Ilmestyskirjassa lopun ajat ilmoittaa Tuhon Trumpetti (Trump of Doom) ja Trump on täällä, kuten yleisessä tiedossa on.
Lähettäkäämme siis erityisen väkevät rukoukset taivaallisiin, sillä täydellisellä varmuudella elämme lopunaikoja! Ne päivät on täällä, sillä alkuvalmistelut käynnistyy ja seuraava ylöstempaus suoritetaan aivan kohta pian ja millilleen piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti juuri niin ja silloin kuin Pelastussanoma on ennaltatiennyt ja kansakunnalle ilmoittanut tapahtuvaksi 9.6.2025
Halleluja! Kiitos Herralle! Amen.
TEMPAUS 9. KESÄKUUTA 2025
17
444
Vastaukset
- Anonyymi
Elämme lopunaikoja ja aina on hyvä olla valveilla mutta ei i kukaan tiedä päivää eikä vuotta milloin tempaus tapahtuu joten älä valehtele.
- Anonyymi
Olisikin ollut ihan liikaa vaadittu jos kykenisit ymmärtämään mitä tuossa kirjoitetaan ja mikä taho on ilmoittanut tempauspäivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin ollut ihan liikaa vaadittu jos kykenisit ymmärtämään mitä tuossa kirjoitetaan ja mikä taho on ilmoittanut tempauspäivänä.
Ilmestys kirjassa ei puhuta Trumpista vaan lopun ajoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä! Oi kuinka oppinut, tietäväinen ja nero oletkaan! Tuota asiaa en minä tai moni muukaan olisi muuten ymmärtänyt!
- Anonyymi
Kukaan ihminen ei tiedä päivää eikä hetkeä, mutta uskova ymmärtää ajan (season), sen, kun ylöstempaus on tapahtumaisillaan. Kyllä se tänä vuonna näyttäisi tapahtuvan. Se tulee kuin varas yöllä niille, jotka eivät tunne Raamattua, mutta meille uskoville se on odotettu tapahtuma.
Jos ylöstempaus ei tapahdu juuri sinä päivänä kuin väität, osoittaudut vääräksi profeetaksi. Ei pitäisi koskaan olla puhuvinaan Jumalan nimissä, ellei viesti todella tule Jumalalta. Miksi Hän paljastaisi päivän, vaikka sanassaan sanoo, että me emme tiedä päivää tai hetkeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirjassa tosiaan on sana 'trump' (KJB, se täydellinen Jumalan sana) kahdesti:
1 Corinthians 15:52
In a moment, in the twinkling of an eye, at the last trump: for the trumpet shall sound, and the dead shall be raised incorruptible, and we shall be changed.
1 Thessalonians 4:16
For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first:
Trumpet on pasuuna. Trump on pasuunan ääni tai Jumalan pasuunamainen ääni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirjassa tosiaan on sana 'trump' (KJB, se täydellinen Jumalan sana) kahdesti:
1 Corinthians 15:52
In a moment, in the twinkling of an eye, at the last trump: for the trumpet shall sound, and the dead shall be raised incorruptible, and we shall be changed.
1 Thessalonians 4:16
For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first:
Trumpet on pasuuna. Trump on pasuunan ääni tai Jumalan pasuunamainen ääni.Pasuuna ja Trump eivät ole sama asia.
- Anonyymi
Hihhulit saivat tuostakin väittelyn aikaan vaikka toinen kirjoitti humorilla huuhaata. Vaan huuhatahan tämä palsta on alusta loppuun, mutta latvalahojen eli sekopäisten itseään uskovaisiksi mainostavien kirjoittamana.
- Anonyymi
Jos sanoo kukin oman mielipiteen ei se ole väittelyä. Taitaa olla ainut kykysi muiden solvaaminen itsestäsi teet vain naurettavan.
- Anonyymi
Hei hei heiiiiiiiiiii! Varmaakin varmempi ylösnosto näyttää tapahtuvan heti viikon aluksi maanantaina, jolloin nimipäiväänsä viettää Ensio. Tämä ei voi olla sattumaa, vaan tarkoin Jahven eli Jehovan eli JHWH:n aikojen alussa suunnittelema asia, sillä Ensio -nimi on otettu käyttöön Suomessa 1800-luvun lopulla käännöksenä latinan nimestä Primus ’ensimmäinen’. Jo keskiajalla Ension päivä 9. kesäkuuta oli Suomessakin omistettu Primus-pyhimykselle. Niin että tässä on selvä yhteys nykyisten kaikkein oikeimpien uskovaisten eli pyhimysten ylöstempaukselle.
Eipä sitten muuta kuin turvallista matkaa! Hei, taas me lennetään! - Anonyymi
Mukavia nuo tempaukset joita on järjestetty jo pari tuhatta vuotta hyvikin tiheään ja ties kuinka monia tuhansia, kymmeniä tai satoja tuhansia! Kukaan ei ole laskuista selvillä. Tuskin on entinen loppunut kun jo uutta ylösnostoa on tulossa. Kiirettä pittää, sano, kiirettä pittää!
- Anonyymi
Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan. Eikä sitä ihmisvoimin muutella.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan. Eikä sitä ihmisvoimin muutella.
