Energiajuomia tullut juotua joku 12 kahden päivän sisään, nukkumista ehkä 4-6 tuntia per päivä, yöllä ei tuu uni, kun mietin kaivattuani ja elämää. Tänään pisti mahasta ja sydämestä, sydänkipu voimistuu kun tunnen surua siitä että emme saaneet olla yhdessä tässä maailmankaikkeudessa. Toivoisin vain, että kaikki loppuisi luonnollisesti, että ei tarttisi säätää mitään enää, pääsisin olemaan kaivattuni kanssa maailmassa jossa olisimme yhdessä ja hän jäisi tänne nykyisen kumppaninsa kaikki... molemmille parempi niin, ruokahalu on mennyt kokonaan ja nukkuminenkin vaikeaa. Energiajuomilla yrittänyt nopeuttaa prosessia, mutta olen liian kestävä, johtuisiko lihaskunnosta ja työstä jota olen tehnyt salilla. Haluan olla vapaa, olla turvassa, rakastaa, aidosti, elää normaalia elämää, muodostaa perheen, käydä tapahtumissa, nähdä elämää, kokea paljon, kokea sen kaiken hänen kanssaan. Suomessa tai edes maailmalla ole hänen veroistaan naista, yhtä joka on niin hyväluontoinen, herkkä, empaattinen, mutta samaan aikaa niin tulinen, intohimoinen, voimakastahtoinen, kaunis, älykäs ja fiksu.
Ei tämä elämää ole ollut pitkään aikaa. Yritin parantua ,epävakaasta, löytää toisen naisen, nauttia elämästä, mutta aina vain palasin häneen, kukaan muu ei tuonut tunteita takaisin, kukaan muu ei täyttänyt standardejani, tai ollut veroiseni, kukaan muu ei saa minussa aikaiseksi näitä tunteita, ei vaikka yritin..
En halua edes menettää poikuuttani kenellekkään, vaikka siitäkin saisi hetken dopamiiniryöpyn ja helpotusta, mutta se tuntuisi väärältä, jollekkin muulle naiselle, jollekkin randomille, kun haluaisin kokea sen överiromanttisesti ja idealistisesti hänen kanssaan, kuten kaiken muunkin... hän on mun enkeli.
Potentiaali tuhoutuneesta rakkaudesta oli liikaa, murksaannuin, edes kylmä ja narsistinen suojeluspuoleni ei kyennyt pelastamaan minua siltä tuskalta, joku päivä olisin halunnut tulla kuorestani kokonaan ulos. Päivä jolloin se pikkuinen satutettu lapsi minussa näkisi valoa, kokisi turvaa, mutta sellainen päivä oli vain kaukainen fantasia, tässä julmassa ja kierossa maailmassa, häivähdys toivosta, jota ei ikinä ollut, unelma paremmasta, paikka jossa on hyvä olla pikkuisen pupun, niin rikkinäisen ja hauraan.
Kun on niin suru, että ei ruokakaan maita
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Voi mun oma rakas. Jos mulla on vaikeeta, no niin on sullakin. Tää erossa olo on ihan kauheeta. Ikävä vaan riipii sielussa. Meillä on yhteinen sielu ja energiat kohdillaan❤️PS. Haluun viedä sun poikuuden
- Anonyymi
Eii potkin joku säälittävä
Yksipuolisesti ja pakkomielteisesti ihastunut idiootti
Jolla rakkauden tunne ja päihteiden antama andrealiini toimii samoin... Veera on kuin huume.
Ei sun aivoit tunnista kumpaa vedät.
Mitä tulee tunne työskentelyyn tai epävakaata paranemiseen .
Sun ongelma on riippuva suhtautuminen.
Samoin kun se ettet halua rauhoittua ja uhtaa omaa trikkeriäsi eli parantua.
Sit kun sun pää ei oo täynnä Veeraa
Tai et muuten sekoile koko ajan =parantunut.
Tiedä et pakkomielteinen tai päideriippuvain joutuu
Keksiin syyn ja tarpeen pistää vastaan sitä mistä ennen piti. Lopettamaan ajattelun. Lopettamaan vääyän tekemisen...
Myös veerasta kirjoittelu pitää sut siinä kiinni.
Se on sun tapa pitää yllä toivoa eikä
Se et kaikki on ohi käy .
Tai et halua tai pääse työskentelemään
Koska riippuvuutesi ja tunteesi vain vie.
Etkä oikesti ota apua vastaan ..
Kun et oo valmis toipumaan oikeasti siitä.
Mä oon sun tyyppisen Mt häiriön kanssa nuorenpana.
Tiedän suunnilleen miks sulla menee vituiksi
Toi sun paranenis yritys.
Et oo vielä valmis siihen .
Täysin sivusta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249