Yhdet treffit ja sen jälkeen muutat

Anonyymi-ap

mun luo asumaan. Se on käsky. 😌

Miehelt naisel

40

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo 😍

• Anonyymi

Käykö mies? 🙋🏻‍♂️

• Anonyymi

🤣🤣😂

• Anonyymi

ok. ei mua jännitä. siinäpä sitä tutustutaan sitte.

• Anonyymi

Olisko siinä joku vaara, että joutuu tossun alle?

• Anonyymi

Luin ensin "possun alle". Sori. Tuskin tuota vaaraa nykyään enää ole. Tasa-arvo toimii paremmin jo kumpaankin suuntaan.

• Anonyymi

Ehkä vähän nopeaa toimintaa, jos heti ekojen treffien jälkeen. Minähän en käskemällä toimi, joten vaihtoehdot on hurmata täysin tai ottaa panttivangiksi. Sidottuna saatan totella.

• Anonyymi

Ootko noin kyllästynyt pyykkäämään kalsareitasi?

• Anonyymi

Olis mukava kun nainen pesis pyykit, valmistaisi ruoat ja siivoais. Oon levon tarpeessa 😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis mukava kun nainen pesis pyykit, valmistaisi ruoat ja siivoais. Oon levon tarpeessa 😱

Toivottavasti osaat tehdä massia. Taitaa olla tiukassa noi old school naiset nykyään jotka tekee kotitöitä miehelle. Mä teen ja oon tehnyt yhdessä suhteessa, mut se ei ole mitään ilmasta vaan asioista sovitaan tarkasti.

Itestä oli paras suhde se, jossa näin oli. Biletettiin ja oltiin komea pari. Mulla kyllä oli siinä sivussa omakin ura ja duuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitse venäläinen nainen 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitse venäläinen nainen 😅

Oon 49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö pyykit pese jo nykyään pesukone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti osaat tehdä massia. Taitaa olla tiukassa noi old school naiset nykyään jotka tekee kotitöitä miehelle. Mä teen ja oon tehnyt yhdessä suhteessa, mut se ei ole mitään ilmasta vaan asioista sovitaan tarkasti.

Itestä oli paras suhde se, jossa näin oli. Biletettiin ja oltiin komea pari. Mulla kyllä oli siinä sivussa omakin ura ja duuni.

Miksi si päättyi kun kerran niin KOMIA pari olitte eikö sen ois silloi pitän ol täydellinen parisuhde missä mahto mennä vikaan noilla spekseillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 49

Niin miten ikäsi siihen liittyy että hän kehoitti jotain valitsemaan venäläisen naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi si päättyi kun kerran niin KOMIA pari olitte eikö sen ois silloi pitän ol täydellinen parisuhde missä mahto mennä vikaan noilla spekseillä

Vedettiin niin paljon aineita, et kulissit kaatui😁 Eikä se ollut mikään syvä rakkaussuhde, senkin vuoksi. Mut muistelen kyllä ilolla kaikkea sitä sekstailua ja vetämistä, aijai sentään. Mutta eihän semmonen elämäntyyli ikinä kestä kun hetken. Oivoi kokkelia, piriä, pilvee, essoja, gammaa, lsdtä...on se niin väärin että kaikki hyvä on niin epäterveellistä. Ei nyt näin vanhana enää voi mitään tuollasta settiä heittää, saa pian laakin tai paskantaa housuunsa😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis ihana, kun mies tekis ruuat. Mä voisin pestä pyykit. Mäkin oon ihan loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedettiin niin paljon aineita, et kulissit kaatui😁 Eikä se ollut mikään syvä rakkaussuhde, senkin vuoksi. Mut muistelen kyllä ilolla kaikkea sitä sekstailua ja vetämistä, aijai sentään. Mutta eihän semmonen elämäntyyli ikinä kestä kun hetken. Oivoi kokkelia, piriä, pilvee, essoja, gammaa, lsdtä...on se niin väärin että kaikki hyvä on niin epäterveellistä. Ei nyt näin vanhana enää voi mitään tuollasta settiä heittää, saa pian laakin tai paskantaa housuunsa😆

Niin just, älä hyvä naisena esiintyvä äijä vaan lisää tätä psyykkistä kuormaa näillä luettelemillasi päihteillä, luulen että saattaisit unohtaa kirjoittelun tänne palstalle, mikä olisi todella musertavaa varmasti monelle.

• Anonyymi

Toki

• Anonyymi

Sun sanat on mun laki. Suostuisin🪽💫❤️‍🔥

• Anonyymi

Ok. Mä alan pakkaamaan.

• Anonyymi

Ai sinne sun hikikomeroon. Ei kiitos

• Anonyymi

Sitte voidaan nukkua yhessä jatkuvasti.. oispa kiva ja kaipaisinkin sitä. Luulen että se ois paras apu mun uni ongelmiin. Parempi kun mikään muu valmiste. 🛌

• Anonyymi

Juo kylmää olutta. Mieheltä sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juo kylmää olutta. Mieheltä sivusta

En juo bisseekari

• Anonyymi

Ok, Olen jo tulossa ja monta matkalaukkua jo pakattuna valmiiksi. Mutta tartten apua noiden huonekalujen tuontiin, sekä mun lemmikit (2 koiraa ja 3 kissaa sekä marsu). Tuutko hakee?

• Anonyymi

Tietenkin sitten minun naapuriin.

• Anonyymi

Eli tahot vielä maatushkaa jee

• Anonyymi

Painan 120 kiloo ja oon aika karvanen

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Sun pitää toimia asian eteen ja toteuttaa treffit hänen kanssaan 😊. E

• Anonyymi

Missäs nainen sit vuorostaan saa käskyttää sua noi kun kuvittelit voivas naista käskyttää yksien treffien jälkeen

• Anonyymi

Sopii mulle erittäin hyvin❤️🤗

• Anonyymi

Kyllä, herra.

• Anonyymi

Ei kuulosta normaalilta tavalta toimia😞

• Anonyymi

Olen jo valmiina, tuu jo.

• Anonyymi

Tuu hakemaan.

• Anonyymi

En kotoani muuta minnekkään.

• Anonyymi

Onko vuokran maksut jääny?

• Anonyymi

Ohhoh🫨🫨🫨🫨☹️😆🤣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe