https://www.suomenuutiset.fi/demarien-paluu-valtaan-tarkoittaisi-myos-loysan-maahanmuuttopolitiikan-paluuta-lisaa-maahanmuuttajia-vahemman-palautuksia-rajat-auki-korkeammat-verot-ja-woken-uudelleenkaynnistys/
Demarien paluu valtaan tarkoittaisi myös löysän maahanmuuttopolitiikan paluuta: Lisää maahanmuuttajia, vähemmän palautuksia, rajat auki, korkeammat verot ja woken uudelleenkäynnistys
PolitiikkaTalous
28.05.2025 |09:27
Sisäministeri Mari Rantanen varoittaa, mitä seurauksia olisi sillä, jos nykyisen hallituksen jälkeen valtaan palaisi jälleen vihervasemmistolaista politiikkaa toteuttava hallitus. Yleisen löysäilyn ja hyveposeerauksen lisäksi suomalaiselle veronmaksajalle tiedossa olisi kylmää kyytiä. Kaikille kansalaisille edessä olisi heikennyksiä esimerkiksi alenevien palkkojen ja asumisen hinnan nousemisen vuoksi.
Elinkeinoelämän valtuuskunnan EVAn tuore kyselytutkimus kertoo suomalaisten turvallisuudentunteen kohentuneen, sillä kansalaisten käsitys yhteiskuntaan kohdistuvista uhista on lieventynyt melkein kaikilla keskeisillä mittareilla.
rajat-auki-korkeammat-verot-ja-woken-uudelleenkaynnistys/SDP menoa tulossa?
Anonyymi-ap
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
yhdessä sanoo moktar gubta ja huutonaurelee
mainosinfluensseri suomi24 - Anonyymi
Suomen uutiset, suomen uutiset, ne lystikkäitä on
(sävel kuten lastenlaulussa "pienet sammakot, pienet sammakot, ne lystikkäitä on") - Anonyymi
oomi9
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940