Miltä se tuntuu kun näkee rakkautensa uuden kumppanin kanssa?

Anonyymi-ap

Veikkaan että aika kivalta

75

905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En rakasta ketään niin en osaa sanoa pitikö nyt loukkaantua?

• Anonyymi

Loukkaantua mistä jos ei ketään rakasta?

• Anonyymi

Mua naurattaa taas. Elämä menee eteenpäin, niin kuin kuuluukin. Mutta seuraava törmääminen ei ole odotettavissa ihan vähään aikaan varmaankaan. Kun en mä käy siellä päin usein 😁♥️

• Anonyymi

Sillee menee eteenpäin ku viime vuonna..? Totaah... Mikäs olis mieli jos olisikin osat ollu toisinpäin?! Kotka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillee menee eteenpäin ku viime vuonna..? Totaah... Mikäs olis mieli jos olisikin osat ollu toisinpäin?! Kotka.

Ei liity Kotkaan.

• Anonyymi

Hänellä on ollut tähän asti kumppani, joten tuskin kauhean erilaiselta. Sinkkuna en häntä juurikaan ole ehtinyt nähdä. En tiedä mikä tilanne on nyt. En tiedä erosiko ja ehtikö jo löytää uuden.
      Nainen

• Anonyymi

Etkö uskalla näyttäytyä uuden kumppanisi kanssa?

Ihan sama. Eihän sen uuden auton tuoksua mikään voita, muttet silti ikinä unohda vanhaa Volvoasi, mikään ei koskaan sykähdytä kuin se tunne kun se losahtaa käyntiin allasi😆

Jos näen vanhan kaivattuni jonkun kanssa, niin kyllä varmasti kirpaisee, muttei minun itsetuntoani murenna. Täytyyhän sitä jotain yrittää, kun ei minua saanut sinne nyrkin ja hellan väliin ahdettua ja ilmaishoidoksi munaa imemään.

• Anonyymi

Se tarkoittaa sitä ettei ole sitten ollut kohtaani mielenkiintoa, ketään ei voi pakottaa tuntemaan ja olemaan yhdessä. Kiva, jos on jälleen löytänyt mieleisen kumppanin vierelle tallaamaan. Näissä asioissa kun ei aina käy mielenkiinto yksiin, se on elämää ei sen enempää.

• Anonyymi

Niin se on. Turha perään on vollottaa. Luulen että vielä olen kiitollinen siitä, että nosti mun lapsuuteni kipeimmät hylkäämistraumat pintaan. Kovaa on ollut ja samaan aikaan koko ajan enemmän täytyy olla valveilla asioista, mitkä on itse hoidettava.

• Anonyymi

koita alottaja snaijata et kaikki täällä käyvät ei asu sun talossas plle !!

• Anonyymi

Mikähän hermoromahdus tämä on olevinaan- oletko tämä aloittajaäijä itse vai kuin?

• Anonyymi

En ole nähnyt häntä toisen kanssa. Jos/kun se päivä tulee, onhan se varmasti tosi kova paikka.

• Anonyymi

Ei liian kova kuitenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liian kova kuitenkaan

Enpä tiedä. En halua edes ajatella asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä. En halua edes ajatella asiaa.

Et vai? Älä kuitenkaan käytä herkkiä sieluja omaksi tarpeeksesi, tiedät kyllä mitä tarkoitan.

• Anonyymi

Mun mielestä on hyvä nähdä. Ei tunnu missään. Olisin luullut, että vähän tuntuu, mutta ei. Hyvä ettei mun tartte olla tekemisissä. Mä pyysin tätä ja olen kiitollinen. Nyt henki kulkee vapaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vai? Älä kuitenkaan käytä herkkiä sieluja omaksi tarpeeksesi, tiedät kyllä mitä tarkoitan.

En kyllä ymmärrä yhtään mitä yrität sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ymmärrä yhtään mitä yrität sanoa.

Oikea ymmärtää kyllä ja se riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea ymmärtää kyllä ja se riittää.

Sinä vastasit minun kirjoitukseeni, mitätöit kokemukseni ja puhuit sekavia ilmeisesti kuvitellen minut joksikin muuksi. Jutuillasi ei ole mitään tekemistä minun kanssani.

• Anonyymi

Saattaisi temperamentti läikähtää, hän kyllä tietääkin tämän varsin hyvin.

• Anonyymi

sattuisihan se:) mutta niin on käynyt joskus ennenkin:)

• Anonyymi

Mitä onko sillä taas uusi ,ei jumankauta hänhän kuvittelee olevansa kylän ainut pyörä.

• Anonyymi

Joo, pyörä täällä kuka sinkkuna siitä asti kun jätit toisen naisen takia!

• Anonyymi

Ehkä olisi hyvä, että ihmiset sopisivat yhdessä, jos eivät halua jatkaa. Silloin ei aiheuttaisi surua. Toki kaikesta selviää, jos vain on itse ollut kakin puolin vilpitön ja arvostaa toista kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

Ihanko oikeesti kysyr 😂 ihan helvetin hauskaa ja ihanaa, koska en halua hänelle muuta kuin hyvää. No en oo mikään Kristus sentään eli ihan prseestä.

• Anonyymi

Oisko karma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko karma

No ei ole mitään karmaa, jos toinen valitsee toisin vtun pelle.

• Anonyymi

Jos kysytään, että miltä se tuntuu, kun näkee rakkaan uuden kanssa, niin silloin hän ole mikään koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

Ai kysyjällä?

• Anonyymi

Ei niin. Olisi kannattanut sitäkin miettiä ennen kuin lähti nuolemaan muita pesiä, not so nice

• Anonyymi

Ehkä omissa toiveissa on ollut ja sitten silmät avautuu totuudelle. Totuus on aina paras ja ainoa vaihtoehto. Kyllä tiesin että elää elämäänsä, mihin en ole aikoihin kuulunut. Olin tyytyväinen, ettei ollut jäänyt yksin. Jatkan omaa elämääni huojentuneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Olisi kannattanut sitäkin miettiä ennen kuin lähti nuolemaan muita pesiä, not so nice

Harakan pesästä jää risuja suupieleen. Sen huomaakin vasta pitkässä juoksussa.

• Anonyymi

Jaa niinkö? Kuka jää menneitä mässäämään, on aika surkea. Uutta kohti vaan.

• Anonyymi

Ensin tulisi suru. Sitten viha. Voi olla että tekisi mieli jotenkin kostaa. Eiköhän siihen tapa löytyisi, että toisellakin kirpaisisi vaikka uusi kumppani olisikin.

• Anonyymi

Eli oletus on että kummallakin olisi tunteita toisiaan kohtaan, noinhan se ei välttämättä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli oletus on että kummallakin olisi tunteita toisiaan kohtaan, noinhan se ei välttämättä ole.

Näin oli oletus joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin oli oletus joo.

Ei varmaan kannattaisi silloin pitää ovia auki moneen suuntaan, niin ei kirpaisisi. Jokainen tavallaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin oli oletus joo.

Ja jos ei olisi, niin olisihan siitäkin hyvä saada vielä varmistus.

• Anonyymi

Narsisti usein kohtaakin juuri tällä tavalla.

• Anonyymi

Kosto ei ole oikea tapa. Paras on että tuntee kaikki ne tunteet. Vain omat tunteensa kohtaamalla, voi vapautua kahleista. Olen kokenut ne ja sain aika paljon vanhaa pskaa työstettyä samalla. Jäin henkiin. Olen sitä mieltä, että jokaisella kohtaamallamme ihmisellä on merkitys elämässämme ja mihin suuntaan se lähtee menemään ja millaisia oppeja voimme niistä kokemuksista ammentaa. Eikä kannata liian vakavasti ottaa tapahtumia.

Kosto ei tuo sinulle hyvää karmaa. Toisilla ihmisillä on vapaa tahto ja oikeus olla yhdessä. Keskity oman itsesi jaksamiseen ja eteenpäin menoon. Joskus myöhemmin ymmärrät, miksette sopineet yhteen ja mahdollisuus on löytää sopivampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kosto ei ole oikea tapa. Paras on että tuntee kaikki ne tunteet. Vain omat tunteensa kohtaamalla, voi vapautua kahleista. Olen kokenut ne ja sain aika paljon vanhaa pskaa työstettyä samalla. Jäin henkiin. Olen sitä mieltä, että jokaisella kohtaamallamme ihmisellä on merkitys elämässämme ja mihin suuntaan se lähtee menemään ja millaisia oppeja voimme niistä kokemuksista ammentaa. Eikä kannata liian vakavasti ottaa tapahtumia.

Kosto ei tuo sinulle hyvää karmaa. Toisilla ihmisillä on vapaa tahto ja oikeus olla yhdessä. Keskity oman itsesi jaksamiseen ja eteenpäin menoon. Joskus myöhemmin ymmärrät, miksette sopineet yhteen ja mahdollisuus on löytää sopivampi.

Sori, trollasin vain. Ei ole tuollainen tilanne mahdollinen eikä kosto ole mulle vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, trollasin vain. Ei ole tuollainen tilanne mahdollinen eikä kosto ole mulle vaihtoehto.

