Jumalan kutsumat harhaanjohtajat

Anonyymi-ap

Jumalan kutsuma johtaja

- tekee Jumalan tahdon
- Jumalan kutsuma johtajan tehtävään
- laumansa paimen ylöstempaukseen asti
- ei petollinen

Semmoisilta on suu tukittava, sillä he kääntävät ylösalaisin kokonaisia huonekuntia opettamalla sopimattomia häpeällisen voiton vuoksi. "kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta.

Saaden vääryyden palkan; he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa; he ovat tahra-ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne;"

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seurakunnat tarjoavat hengellistä viihdettä ja tunne kokemuksia.
      Henkeä yritetään kohottaa monin tavoin.

• Anonyymi

ILMESTYSKIRJA PUHUU KATOLISESTA JA LUTERILAISESTA KIRKOSTA: Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
        Luterilainen kirkko on portto. Niin kuin israelilaiset sekoittivat Israelin Jumalan palvelukseen epäjumalien oppeja ja rituaaleja, aivan samoin on luterilainenkin kirkkokin tehnyt ja näin kirkosta on tullut Sanan mukaisesti portto.
        Kirkko on ottanut pakanauskonoista mm. kolminaisuuden, kolmen persoonan j jumalan, isä ylijumala, Jeesus puolijumala ja Henki, epämääräinen voima, ja veden pyhyyden, vesi pelastaa-opin. Lähes jokaista luterilaista kirkkoa koristavat pakanauskontojen symbolit. Ihmisten valitsemat papit käyttävät kalajumalan pappien hattuja ja baal-jumalan kaapuja. Jopa ns. jumalanpalveluksen kellonaikakin on otettu baalin palveluksesta.
        Porton yksi keskeinen tunnusmerkki on: minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä;
        Hellarit eivät ole koskaan seurakuntana vainonneet eivätkä surmanneet Jeesuksen omia. Mutta porttokirkko eli katolinen kirkko ja luterilainen kirkko on murhanneet kymmeniä miljoonia Jeesuksen todistajia.

• Anonyymi

Tarjontaa riittää joka suunnassa ja samoin harhaanjohtajia.
      Älkää eksykö sanoo Jeesus.

• Anonyymi

Profetia Jumalan tuomiosta ensin seurakunnille.

"Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?"

• Anonyymi

Seurakunnat eivät voi säästyä näiltä hengellisistä johtajilta.

Paavali profetoi: Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
      ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1031
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1020
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe