Jumala politiikassa

On luonnollista, että politiikkaa tehdään demokratioissa uskonnonvapauden pohjalta ja maallisesti.

Kuitenkin totuuden nimessä olisi tärkeää ottaa Jumala huomioon, ajatella, mitä Jumala haluaisi meidän tekevän.

Pitää pitää huolta toisista, kaikkien toimeentulosta, köyhistä ja sairaista.

Kannattaa oikeutettuja sotia, kuten Ukrainaa.

Pitää hyljätä rasismi, varsinkin juutalaisvastainen. Israelilla on tärkeä osuus näissä lopun ajan tapahtumissa.

Moraali on pidettävä korkealla.

Kristityt eivät määrää muita, mutta näyttävät kaikessa hyvää esimerkkiä.

Muutokset vapauden kautta, pakolla vaan jos on pakko.

3

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhaa!

Humanismin seuraaja on yllättäen teokratia. Nyt pitäisi alkaa luoda perustaa tulevalle Teokratiselle hallinnolle. Itse olen kaavaillut seuraavaa.

Verotus kiristyy sitä mukaa kuinka montaa erilaista yhteiskuntamuotoa aikoo tukea.

1. Kymmenys 10 prosenttia TEOKRAATIAA, Jumalan säädös
      2. Kymmenys 20 prosenttia TEOKRATIAA + MONARKIAA, Kuninkaan etiketti
      3. Kymmenys 30 prosenttia TEOKRATIAA + MONARKIA + TEKNOKRATIAA , Paimenen asetus

4. Lisäbudjetti 33.3333 prosenttia

voidaan tietenkin jatkaa myös 40 prosenttiin ja jopa 50 prosenttiin asti eri hallitusmuotojen lisäämistä jos tahdotaan.

Perusajatus on että 10 prosentin vero on riittävä. Sekä teokratia. Se vain olisi kovin konservatiivinen. Sen tähden joka tahtoo edistystä joutuu hyväksymään 20 prosentin tai jopa 30 prosentin veron. Esim. Ne 1000 uutta agendaa mukaan lukien Agenda 2030 edellyttää vähintään 20 prosentin veron hyväksymistä tai jopa 30 prosentin.

Tää on äkkiä väsätty karkea esitys. Parempia on helppo tehdä.

• Teokratia on vasta sitten, kun Jeesus tulee takaisin. Muuten siitä tulee vain pappisvaltainen diktatuuri. Kuten keskiaika tai Iran nykyään.

Oikea kirkko riittää valmisteluksi. Eiköhän Jeesus osaa hommansa. Jumala on salattu, mutta Jeesus se on. Jeesus elää. Takaisin tulo on sitten julkinen tapahtuma, se on vaan etukäteen salattu, koska se tapahtuu. Kaikki merkit ovat jo havaittavissa.

Yksi on juuri se, ettei uskoa, uskovia ja Jumalaa kunnioiteta. Toinen on juutalaisten paluu Jerusalemin maahan.

Maallistuneet ei Jumalasta eikä Jeesuksesta puhu. Yrittävät kieltää sen meiltäkin. Sitä enemmän meidän pitää Jumalasta puhua. Siinä riittävä ohjelma. Ja ollaan parhaita joka asiassa, eikä riidellä keskenämme. Vain tunnustetaan opilliset erot ja keskustellaan niistä rakkauden hengessä. Kirkkojen pahoista teoista ollaan samaa mieltä maallisten kanssa, jos ne ovat totta.

• Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

Teokratia on vasta sitten, kun Jeesus tulee takaisin. Muuten siitä tulee vain pappisvaltainen diktatuuri. Kuten keskiaika tai Iran nykyään.

Oikea kirkko riittää valmisteluksi. Eiköhän Jeesus osaa hommansa. Jumala on salattu, mutta Jeesus se on. Jeesus elää. Takaisin tulo on sitten julkinen tapahtuma, se on vaan etukäteen salattu, koska se tapahtuu. Kaikki merkit ovat jo havaittavissa.

Yksi on juuri se, ettei uskoa, uskovia ja Jumalaa kunnioiteta. Toinen on juutalaisten paluu Jerusalemin maahan.

Maallistuneet ei Jumalasta eikä Jeesuksesta puhu. Yrittävät kieltää sen meiltäkin. Sitä enemmän meidän pitää Jumalasta puhua. Siinä riittävä ohjelma. Ja ollaan parhaita joka asiassa, eikä riidellä keskenämme. Vain tunnustetaan opilliset erot ja keskustellaan niistä rakkauden hengessä. Kirkkojen pahoista teoista ollaan samaa mieltä maallisten kanssa, jos ne ovat totta.

Toinen juttu on, että te ette anna meidän puhua Jumalasta. Alatte heti kirkua, että me puhutaan SAATANASTA kun me, jotka ei uskota Jeesukseen, puhutaan Jumalasta.
        Kyllä sitä juttua riittäisi, te vaan olette niin mahdottomia tuomitsemaan meitä helvettiin. Sitä ei jaksa kuunnella.
        Mutta hyvä aloitus ja samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      98
      2038
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1488
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1085
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1072
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      887
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      846
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      733
    Aihe