Siinä on äkkiä sellainen kostonristiretki päällä missä voi käydä aika huonostikin kun sopivan ihmisen varpaille astuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monelle taitaa olla. Kun on omallekin kohdalle osunut pahoja. Ihmiset on ihan stnan julmia toisilleen ja jos on lapsia, vedetään ne koston välikappaleeksi. Päämääränä vieraannuttaa lapsi toisesta vanhemmasta manipuloinnin keinoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on äkkiä sellainen kostonristiretki päällä missä voi käydä aika huonostikin kun sopivan ihmisen varpaille astuu

Siinä voisi käydä niin, tekijä näkee myöhemmin vastaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monelle taitaa olla. Kun on omallekin kohdalle osunut pahoja. Ihmiset on ihan stnan julmia toisilleen ja jos on lapsia, vedetään ne koston välikappaleeksi. Päämääränä vieraannuttaa lapsi toisesta vanhemmasta manipuloinnin keinoin.

Itsekkäitä kusipäitä. Toisaalta ihan hyvä ettei siihen soppaan enempää lusikkaansa upottanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkäitä kusipäitä. Toisaalta ihan hyvä ettei siihen soppaan enempää lusikkaansa upottanut

Kannattaa hakeutua sellaiseen seuraan, jollaiseksi haluaa itse tulla 🌟 🧡💛 Tämä oli lainattua.

• Anonyymi

Iltsikassa oli korvaavia puristebikineitä rannoille. Jos sandaali ei enää edes purista.

• Anonyymi

Sandaalilla ohimoo

• Anonyymi

Tuntuu miltä tuntuu. Se ei ole enää sitten sen rakkauden asia tietää miltä tuntuu. Saati kysellä siitä.

• Anonyymi

No kyselyt on kyselty, se on varma jos jokin

• Anonyymi

Jokainen menetys kivettää mua hiukan lisää. 🪨 Mutta tuskin se minusta näkyy.
      T.kivisydännainen

• Anonyymi

Kyllähän siinä joutuisi etsimään sen rakkauden " korvikkeen" jostakin.

• Anonyymi

Eiköhän se ole siinä hollilla ollut koko ajan, luulen kyllä että hänen kanssaan on huomattavasti paremmat mahdollisuudet onnistumiseen. Ihan vilpittömästi sanoen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se ole siinä hollilla ollut koko ajan, luulen kyllä että hänen kanssaan on huomattavasti paremmat mahdollisuudet onnistumiseen. Ihan vilpittömästi sanoen.

Luuletko minua mieheksi vai naiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko minua mieheksi vai naiseksi?

Luulen sellaiseksi joka vastaa juuri päinvastoin mitä minä luulen

• Anonyymi

Silloin on pakko päästää irti ja jatkaa elämää ilman toivetta meistä. Tavallaan se voi siis olla palvelus ja ainakin selkeä viesti häneltä. Hän ei enää välitä, jos koskaan edes välitti.
      Nainen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jaa empä tiedä sun tarttii kysyä joltain jolle noin on käyny en ole tietääkseni ollu in löövee keneenkään vie tähä ikään enkä mä itke kenenkään perään ei maksa edes vaivaa jos ei toisella ole tunteita itseä kohtaan ni eikö se ole jokseenkin turhaa vai eikö mielestäsi ole toiset vaan saattaa tuommoisenkin pikkujutun tajuamiseen tarvi koko ikänsä eikä silti ymmärrä että omallakin käytöksellä on osuutta asiaan miksi jopa ne yhden elämän rakkaustarinat menee samalla tavalla päin seinää kun auto ilman jarruja ei ole mikään yksinkertainen laji tuo rakkaus noi niiku jos kuvitteli edes vahingossa kohtaavansa yhden elämän mittaisen rakkauden vaatii paljon opettelemista että ensinnäki hyväksyy toisen edes sellaisena kuin tämä on siihen lisätään vielä si että kun on pafisuhteessa pitäs osata kasvaa yhdessä samaan suuntaan eikä eri suuntiin niin kuin parisuhteissa yleisimmin käy avain siihen mun mielestä ehkä kengies on avoin ja rehellinen keskustelu parisuhteessa olevien ihmisten kesken hyödytä yhtään länkyttää leukojaan suhteesta jollein suhteen ulkopuoliselle toki toisinaan voi parisuhteen kumpikin osapuoli yhdessä kysyä neuvoa suhteen hoitoon mieluiten sieltä parisuhdeterapiasta ettei koko kylä lopulta tiedä pafisuhteen ongelmista näin pienestä kylästä kun hamina aina joku onneton runkkari löytyy joka yrittää naista baarista vikitellä kun huomaa että asiat ei ole ok oli si suhteessa tai ei yleensä helpommin vie yrittävät sitä suhteessa olevaa kun pitää yrittää kilpailla tämän miehen kanssa kumpi on parempi sänghssä eikö se näi yleensä mene vai kuinka äkkiseltää keksisin haminasta jopa monta gähän kohtaa mu saattas pojilla olla kiirus löytynee jokunen mustasukkanen poikkis ja jopa aviomies joilla olis kanakynittävänä heidän kanssaan

