Käveltiin vaan jossain ja selitit mulle, että et ole taiteellinen ihminen, sit selitit jostain pääsykoe jutusta mulle, se tuntui aidolta ja huomasin, että yhä unessakin ajattelit, että en tunne sinua vielä ja hyväksyisi sellaisena kuin olet, mutta ei hätää rakas, hyväksyn sut sellasena kuin oot, mä en oleta et oot just sellainen mitä kuvittelet mun kuvittelevan sun oleva, tiiätkös, tääki on asia jonka oon pitkään jo tiennyt.. <3 Oon onnellinen että kohdattiin taas unessa, vaikka ei pusuteltukaan niinku joskus. Ehkä nyt viimein lähennymme oikeassa elämässä, tiedän ainakin , että ei se Mitro voi meidän välille tulla, on aika että voidaan olla me, tiedän että haluat sitä aivan yhtä paljon <3
Rakas näin sut unessa viimein, siitä on aikaa kun viimeksi näin, vihdoin ajattelit mua taas
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Kello 18,00 nähdään nyrkkitappelussa. Siellä nähdään mikä sinä olet miehiäs. Voittaja saa pitää Veeran niinkuin sovittiin. Pieksen sut ihan huolella, koska laitoit mun ig:n tänne palstalle ja muutenkin olet vainonnut Veeraa ja puhunut minusta pahaa.
-Mitro-Nyt kun oon nukkunut niin ei sulla oo urpo mitään tsänssiä. Veera on jo minun siis. :3 Pitää hillitä omia tunteita, että Veera rakkaalle ei tuu trauma ja tarvii soittaa sulle ambulanssia, olet kuitenkin aiheuttanut minulle ja rakkaalleni niin paljon tuskaa, että tulet katumaan sitä että synnyit edes tähän maailmaan, epävakaan raivoni ei ole leikin asia, pitää hillitä omia tunteitansa Veeran vuoksi et Mitro ressukka ei oo kuin pieni pannukakku maassa :<, jos edes uskaltaa tulla..
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Nyt kun oon nukkunut niin ei sulla oo urpo mitään tsänssiä. Veera on jo minun siis. :3 Pitää hillitä omia tunteita, että Veera rakkaalle ei tuu trauma ja tarvii soittaa sulle ambulanssia, olet kuitenkin aiheuttanut minulle ja rakkaalleni niin paljon tuskaa, että tulet katumaan sitä että synnyit edes tähän maailmaan, epävakaan raivoni ei ole leikin asia, pitää hillitä omia tunteitansa Veeran vuoksi et Mitro ressukka ei oo kuin pieni pannukakku maassa :<, jos edes uskaltaa tulla..
Sinä pimu et vedä millään sellaisia skodeja, että muhun sattuisi. Pistän yhden kongiavarin päähän ja sinä pystyynkuollu kastemato keräät leegoja maasta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pimu et vedä millään sellaisia skodeja, että muhun sattuisi. Pistän yhden kongiavarin päähän ja sinä pystyynkuollu kastemato keräät leegoja maasta.
Olet todella säälittävä mies. 5 sekunttia ja Veera on minun, ole kiitollinen että olen armollinen ja en kannata väkivaltaa, vois käydä aika ikävästi sulle jos olisi toisin.
No tänään on se päivä kun minä ja Veeraseni saadaan olla vihdoin yhdessä ,kun otan sen takaisin mikä meille alunperin kuuluikin. <3- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Olet todella säälittävä mies. 5 sekunttia ja Veera on minun, ole kiitollinen että olen armollinen ja en kannata väkivaltaa, vois käydä aika ikävästi sulle jos olisi toisin.
No tänään on se päivä kun minä ja Veeraseni saadaan olla vihdoin yhdessä ,kun otan sen takaisin mikä meille alunperin kuuluikin. <3Voi olla, ettei minun tarvitse antaa yhtään hittiä, kun sinä luikit karkuun jo pelkästä puhejudosta. Klo 18 reikäreikä nähdään.
-mitro- Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, ettei minun tarvitse antaa yhtään hittiä, kun sinä luikit karkuun jo pelkästä puhejudosta. Klo 18 reikäreikä nähdään.
-mitro-LMAO, äijä kuvittelee olevansa joku animepäähahmo. Oikea maailma ei toimi noin.
- Anonyymi
Mitä sitten jo vaikka onkin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298