mun luo asumaan. Se on käsky. 😌
Miehelt naisel
Yhdet treffit ja sen jälkeen muutat
40
668
Vastaukset
- Anonyymi
Joo 😍
- Anonyymi
Käykö mies? 🙋🏻♂️
- Anonyymi
🤣🤣😂
- Anonyymi
ok. ei mua jännitä. siinäpä sitä tutustutaan sitte.
- Anonyymi
Olisko siinä joku vaara, että joutuu tossun alle?
- Anonyymi
Luin ensin "possun alle". Sori. Tuskin tuota vaaraa nykyään enää ole. Tasa-arvo toimii paremmin jo kumpaankin suuntaan.
- Anonyymi
Ehkä vähän nopeaa toimintaa, jos heti ekojen treffien jälkeen. Minähän en käskemällä toimi, joten vaihtoehdot on hurmata täysin tai ottaa panttivangiksi. Sidottuna saatan totella.
- Anonyymi
Ootko noin kyllästynyt pyykkäämään kalsareitasi?
- Anonyymi
Olis mukava kun nainen pesis pyykit, valmistaisi ruoat ja siivoais. Oon levon tarpeessa 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mukava kun nainen pesis pyykit, valmistaisi ruoat ja siivoais. Oon levon tarpeessa 😱
Toivottavasti osaat tehdä massia. Taitaa olla tiukassa noi old school naiset nykyään jotka tekee kotitöitä miehelle. Mä teen ja oon tehnyt yhdessä suhteessa, mut se ei ole mitään ilmasta vaan asioista sovitaan tarkasti.
Itestä oli paras suhde se, jossa näin oli. Biletettiin ja oltiin komea pari. Mulla kyllä oli siinä sivussa omakin ura ja duuni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitse venäläinen nainen 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitse venäläinen nainen 😅
Oon 49
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pyykit pese jo nykyään pesukone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti osaat tehdä massia. Taitaa olla tiukassa noi old school naiset nykyään jotka tekee kotitöitä miehelle. Mä teen ja oon tehnyt yhdessä suhteessa, mut se ei ole mitään ilmasta vaan asioista sovitaan tarkasti.
Itestä oli paras suhde se, jossa näin oli. Biletettiin ja oltiin komea pari. Mulla kyllä oli siinä sivussa omakin ura ja duuni.Miksi si päättyi kun kerran niin KOMIA pari olitte eikö sen ois silloi pitän ol täydellinen parisuhde missä mahto mennä vikaan noilla spekseillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 49
Niin miten ikäsi siihen liittyy että hän kehoitti jotain valitsemaan venäläisen naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi si päättyi kun kerran niin KOMIA pari olitte eikö sen ois silloi pitän ol täydellinen parisuhde missä mahto mennä vikaan noilla spekseillä
Vedettiin niin paljon aineita, et kulissit kaatui😁 Eikä se ollut mikään syvä rakkaussuhde, senkin vuoksi. Mut muistelen kyllä ilolla kaikkea sitä sekstailua ja vetämistä, aijai sentään. Mutta eihän semmonen elämäntyyli ikinä kestä kun hetken. Oivoi kokkelia, piriä, pilvee, essoja, gammaa, lsdtä...on se niin väärin että kaikki hyvä on niin epäterveellistä. Ei nyt näin vanhana enää voi mitään tuollasta settiä heittää, saa pian laakin tai paskantaa housuunsa😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihana, kun mies tekis ruuat. Mä voisin pestä pyykit. Mäkin oon ihan loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedettiin niin paljon aineita, et kulissit kaatui😁 Eikä se ollut mikään syvä rakkaussuhde, senkin vuoksi. Mut muistelen kyllä ilolla kaikkea sitä sekstailua ja vetämistä, aijai sentään. Mutta eihän semmonen elämäntyyli ikinä kestä kun hetken. Oivoi kokkelia, piriä, pilvee, essoja, gammaa, lsdtä...on se niin väärin että kaikki hyvä on niin epäterveellistä. Ei nyt näin vanhana enää voi mitään tuollasta settiä heittää, saa pian laakin tai paskantaa housuunsa😆
Niin just, älä hyvä naisena esiintyvä äijä vaan lisää tätä psyykkistä kuormaa näillä luettelemillasi päihteillä, luulen että saattaisit unohtaa kirjoittelun tänne palstalle, mikä olisi todella musertavaa varmasti monelle.
- Anonyymi
Toki
- Anonyymi
Sun sanat on mun laki. Suostuisin🪽💫❤️🔥
- Anonyymi
Ok. Mä alan pakkaamaan.
- Anonyymi
Ai sinne sun hikikomeroon. Ei kiitos
- Anonyymi
Sitte voidaan nukkua yhessä jatkuvasti.. oispa kiva ja kaipaisinkin sitä. Luulen että se ois paras apu mun uni ongelmiin. Parempi kun mikään muu valmiste. 🛌
- Anonyymi
Juo kylmää olutta. Mieheltä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo kylmää olutta. Mieheltä sivusta
En juo bisseekari
- Anonyymi
Ok, Olen jo tulossa ja monta matkalaukkua jo pakattuna valmiiksi. Mutta tartten apua noiden huonekalujen tuontiin, sekä mun lemmikit (2 koiraa ja 3 kissaa sekä marsu). Tuutko hakee?
- Anonyymi
Tietenkin sitten minun naapuriin.
- Anonyymi
Eli tahot vielä maatushkaa jee
- Anonyymi
Painan 120 kiloo ja oon aika karvanen
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Sun pitää toimia asian eteen ja toteuttaa treffit hänen kanssaan 😊. E
- Anonyymi
Missäs nainen sit vuorostaan saa käskyttää sua noi kun kuvittelit voivas naista käskyttää yksien treffien jälkeen
- Anonyymi
Sopii mulle erittäin hyvin❤️🤗
- Anonyymi
Kyllä, herra.
- Anonyymi
Ei kuulosta normaalilta tavalta toimia😞
- Anonyymi
Olen jo valmiina, tuu jo.
- Anonyymi
Tuu hakemaan.
- Anonyymi
En kotoani muuta minnekkään.
- Anonyymi
Onko vuokran maksut jääny?
- Anonyymi
Ohhoh🫨🫨🫨🫨☹️😆🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298