakas lisävelkaantuminen merkitsee IMF:n ja EU:n nopeaa väliintuloa äärimmäisten kovien leikkauksien aloittamiseksi, mikä käynnistää käytännössä Suomen kehitysmaakehityksen.
- AnonyymiUUSI
Viherpunikkiaatteen kasvu yhteiskunnassa on varma tae yhteiskunnan kehittymisestä kohti kehitysmaata.
Niinpä. Toki ne viherpunikit ehtivät jossain välissä tehdä Ruotsista maailman parhaan asuinpaikan, ja aatteen kannatus oli murskaava.
- AnonyymiUUSI
Väliaikaista kaikki on vaan. Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
- AnonyymiUUSI
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan.
Eihän se välittäminen kuulu edes punikkien aatteeseen. Sosialismi painottaa ylikansallisuutta kun taas kansallissosialismi painottaa kansallisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se välittäminen kuulu edes punikkien aatteeseen. Sosialismi painottaa ylikansallisuutta kun taas kansallissosialismi painottaa kansallisuutta.
Sama aate tosin.
- AnonyymiUUSI
Persut - laskuvarjot mukaan, putoaminen korkealta saattaa sattua!
- AnonyymiUUSI
Ei kannata vielä hättäillä, vaalit ovat vasta vajaan kahden vuoden kuluttua.
- AnonyymiUUSI
Paljon on tämä maha maksanut, en uskalla edes laskea, mutta nyt laihdutan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637