• Anonyymi

Tuntuu traumakemiasuhteen päätökseltä. Samalla mietin, pystynkö enää rakastamaan ketään toista? Sitten hoksaan että lähelläni on ihminen, joka tarvitsee rakkauttani ja huolenpitoani enemmän kuin kukaan. Minä itse. Opettelen rakastamaan itseäni ja laittamaan oman itseni etusijalle. Siitä kaikki lähtee. Muuten minulla ei ole mitään annettavaa muille. Olen havainnut, että traumatisoitunut ei pysty solmimaan toimivaa suhdetta. Se on vähän niin kuin että sitä saa, mitä tilaa. Eli toisia sairaita. Pakko alkaa laittaa omaa itseään kuntoon, jos täällä meinaa jatkaa.

• Anonyymi

Pulssi ottaa pari ylimääräistä lyöntiä. Pysähdyn ja tuijotan hetken iättömyyteen. Tämä rauhoittaa. En voi tälle suhtautumiselle mitään. Se tulee kuin vanhasta muistista. Mitään ei ole livessä tapahtunut ja kaikesta huolimatta toivon Hänelle edelleen vain hyvää ja jos ja kun se löytyy, tai on löytynyt toisen kanssa, niin olen tyytyväinen hänen puolestaan, reaktioni ei kuitenkaan oikeuta minua mihinkään negatiiviseen hänen suhteen,

• Anonyymi

Vielä, öitä tänne. Nukkumaan.

• Anonyymi

Ei miltään.

• Anonyymi

Ei kivalta.

• Anonyymi

Ei hyvältä mutta sekin menee ohi

• Anonyymi

Helpotti ja nyt on suunnitelma.

• Anonyymi

Shokkiterapiaa.
      Sen jälkeen onkin helpompi päästää irti .
      Auttaa siirtymisessä eteenpäin.

• Anonyymi

Uskokaa ihmiset siihen mitä näette, ei sitä mitä kuulette.

• Anonyymi

Kyllä kun kuulen tutun yskimisen ,sekin on sama kuin näkisin.Tuttu tuoksukin ilmoittaa.Apteekista saa yskää lamaavia lääkkeitä muttei ne oo turvallisia pitkään käytettynä.

• Anonyymi

Mua ei tarvitse nähdä uuden, eikä vanhan kanssa, jos hän ei niin halua. Minä "valitsen" hänet 💗

• Anonyymi

Ihanaa. On sun vuoro valita. Kiitos, kun valitset mut. Mä valitsin sut jo aikaisemmin...❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. On sun vuoro valita. Kiitos, kun valitset mut. Mä valitsin sut jo aikaisemmin...❤️

oli tarkoituksella sitaateissa tuo valitsen. Tarkoittaa siis enemmänkin, että haluan. Vaikka niitä vaihtoehtoja ehkä onkin tai vaihtoehto, niin tunteet olleet koko ajan yhdessä ja samassa miehessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oli tarkoituksella sitaateissa tuo valitsen. Tarkoittaa siis enemmänkin, että haluan. Vaikka niitä vaihtoehtoja ehkä onkin tai vaihtoehto, niin tunteet olleet koko ajan yhdessä ja samassa miehessä.

ja siis vaihtoehto ei ole ollut edes oikein vaihtoehto.

• Anonyymi

Lähinnä pisti naurattamaan. Ystäväksi väitti, mut jätettiin ja tämä ystävä seukkasi toisen kanssa. No siinähän asiat meni niinkuin läpi näin. Ei kauaa kun ystävykset seurustelivat ja kun sitten kohtasin heidät, tämä ystävä piilotteli itseään. Joo, en menettänyt mitään, tuossahan se ihmisen exäni ja ystävän todellinen luonne esiin paljastui.

• Anonyymi

Ei yhtään miltään. Pitäisikö? Olen jopa tavannut sen uudemmankin. Ihan mukavan tuntuinen ihminen. Menneet on menneitä.

• Anonyymi

Koita nyt tajuta mies, että tänne ei ole tullut sinulta mitään. Menneet ihan muualle, ja siinäkin sinua kiinnosta hyödyt, jotka ei niiden ihmisten kautta onnistu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe