Luottamuspaikat

Anonyymi-ap

Jokohan ne on rauhanyhdistyksellä saaneet päätettyä kepun luottamuspaikosta? Onko siellä noudatettu kuntalakia vai menty ihan seurojen mukaan?

15

1114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan jälkimmäistä.

• Anonyymi

Kuntalaista ei hajuakaan. Menty seurojen mukaan.

• Anonyymi

No kerro miten mielestäsi kuntalain mukkaan valinnat ois pitäny tehä.

• Anonyymi

Luettuani valtuuston pöytäkirjan tulin tulokseen, että Paavo Käsmä on ainut tolkku valtuutettu uudessa valtuustossa.

• Anonyymi

Nappiin kommentoitu! 👍

• Anonyymi

Mulla taas mielikuva vahvistui siitä että mahtaa olla meleko vaikea tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nappiin kommentoitu! 👍

Olisi ainesta vaikka koko kunnan johtoon!

• Anonyymi

Hyvin ne jako vastuuta. Valtuustoa johtaa opettaja ja hallitusta rehtori. Pääsevät toimimaan poliittisina päättäjinä virkasuhteisten esihenkilöidensä pomoina. Heh, heh,
      Kyllä Tappikoskella osataan.
      .

• Anonyymi

Taitaa siinä hallituksessa olla vielä muitakin kunnan palkkalistoilla olevia. Joku opettaja ja joku muukin.
        Ymmärtääkö ne edes, että mille se ulospäin näyttää.
        Ei ihme, että politiikan arvostus romuttuu.

• Anonyymi

Eikö ne ääniä saanut ihan kiitettävästi niin saavat äänioikeutetut haluamansa ihmiset sinne asioita hoitamaan. Katkerana he jotka ei niinkään kuntalaisten luottamusta ole saaneet vaaleissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ne ääniä saanut ihan kiitettävästi niin saavat äänioikeutetut haluamansa ihmiset sinne asioita hoitamaan. Katkerana he jotka ei niinkään kuntalaisten luottamusta ole saaneet vaaleissa...

Sitä tuota luottamusta voi niin monella eri tavalla kartuttaa. En ole katkera vaan lähinnä huolissaan Taivalkosken tulevaisuudesta, koska keskeiset päättäjät näyttävät olevan sokaistuneet vallanhimossaan ja ehkä eivät osaa erottaa päätöksenteossa omaan työsuhteeseensa liittyviä etuja kunnan edusta. Kiitokset, jos ymmärrät mitä tarkoitan?

• Anonyymi

Valtuuston johtaja kuitenkin tolkku ja tasapuolinen sentään. Ei oo niitä jotka jakaa mulle - tutuille - mulle - kavereille - mulle - sukulaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtuuston johtaja kuitenkin tolkku ja tasapuolinen sentään. Ei oo niitä jotka jakaa mulle - tutuille - mulle - kavereille - mulle - sukulaisille.

Niinkö on? Jotenkin ei vakuuttanut tuo edellinen neljä vuotta, jotka oli valtuuston pj.
        Kovin näkymätön oli eikä ainakaan ulospäin osattanut minkäänlaista johtajuutta.
        Peesaili lähinnä esihenkilöään, kunnanjohtajaa. Mutta kovin nuori hän vielä on, joten kompetenssia puuttuu. Toivottavasti kehittyy. Olisin toki toivonut vaihtoa siihenkin pestiin.

• Anonyymi

Kovin kuulosti katkeralta tuo sopertelu valtuuston kokouksessa. Eikö nämä kuitenni vaalit ollu ja kansa on tämän sakin halunnut johtoon ja luulempa kyllä että he ovat esteellisyytensä selvittäneet. Eipähän tuosta hirveitä natkutuksia ollut edellisenä kautena kun valtuuston pj:nä oli opettaja ja taisi siellä joku muukin kuntaan työsuhteessa oleva olla. Mutta johtunekko sitten siitä että näiltä ei kovin vahvoja ulostuloja odotettukaan, en tiijä.

• Anonyymi

Ei kai niitä siellä jaeta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3637
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3173
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      223
      2765
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2339
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1656
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1476
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1466
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      14