Vaikka olen hetero ja naimisissa jo toisen kerran naisen kanssa, olen jo pari vuotta haaveillut mistenvälisestä seksistä. Ei suuteluja tai romantiikkaa vaan pelkkää seksiä. Haaveilen kullin imemisestä, ohuemmalle kullille täysin antautumista, rakastaisin jos hyväilisit miestissejäni, naisit minua ohuella kullilla kuten nait vaimoasi, sillä etsin ukkomiestä +60, jos meistä tulisi kavereita, voisimme touhuta jopa kotonani kun vaimo on poissa.
Haluan miestenvälistä
33
1155
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis homo ja kirjoitat palstalle joka ei liity sinun haisevaan aiheeseesi. Täällä on sodomiiteille ihan omia haisevia palstoja. Tämä palsta on itsensä saastuttajia varten.
- Anonyymi
Naisen kanssa parisuhteessa oleva homo on niin kutsuttu kaappihomo, jossa kaappi on väärinkäännetty englanninkielen sanasta "closet", joka kyllä tarkoittaa kaappiakin, mutta erityisesti käymälää eli WC:tä joka on englanninkielellä "Water Closet". Vessasta ulos tuleminen eli "coming out of closet" tarkoitti syntyessään 60/70 lukujen vaihteessa sitä, että homo tiedotti avoimesti olevansa homo, eikä siis enää harrastanut sodomiaa toisten homojen kanssa, yleensä yleisissä käymälöissä. Tämä yleisten käymälöiden valtaaminen homojen tarkoituksiin aiheutti melkoista närästystä seksuaalisuudeltaan terveiden ihmisten parissa.
Missähän päin Suomea aloittaja haaveilee?
- Anonyymi
Riihimäen lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riihimäen lähellä.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin homoilen
- Anonyymi
Itä suomessa olisi samassa tilassa oleva ukm
- Anonyymi
Samassa kopissa speden kanssa buaahaa
- Anonyymi
Missä päin itä-suomea ? Olen Lieksassa vko 23 pari yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samassa kopissa speden kanssa buaahaa
No en todellakaan ole koppikaveris. Otahan lääkkeesi ja lopeta harhailusi.
- Anonyymi
Joensuussa olis halukas ukm.
- Anonyymi
Olen etelä karjalan pohjoispäästä miten joe nauun ukm onko liian kaukana ja miten sinuun yhteyden
- Anonyymi
Itse haaveilen, että vanhempi mies tekisi sen kädellä loppuun asti.
Muutama kerta on tullut koettua, kun oma kalu on toisen miehen kädessä käsittelyssä.
M48v- Anonyymi
Runkkaisin mielelläni ja jos haluaisit niin ottaisin suuhunkin. Missä päin?
- Anonyymi
kun sen käteensä saa ei voi olla ottamatta suihin
- Anonyymi
Hyvinkäällä olis toinen ukm ketä kiinnostas.
- Anonyymi
Missä päin Hyvinkäätä.
Tiedän paikat kyllä hyvin.
Molemmin puolinen ja kädellä ainoastaan ukm kesken.
M48v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Hyvinkäätä.
Tiedän paikat kyllä hyvin.
Molemmin puolinen ja kädellä ainoastaan ukm kesken.
M48vHyvinkäänkylässä
- Anonyymi
Missä olet ukm jota kiinnostais ? Itse pääsen liikkumaan hyvinkään alueella. Luottamus on 100%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet ukm jota kiinnostais ? Itse pääsen liikkumaan hyvinkään alueella. Luottamus on 100%
Laita s posti niin voidaan kokeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita s posti niin voidaan kokeilla
Maanantaina 9.6 tulen hyvinkään biltemaan kahville ja haukkaan hodarin n.12.30. silloin ois heti aikaa muutama tunti tutustua. Tuletko sinne, istun ihan perällä kauimpana ikkuapaikoista. Partaa, vatsaa, silmälasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina 9.6 tulen hyvinkään biltemaan kahville ja haukkaan hodarin n.12.30. silloin ois heti aikaa muutama tunti tutustua. Tuletko sinne, istun ihan perällä kauimpana ikkuapaikoista. Partaa, vatsaa, silmälasit.
Harmi ettet vastannut siihen että tuletko kahville, olisi voinut olla kiva tutustua. Ilman paineita jatkosta, jos ei natsaisi niin jäisi pelkkään kahvitteluun . Olen raitis ja sellaista kaveria myös etsin, vanhempaa ukkomiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettet vastannut siihen että tuletko kahville, olisi voinut olla kiva tutustua. Ilman paineita jatkosta, jos ei natsaisi niin jäisi pelkkään kahvitteluun . Olen raitis ja sellaista kaveria myös etsin, vanhempaa ukkomiestä.
En huomannut. Koska tuut seuraavan kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut. Koska tuut seuraavan kerran?
Olen hyvinkääläinen joten kun saan tietää milloin vaimo on käymässä kaverinsa luona, niin laitan viestiä tänne mahdollisemman hyvissä ajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvinkääläinen joten kun saan tietää milloin vaimo on käymässä kaverinsa luona, niin laitan viestiä tänne mahdollisemman hyvissä ajoin.
Torstaina 13.30 maissa, tuletko varmasti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua miehiä jotka täällä tekevät treffejä, eivätkä sitten uskalla tavata. Pieni pyyntö sellaisille, älkää sopiko tapaamisia kun tiedätte että ette uskalla näyttäytyä.
- Anonyymi
Tahkolla 65 mies vailla käsittelyä.
- Anonyymi
Kyllä haaveilen...Kouvolassa olis 68Ukm samoissa ajatuksissa......
- Anonyymi
ohut kulli ei saa sua mukaan tähän ihanaan panon tunteeseen pitääolla kipua ja nautintoa
- Anonyymi
i mitään ohutta vaan kunnon suurta kullia tietää tulleensa nussituksi
- Anonyymi
Heinolan trolli ym.
Hesassa juhlitaan seksuaalista vapautta ja tasaveroista elämää kaikille sukupuolille ( paitsi ei pedof.lle!!!).
https://pride.fi/pride-media/suomen-tasavallan-presidentti-alexander-stubb-ja-puoliso-suzanne-innes-stubb-ovat-helsinki-pride-viikon-suojelijoita-vuonna-2025/
🎇🎆🌈🌈🌈🌜☀️- Anonyymi
Pedot on kiinteä osa prideä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607339
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253132- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409