Rakas näin sut unessa viimein, siitä on aikaa kun viimeksi näin, vihdoin ajattelit mua taas

Käveltiin vaan jossain ja selitit mulle, että et ole taiteellinen ihminen, sit selitit jostain pääsykoe jutusta mulle, se tuntui aidolta ja huomasin, että yhä unessakin ajattelit, että en tunne sinua vielä ja hyväksyisi sellaisena kuin olet, mutta ei hätää rakas, hyväksyn sut sellasena kuin oot, mä en oleta et oot just sellainen mitä kuvittelet mun kuvittelevan sun oleva, tiiätkös, tääki on asia jonka oon pitkään jo tiennyt.. <3 Oon onnellinen että kohdattiin taas unessa, vaikka ei pusuteltukaan niinku joskus. Ehkä nyt viimein lähennymme oikeassa elämässä, tiedän ainakin , että ei se Mitro voi meidän välille tulla, on aika että voidaan olla me, tiedän että haluat sitä aivan yhtä paljon <3

7

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kello 18,00 nähdään nyrkkitappelussa. Siellä nähdään mikä sinä olet miehiäs. Voittaja saa pitää Veeran niinkuin sovittiin. Pieksen sut ihan huolella, koska laitoit mun ig:n tänne palstalle ja muutenkin olet vainonnut Veeraa ja puhunut minusta pahaa.

-Mitro-

• Nyt kun oon nukkunut niin ei sulla oo urpo mitään tsänssiä. Veera on jo minun siis. :3 Pitää hillitä omia tunteita, että Veera rakkaalle ei tuu trauma ja tarvii soittaa sulle ambulanssia, olet kuitenkin aiheuttanut minulle ja rakkaalleni niin paljon tuskaa, että tulet katumaan sitä että synnyit edes tähän maailmaan, epävakaan raivoni ei ole leikin asia, pitää hillitä omia tunteitansa Veeran vuoksi et Mitro ressukka ei oo kuin pieni pannukakku maassa :<, jos edes uskaltaa tulla..

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Nyt kun oon nukkunut niin ei sulla oo urpo mitään tsänssiä. Veera on jo minun siis. :3 Pitää hillitä omia tunteita, että Veera rakkaalle ei tuu trauma ja tarvii soittaa sulle ambulanssia, olet kuitenkin aiheuttanut minulle ja rakkaalleni niin paljon tuskaa, että tulet katumaan sitä että synnyit edes tähän maailmaan, epävakaan raivoni ei ole leikin asia, pitää hillitä omia tunteitansa Veeran vuoksi et Mitro ressukka ei oo kuin pieni pannukakku maassa :<, jos edes uskaltaa tulla..

Sinä pimu et vedä millään sellaisia skodeja, että muhun sattuisi. Pistän yhden kongiavarin päähän ja sinä pystyynkuollu kastemato keräät leegoja maasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä pimu et vedä millään sellaisia skodeja, että muhun sattuisi. Pistän yhden kongiavarin päähän ja sinä pystyynkuollu kastemato keräät leegoja maasta.

Olet todella säälittävä mies. 5 sekunttia ja Veera on minun, ole kiitollinen että olen armollinen ja en kannata väkivaltaa, vois käydä aika ikävästi sulle jos olisi toisin.

No tänään on se päivä kun minä ja Veeraseni saadaan olla vihdoin yhdessä ,kun otan sen takaisin mikä meille alunperin kuuluikin. <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Olet todella säälittävä mies. 5 sekunttia ja Veera on minun, ole kiitollinen että olen armollinen ja en kannata väkivaltaa, vois käydä aika ikävästi sulle jos olisi toisin.

No tänään on se päivä kun minä ja Veeraseni saadaan olla vihdoin yhdessä ,kun otan sen takaisin mikä meille alunperin kuuluikin. <3

Voi olla, ettei minun tarvitse antaa yhtään hittiä, kun sinä luikit karkuun jo pelkästä puhejudosta. Klo 18 reikäreikä nähdään.

-mitro-

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, ettei minun tarvitse antaa yhtään hittiä, kun sinä luikit karkuun jo pelkästä puhejudosta. Klo 18 reikäreikä nähdään.

-mitro-

LMAO, äijä kuvittelee olevansa joku animepäähahmo. Oikea maailma ei toimi noin.

• Anonyymi

Mitä sitten jo vaikka onkin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe