Miksi naiset hermostuvat tyhjästä

Anonyymi-ap

Olen aina ollut hieman ylipainoinen ja naiset eivät ole kiinnostuneet minusta, ennenkuin nyt , kun perin huomattavan suuren omaisuuden, on rahaa, hienot talo ja mökki, 50 jalkainen venekin löytyy ja hyvin menestyvä firma, kaikki siis perintöä. Nyt lähipiirini naiset, jotka ennen olivat hyvänpäiväntuttuja kilvan haluaisivat minut poikaystäväkseen , jopa aviomiehekseen. Silminnähden nämä suuttuvat kun kerron, etteivät he kiinnosta minua tippaakaan. Minua ei kiinnosta naiset jotka juoksevat rahan perässä, olin heille kuin ilmaa, mutta kun perin huomattavan omaisuuden, muutuin heille mahdolliseksi helpoksi luxus elämäksi... EI KIITOS.

29

338

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitit sit palstasetä vastaavan huuhaaketjun sen toisen kppaisen avauksesi tapaan jännää

• Anonyymi

Kylläpä on neuroottista tuo sinun raivoamisesi. Kannattaa käydä tutkituttamassa kilpirauhashormonit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä on neuroottista tuo sinun raivoamisesi. Kannattaa käydä tutkituttamassa kilpirauhashormonit.

En minä raivoa, vaan hymähtelen ylimielisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuroottista hymähtelyä siinä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alle 80 äo:lla ole aihetta olla ylimielinen.

• Anonyymi

Pitäisikö pikkuisen mennä päiväunille huilimaan hetkoseksi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuroottista hymähtelyä siinä tapauksessa.

No voi ei, harmi jos pilasin elämyksesi tämän aloituksen suhteen, ilmeisesti aihe on tärkeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alle 80 äo:lla ole aihetta olla ylimielinen.

Millä se sinä olet sen mitannut, jollain korkeatieteellisellä kallonmittauksella ultraääniaaltojen avulla? Kaikkeen jotkut humanistit luulee pystyvänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö pikkuisen mennä päiväunille huilimaan hetkoseksi :)

Vähä passiivisaggre palstasetä tämä hymiösi

• Anonyymi

No ei tuo nyt mikään uusi ilmiö ole ole että naiset juoksevat rahamiesten perässä. Esim. Hallis Harkimo ja Mikael Junger on kuin seinästä repäistyjen näköisiä, mutta nuoret kauniit naiset on aina olleet kainalossa. Jos olisivat tavallisia duunareita, niin ei naisia näkyisi.

• Niin. Sama tietysti toisinpäin, ihanasti yleistäen. Siinä vaiheessa, kun myös menettää kaiken omaisuutensa, jyvät karsiutuvat akanoista, olipa kyse ystävistä tai kumppaneista.

• Anonyymi

Matti ja Mervi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matti ja Mervi

Tää on varmaan ny sitten se kaksoisliekki

• Anonyymi

Todellakin, kyllä näitä epäkohtia on tuotava esiin. Mikäpä opettaisi enemmän kuin jatkuvat vastoinkäymiset 😁

• Anonyymi

Nyt ostat kirpputorilta vaatteet päällesi ja tapaat jonkun mukavan naisen joka ei yhtään tiedä kuka olet, alat sitä tapailemaan ja juttelemaan sen kanssa ja selvität perusteellisesti että se on kunnollinen ihminen. Sitten vasta kun olet aivan varma siitä ihmisestä niin kerrot että olet perinyt valtavan omaisuuden. Voit tehdä sen onnelliseksi. Kaikkein parasta olisi jos se olisi joku köyhyydessä elävä yksinhuoltaja jolla on pari lasta joilla ei ole ikinä ollut mitään.

• Anonyymi

Hän aloituksessa juuri kertoi ettei köyhänä kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän aloituksessa juuri kertoi ettei köyhänä kelpaa.

Juuri näin. Ja yksinhuoltajat on ihan täydellinen turn off, ei missään nimessä ole pienintäkään halua alkaa elättämään jonkun muun lapsia. Eikä nykyisellään naisseurasta ole pulaa, mutta seuralaiset esim. veneellä pidetyillä bileisiin yms on aina maksettuja ja joutuvat allekirjoittamaan todistajan läsnäollessa asianajajani laatiman sopimuksen, ettei tapahtuman jälkeen pysty esittämään mitään vaateita eikä saa ottaa yhteyttä minuun millään tavoin ja kaikki on tapahtunut yhteisymmärryksessä. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta halukkaita riittää, harvoin tuskin koskaan valikoin suomalaisia.

Suosittelen samanlaista järjestelyä kaikille varakkaille miehille. Voisipa sen vääntää leikillisesti muotoon: kupillinen maitoa janon yllättäessä on paljon halvempaa ja yksinkertaisempaa ostaa, kuin pitää lehmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Ja yksinhuoltajat on ihan täydellinen turn off, ei missään nimessä ole pienintäkään halua alkaa elättämään jonkun muun lapsia. Eikä nykyisellään naisseurasta ole pulaa, mutta seuralaiset esim. veneellä pidetyillä bileisiin yms on aina maksettuja ja joutuvat allekirjoittamaan todistajan läsnäollessa asianajajani laatiman sopimuksen, ettei tapahtuman jälkeen pysty esittämään mitään vaateita eikä saa ottaa yhteyttä minuun millään tavoin ja kaikki on tapahtunut yhteisymmärryksessä. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta halukkaita riittää, harvoin tuskin koskaan valikoin suomalaisia.

Suosittelen samanlaista järjestelyä kaikille varakkaille miehille. Voisipa sen vääntää leikillisesti muotoon: kupillinen maitoa janon yllättäessä on paljon halvempaa ja yksinkertaisempaa ostaa, kuin pitää lehmää.

Toivottavasti et rakastu kehenkään niistä naisista vaikka se tuskin rakastuminen kehenkään on todennäköistä kohdallasi.

Juuri siksi minäkin naisena välttelen varakkaita miehiä heillä kun ei muuta mielessä olekaan kuin raha raha raha. Onnellisempi sitä on jonkun tavismiehen kanssa jolla elämänsisältöä löytyy kaikesta muusta paitsi siitä ylenpalttisesta rahan himosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et rakastu kehenkään niistä naisista vaikka se tuskin rakastuminen kehenkään on todennäköistä kohdallasi.

Juuri siksi minäkin naisena välttelen varakkaita miehiä heillä kun ei muuta mielessä olekaan kuin raha raha raha. Onnellisempi sitä on jonkun tavismiehen kanssa jolla elämänsisältöä löytyy kaikesta muusta paitsi siitä ylenpalttisesta rahan himosta.

Miksi rakastuisin? Halveksin pikemminkin, rahan perässähän hekin bileisiin tulevat. Nyt kun minulla viimein on siihen vara, pidän heitä tosiaan kertakäyttöisenä "lihapalana". Kun vertaan kohteluani normivaraisena ylipainoisena ja nyt hyvin varakkaana ylipainoisena, niin huomaan aika selvästi millä korteilla naiset pelaa, ja se peli ei minua kiinnosta.

"Onnellisempi sitä on jonkun tavismiehen kanssa jolla elämänsisältöä löytyy kaikesta muusta paitsi siitä ylenpalttisesta rahan himosta."

Varmaan tiedät itsekin, että tuo on täyttä kukkua. tähän tulemaan olen päässyt, kun olen päässyt seuraamaan naisien käytöstä itseäni kohtaa "tavismiehenä" ja "rahamiehenä".

Onko tuttu sanonta; Rahalla ei voi ostaa onnea, mutta rahalla voi ostaa onnettomuuden pois...

• Anonyymi

Olen lukenut samaa ja Antti Tuisku on kertonutkin. Että oli koulukiusattu ja monien hyljeksitty. Kun sitten kiusattu pääsikin paremmalle oksalle bemarilla ajelemaan, nämä entiset kiusaajat rupesivat kavereeraamaan.
      Siksi uskon että aloittajan tarina on tosi, tällaisia tapauksia varmasti on.
      Olen ihan samaa ajatellut Hjalliksesta, ei ole komea ulkonäkö, ei toki mikään mahdotonkaan, mutta aina on ollut missimimmi kainalossa. Tosin lienee aika hyvä tyyppi luonteeltaankin. Kuka nyt Soininkin pystymetsästä tuntematta nappaisi.
      Minulla on aina ollut huononnäköinen mies, kun osaan katsoa sen, että saan viettää hänen kanssaan hyvää arkea. Rahoilla on juuri sen verran merkitystä että elättää itsensä, minua ei tarvitse.

• Anonyymi

Tarina on tosi, "jätkäporukassa" minua kohdeltiin hyvänä kaverina, olen ylipainostani huolimatta siisti, kohtelias ja hyväkäytöksinen, mutta naiset kohtelivat asiallisesti, mutta kylmäkiskoisesti. Sempä vuoksi ne nuoruuden ajan "jätkäporukan" pojat (ei kaikki) saavatkin kutsun silloin tällöin pikku bileisiini, ilman avecia. Napautan pikkuisen takaisin nyt kun siihen on mahdollisuus, koska en koe koskaan tehneeni mitään sellaista joka antaisi aiheen kylmäkiskoiseen kohteluun, joten osat ovat nyt kääntyneet, ja uskon että loppuiäksi.

Kirjoitin kokemukseni vain siksi, että suomi24 ylläpito katsoi asiakseen nostaa etusivulle naisen vähän vastaavan kokemuksen, joka sekin on väärin. Mutta ilmeisesti suomi24 ylläpidon mukaan naiseilla on oikeus kohdella miestä vastaavalla tavalla huonosti. Uskaltaisin jopa väittää, että miehet saavat enemmän osakseen naisilta huonoa kohtelua ja suoranaista hyväksikäyttöä kuin naiset miehiltä.

-ap-

• Anonyymi

In cel ulinaa.

• Anonyymi

Rahamiehen puhetta, johon kommunisti soijapoika vastaa ulinalla.

• Anonyymi

osgtin kaupasta baanaejan ipun ja omeja ja 2 kaljapurkkia, ostin myösin tupakkaa jotain..

• Anonyymi

Nostetaanpas tätäkin ketjua, kun suomi24 ylläpidon miesvihaajat pitää itsepintaisesti naisien miestenhaukkumisketjua etusivulla.

• Anonyymi

niimpä tuokin juttu on tta hengenvfallista porukkaa joku kkk jne...

Rahalla saat kuoleman.

• Anonyymi

eikö jotkut isännär niin maalanneet kayton ultra-maeinin ainiarä hoh jooh
      mustahan oli aluksi

• Anonyymi

oikeasti niin tyttöjen mielesäkin mielestäkin hauskoja hommia jotain kasvit ja jotain sellaisyta

• Anonyymi

Mistä ne naisesi tietävät, että olet perinyt.
      Oletko kerskunut? Oletko yrittänyt tehdä rahoilla vaikutusta?
      Vika on sinussa, ei naisissa välttämättä.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5324
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3885
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2810
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      214
      1091
    Aihe