Kuka ajaa mustalla Audi A6 mopolla alle 300km/h nopeuksia Siilinjärvellä? Tänään tunti sitten samainen Audi lähti ennen motaria räisälän risteyksestä ja kasurilan rampille nousi.
Tämä kädetön liikenne törttö ajelee puskaradion mukaan koko ajan 200km/h ylinopeuksia kyseisellä mopoautollaan.
Musta farkku Audi A6 törttöilijä
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasi nimittäin ajaa foordini perään tänään 200km/h ja pienet lapset kyydissä takapenkillä. T. AP
- Anonyymi
Jollain ei oo vielä ilmeisesti kassit laskeutunut vielä jos noin kovasti leikityttää vaarantaen pieniä lapsia! Hitto että pistää vihaksi!
- Anonyymi
Kannattaa ilmoittaa havainnoista poliisille ja jos olisi vaikka auton kameroihin tallentunut materiaalia.
Parasta olisi saada rekisterinumero ylös, mutta toivotaan tyypin jäävät kiinni ennenkuin aiheuttaa onnettomuuden.- Anonyymi
Mitä ne semmoiset autojen kamerat ovat? Onko laillista kuvata autoista liikennettä tai naapureitten elämää? Pitäisikö ottaa rekisterinumero ylös? Vaan eipähän se poliisi jouda näitä tutkimaan - kaiken kuvaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne semmoiset autojen kamerat ovat? Onko laillista kuvata autoista liikennettä tai naapureitten elämää? Pitäisikö ottaa rekisterinumero ylös? Vaan eipähän se poliisi jouda näitä tutkimaan - kaiken kuvaajia.
Liikennekameroita on autoissa vaikka kuinka paljon. Saa kuvata julkisilla paikoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusissa autoissa on kameroita jo vakiona, vanhempiin saa asennettua itse ja täysin laillista kuvata liikennettä.
Kyllä törkeät ylinopeudet kiinnostavat aina ja asiaa voi auttaa, jos asiasta oikeasti tietävät hänet myös käräyttävät.
- Anonyymi
Pöljällä ollaan ja peräkammarin poikia nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238