Silloin pelataan bingoa.
Ideat vähissä?
12
330
Vastaukset
- Anonyymi
Bingo on hyvä idea, se tuo talon täyteen porukkaa, kyllä niistä pelaajista voi joku ostaa kupin kahvia tai ostaa hampurilaisen, itse otan eväät mukaan.
- Anonyymi
Oletin että oot omillas matkassa👍🏻
- Anonyymi
Kivitipussakin Bingoa,..kuinkas ollakaan.
- Anonyymi
Eikö Alajärvellä ole joku laho leirikeskus, toiminnan voisi siirtää kivitippuun jos ei ole vielä tiloja loppuunmyyty.
- Anonyymi
Mikä leiri sillä on?
- Anonyymi
No mitäpäs muutakaan siellä oikein vois.. ei kylpylää, eikä ilmeisesti enää edes kuntosalia. Varmuudella just bingo vetää kylään matkailijoita..
- Anonyymi
Normaalisti bingossa oli noin 1000 ihmistä 70 luvulla, nytkin siihen on hyvät mahdollisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti bingossa oli noin 1000 ihmistä 70 luvulla, nytkin siihen on hyvät mahdollisuudet.
Jos tarjotaan ilmaiset kakkukahvit ja ämpärit kaikille kävijöille, niin 1000 menee heittämällä rikki.
- Anonyymi
Niin notta ennen oltihin paljonkin pinkos.
Paras palakinto oli notta säkillinen perunaa. Siitä sitten tehtihin muire isääntien kans kunnon mäskit ja piilotettihin se reijon heinälatohon.
Sitten vaan oroteltihin kunnes päästihin nauttimahan itse tuotetta.
Kyllä menöö maailma sekasin notta superpesis. - Anonyymi
Peli oli auditoriossa, ei tuonut senttiäkään ravintolalle.
- Anonyymi
Eikö kukaan käynyt edes lasin vettä nauttimassa ravintolassa?
- Anonyymi
Maritsa ratkaasoo ongelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911