Etsitään pareja tai naisia mukaan pe-su kestävään sessioon.Paikka on meillä kotona.Elikkä bi henkisyys plussaa kaikin tavoin.Kesä tulee ja ois mukava viettää aikaa kunnolla ja mukavan seuran parissa.M54 pitkä hoikka uros ja nainen 49v 164/65.Kik meillä on käytössä ja spostikin jolla yhteyttä voidaan pitää.Nyt uutena Snapchat miehellä.Ei feikkejä kiitos tai arvostelijoita.
Ollaan myös suomi24 treffien puolella.
Seksiviikonloppu
12
561
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olette?
- Anonyymi
017 etelä T:pari
- Anonyymi
Varkaus?
- Anonyymi
Tuleeko Tampereelta kuinka pitkä matka?
- Anonyymi
300km
- Anonyymi
Onko lähellä Kuopiota?
N62M66Kuopio - Anonyymi
Ollaan Kuopion-Varkauden välimaastossa.T:Pari
- Anonyymi
Eli lähellä Leppävirtaa. Kimppaa olisi kyllä mahtavaa kokeilla.
Kuopion pari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lähellä Leppävirtaa. Kimppaa olisi kyllä mahtavaa kokeilla.
Kuopion pariAika lähellä Leppävirtaa.Kaikkn tavoin mukava ja rento seura ja kaikille kivaa periaatteella.T:Aloittaja pari
- Anonyymi
Rouva 24v haluaa olla useamman miehen kimppanaisena.
Minkälainen porukka teillä on koossa?
Tarpeen vaatiessa voisi mieheni jä vakkarinì osallistua jos haluatte?- Anonyymi
Kaksi paria olis.Miehiä emme kaipaa ..naisia toki mahtuu mukaan jos kaksi tai kolme vanhempaa herrasmiestä kelpaa 25v naiselle?
T/pari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi paria olis.Miehiä emme kaipaa ..naisia toki mahtuu mukaan jos kaksi tai kolme vanhempaa herrasmiestä kelpaa 25v naiselle?
T/pariHyi vittu näitä tautipesäkkeitä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795445
- 1263877
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413636- 663334
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262838Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72359- 242131
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4381707Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91608