Paljon kuulee arvostelua joka kohdistuu Jeesuksen tekemiin ihmeisiin. Olen hämmästynyt siitä, että niin monille tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää Jumalan suuruus ja voima.
Pelejä joskus koodanneena, olen hallinnut pelimaailmassa aikaa, herättänyt kuolleet pelihahmot takaisin eloon ja rikkonut pelin lainalaisuuksia tahattomasti tai tarkoituksella. Jostain syystä monilla on vaikeuksia mieltää Jumala samalla tavalla kuin voimme mieltää pelintekijän pelin luojaksi. Jumalan täytyy tietenkin olla vielä paljon enemmän ja paljon suurempi kuin jokin koodaava ihminen.
Mutta kun ymmärrämme että Jumala on kaikkia maailman lainalaisuuksia suurempi, niin kenen tahansa järjen omaavan ihmisen tulisi voida uskoa, että tällainen Jumala pystyy muuttamaan veden viiniksi, tuottamaan ruokaa tyhjästä, laittamaan aasin puhumaan, kävelemään veden päällä, parantamaan sairaat, herättämään kuolleista, Itse asiassa vain täysin idiootti ihminen kiistäisi sen että nämä ovat Jumalalle mahdollisia. On sitten eri asia haluaako uskoa Jumalaan ja Jeesukseen.
Jeesus ja videopelit
Anonyymi-ap
3
249
Vastaukset
- Anonyymi
GTA6 ei siellä kirkkoja voi polttaa 😠😠😠
- Anonyymi
taikuri kusettaa ja niin kusetti jeesuskin , todella tyhmiä
- Anonyymi
Miksi jeesus on niin monessa maalauksessa blondi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832