Oli upea ilmestys. Semmonen ovtavia itäauto tuli ja omistajalla ollut huumoria kun vaaleanpunainen pahvinen siankärsä maskin paikalla edessä. Skodan onkin tarkoitus herättää hilpeyttä ja tälläistä hyvää mieltä.
Kehä 3 tuli vastaan octavia jossa oli pahvista tehty sian kärsä maskin tilalla
15
255
Vastaukset
- Anonyymi
Skodastahan puhutaan yleisesti ottaen että se on sikakiikku. Ehkä omistaja on siitä sitten keksinyt tuon että sian kärsä eteen?
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan dissaus avaus ! ! Älä kommentoi ! !
- Anonyymi
Kylläkin Ukrainan. Miksi Pietarissa mollattaisiin omaa tuotetta?
- Anonyymi
Mihin aikaan oli katsotaan kuvista.
https://kelikamera.fi/kelikamerat/uusimaa/vantaa/tie-50-vihdintie/keha-iii - Anonyymi
Oliko Kodiaq? Se hassu itäauto mikä näyttää edestä sian otsatukalle. Kiitos! Tero
- Anonyymi
Ei se taas on Toyota corolla.
- Anonyymi
Minulla oli ennen toisia merkkejä ja niistä aiheutui paljon kielteisiä vaikutuksia ja jopa hoitojaksoja. Sitten ostin Toyota Corollan ja kaikki muuttui, nyt olen ihan kunnossa.
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Oli ihan Poliisiauto?
https://www.tiktok.com/@emergencyspotter_/video/7407817900817517857 - Anonyymi
Skodahan näyttää sialta ilman pahvikärsääkin. Mutta toki pahvinen kärsä on tuohon autoon todellinen kruunu.
- Anonyymi
Säälittäviä juttuja päivästä toiseen. Eikö hoitolaitoksissa seurata yhtään mitä hoidokit kirjoittelee someen?
- Anonyymi
Seurataan tarkoin, esimerkiksi helmitaulutollukalta on otettu tietokone pois jo viikko sitten.
Toyota-palsta onkin rauhoittunut sen jälkeen, ei lähettele enää omatekoisia tilastoja. - Anonyymi
Seurataan tarkoin, esimerkiksi helmitaulutollukalta on otettu tietokone pois jo viikko sitten.
Toyota-palsta onkin rauhoittunut sen jälkeen, ei lähettele enää omatekoisia tilastoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota-palsta onkin rauhoittunut sen jälkeen, ei lähettele enää omatekoisia tilastoja.Skodalle sopii sian kärsä. Ihmettelen miksi sitä ei saa lisävarusteena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodalle sopii sian kärsä. Ihmettelen miksi sitä ei saa lisävarusteena?
No ei saa niin millään, kun Toyota on ominut sen ja rekisteröinyt sille yksinoikeuden. Ei saa toiset possuna olla
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206