Miksi teimme niin tyhmästi, että valitsimme mepiksi sopimattoman Teukan aikoinaan Brysseliin, vaikka tiesimme hänen kykynsä. Eikö meillä ollut tosiaankaan pätevämpiä ehdokkaita?
Eu mepiksi valitsemamme Hakkarainen tuomittiin jälleen rikoksesta
36
248
Vastaukset
- Anonyymi
Toistimme taas virheemme.
- Anonyymi
Samoin teki lii kun veti mukanaan muutaman kommunistin perässään, muistatko viel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin teki lii kun veti mukanaan muutaman kommunistin perässään, muistatko viel.
En 😂
- Anonyymi
Hakkarainen näyttää olevan sarjarikollinen ja monialainen sillä sektorilla. Rekisteröitynä on jo ainakin 8 eri rikosta ja todennäköisesti paljon enemmän toteutettuja rikoksia.
- Anonyymi
Tämän viimeisen tuomion perusteissa sanoivat rikoksen olleen törkeän! Paha juttu puolueelle.
- Anonyymi
Tuliko määräys Moskovasta ????
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/
- Anonyymi
Vihdoinkin tuon idiootin toilailuista on jotain seurauksia.
- Anonyymi
Mies halusi jäädä historiaan ja muistoihimme hänestä rikollisena henkilönä. Siinä hän kyllä onnistui 100%:sti. Jos jotain hyvää teki, niin sitä ei muista kukaan. Hyvästi.
- Anonyymi
Hakkarainen on aina ollut ammattikriminaali. Vei aikoinaan kirkkohopeatkin.
- Anonyymi
Mitä tästä hirveydestä sanoi kirkkoväki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tästä hirveydestä sanoi kirkkoväki?
Helluntailaiset kutsuivat rakentamaan kirkkoa Vesannolle.
- Anonyymi
Puolueemme maine kasvoi, mutta kunnia meni.
- Anonyymi
Molempien, olemmehan samasta maalaisliitolaisesta äidistä kotoisin.
- Anonyymi
Ja seuraava Eu- ongelmaisemme on Tynkkynen.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
Sebulla on peräti kolme rikostuomiota kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja ikioma mieshaaremi Brysselissä. Voittoisa strategia? Mitä tämä kertoo persujen kannattajista, jos se ainoa mepiksi äänestetty on afrikkalaisen miehen kanssa parisuhteessa elävä miehimys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sebulla on peräti kolme rikostuomiota kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja ikioma mieshaaremi Brysselissä. Voittoisa strategia? Mitä tämä kertoo persujen kannattajista, jos se ainoa mepiksi äänestetty on afrikkalaisen miehen kanssa parisuhteessa elävä miehimys?
PS 👨🏼❤️👨🏿
- Anonyymi
Tere Sammallahti on liian tyhmä edes häpeämään.
- Anonyymi
Persujen harkintkyky pettää samoissa asioissa aina uudestaan ja uudestaan. Omista virheistä oppiminen ei kuulu työkalupakkiin.
- Anonyymi
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
- Anonyymi
Naurettavaa porukkaa kaikki persut! Turha puolue.
- Anonyymi
Naurettavaa porukkaa kaikki demarit. Turha puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa porukkaa kaikki demarit. Turha puolue.
Apinointisi ei onnistu. Persut ovat kaikesta huolimatta turha puolue ja jäsenensä itse todistamanasi pelkkiä tolloja.
- Anonyymi
Tynkkysestä ei polvi parane. Persut törttöilee eikä sitten ymmärrä miksi yhteiskunta rankaisee.
- Anonyymi
Mutta rötösherrat kiinni...
- Anonyymi
Mies on raitistunut jo jättänyt parlamentin. Jättäkee rauhaan jo Hakkarainen. Kyllä sinne nytkin äänestettiin melkosia huuliposkia.
- Anonyymi
Naureskelee kaheksankympin tuomiostaan. Itse sain tonnin korvauksilla pienestä liikennerikkeestä 115 €. Korppi ei korpin silmää noki.
- Anonyymi
sahuriukkeli sen kuin laajentaa osaamisalueitaan. Kirkon ryöväys, sahan poltto, kiihottuminen kansanryhmän edessä, jne. Hyvä lisä cv;en tämä verorikostelu. Kyllä tämmöinen ukkeli täytyy ottaa takaisin listoille.
- Anonyymi
Hattaraista ei ole muistaakseni vielä tuomittu väkivaltarikoksesta. Olisi kenties aika laajentaa toimintaa ja kurvata umpijurrissa sähköpotkulaudalla ja yrittää ryöstää joku maalaispankki. Se olisi sellainen teko, että jopa alkusuomalaisten presidenttiehdokkuus olisi mahdollinen.
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein, 108000 e ja 109000 e tuloja, eli keskimäärin 108500e lisätuloja vuodessa ja veroa lisää 19500e vuodessa. Millä käänteisellä asteikolla Teuvolta on peritty verot, alle 20 % yli sadan tonnin tuloista.
- Anonyymi
Matkusteli Etelä-Amerikassa samaan aikaan, kun muut työskentelivät Brysselissä...
Aivan uskomaton meppi...- Anonyymi
Mamutytönkin toi etelä-Amerikasta kantasuomalaisten elätettäväksi.
- Anonyymi
Tenu Hakkaraisen äänestäminen kertoo aika paljon myös äänestäjistä ...., huh huh.
- Anonyymi
Persuissa arvostetaan ruohonjuuritasoa, ja jälki on sen mukaista.
- Anonyymi
Kysymys. Turhaan Teukkaa kritisoidaan saamattomuudesta. han käsi sydämellä. Mitä ne toiset ns. hienot Suomen asialliset mepit ovat saaneet aikaiseksi Suomen hyväksi. Vastaan puolestanne, Eivät niin yhtään mitään. Ahkerasti varmaan ovat olleet paikalla Brusselissa ja Strasbourgissa mutta hyötyarvo on ollut tasan nolla. Rahaa vaan palaa meppien elättämiseen.
- Anonyymi
Sebukin vaan 12 opetuslasta palkkasi Brysselin rahoilla tiktokkaamaan!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720