1234567---Siinäpä sitä onkin odottelemista, eli vielä miljoonan vuoden kuluttuakin -mikäli maapallolla on vielä olemassa jotain nykyisen kaltaista elämää myös ihmiskunta mukaan lukien- kaltaisesi hurut kirjoittelee vastaavanlaisia houreita ja odottaa edelleenkin jumalansa tuomiota. Sehän ei ole tietysti minun ongelmani millään lailla tai vähimmässäkään määrin, sillä uskovaiset voi täysin vapaasti uskoa mihin tahansa niin nyt kuin myös tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä sitä onkin odottelemista, eli vielä miljoonan vuoden kuluttuakin -mikäli maapallolla on vielä olemassa jotain nykyisen kaltaista elämää myös ihmiskunta mukaan lukien- kaltaisesi hurut kirjoittelee vastaavanlaisia houreita ja odottaa edelleenkin jumalansa tuomiota. Sehän ei ole tietysti minun ongelmani millään lailla tai vähimmässäkään määrin, sillä uskovaiset voi täysin vapaasti uskoa mihin tahansa niin nyt kuin myös tulevaisuudessa.
Se on täysin sama mitä sekopäiset, mieleltään sairaat ja mukamas uskovaiset huru-ukot tällä palstalla hourivat🤪
- Anonyymi
Jeesus tulee
Oletko valmis
DAVID WILKERSONIN UNI YLÖSOTOSTA: "Valmistautuneena olo ei ole leikin asia"
Vuonna 1998 saarnaaja David Wilkerson näki unessa näyn seurakunnan ylöstempauksesta ja puhui tämän saarnassaan seuraavasti.
"Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee." - Matteus 24:42-44
En näe paljon unia, ja en saarnaa unistani koska olen Sanan saarnaaja, ja kaikki mikä ei ole yhtä Jumalan sanan kanssa on hyljättävä suoraltä kädeltä. Kerron teille kuinka Jumala herätti sieluni, kuinka minun tulisi saaranata tästä useammin. Haluan sinun tietävän että tämä ei ole oppia, se ei ole uutta ilmestystä, se on vain Pyhän Hengen kehoitusta minulla, ja puhetta minulle Hänen tulemuksestaan. En halua rakentaa mitään oppia siitä, muista tämä.
Minulla ei ole suurta luottamusta uniini, mikä tahansa uninäky tai ilmestys on ehdottomasti sidottava Kirjoituksiin. Tämän sanottuani, anna minun tämä jakaa sinulle ilman että yritän puhua sinulle opista tai muusta sellaisesta, vaan vain puhetta Pyhän Hengeltä minulle.
Unessani havaihduin yllättäen siihen tietoisuuteen että minut oli otettu, minut oli temmattu ylös ja olin jonkinlaisessa kulkuneuvossa. En tiedä oliko ne vaunut, en nähnyt kulkuneuvoa,mutta minä tiesin että siellä oli muitakin ja siellä oli Herran enkeli. Oli tunne kiirehtimistä nopeasti katujen läpi taloihin - tämä kulkuneuvo ei tienyt seinistä mitään - ja minulle oli tunne että olin matkalla kotooin, olin pelastettu, Herra oli tullut.
Herran enkeli kerää minut Herran vaunuihin, niitä on tuhannen tuhasia ja Herran tulemus on kuin salama joka käy idästä länteen. On tunne nopeudesta, mutta on ikään kuin näkisin sen hidastettuna, tämän salaman tulemuksen. Näin sen hidastettuna, mutta en nähnyt kuljettajaa, en nähnyt enkeleitä ja en nähnyt kulkuneuvoa, minulla oli vain tunne, ja tiesin että minua kuljetettiin ja minut otettiin, ja minä liikuin nopeasti. Ihmisiä temmattiin heidän kodeistaan ja kaduilta.
Ja muistan erityisesti tiettyyn kotiin menemisen ja siellä oli kolme ihmistä, joista tunnistin kaksi ystävikseni ja yksi oli perheenjäsen, ja me lähdimme välittömästi, ja oli tunne, äkkinäisyyden tunne. Voi Jumala, heidät jätettiinkin pois ja Herra salli minun, muutamaksi katoavaksi hetkeksi, aistimaan kauhun mikä olisi jäljelle jääneille kun Herran enkeli tuli ja kokosi valittunsa neljältä tuulelta.
Sain tietää että tuona aikana jopa ne jotka kutsuvat itseänsä kristityiksi, ja eivät olleet oikeasti kristittyjä, jotka halveksivat Jumalan armoa, menivät ja tekivät syntiä, ja sanoivat että voivat helposti tunnustaa Herran, mutta eivät koskaan olleet hyljänneet syntiänsä. Oli tunne, että vaikka he nukkuivat he tiesivät. Oli tietoisuus Herran tulemuksesta ja tuli yllättävä hetki, koska näin käsien kohoavan, ja ihmiset kurkottivat ja heiluttivat käsiään. Itseasiassa, kun jatkoimme liikkumista, oli ihmisiä jotka liikkuivat ja yrittivät saada tämän kulkuneuvon ajajan huomion, ja minä huusin ja kiljuin että menkää avoimelle paikalla, ihan kuin olisin luullut että heidät huomataan avoimelta paikalta ja temmataan ylös, mutta jatkoimme matkaan vain eteenpäin nopeasti. Mutta oli tunne jota en ollut koskaan aikaisemmin kokenut elämässäni, vaikka koko elämäni isäni opetti Herran tulemuksesta, minun isoisäni opetti Herran tulemuksesta, minä opetin siitä.
Raamattu sanoo että me kaikki muutumme, silmänräpäyksessä, yhtäkkiä meidät muutetaan. Raamattu sanoo, että tämä katoavainen ruumis pukee päälleensä katoamattoman ruumiin kuten Hänellä. Ja Raamattu sanoo että meidän on oltava valmiina ja valmistautuneina, odottaen. Raamattu sanoo, että Hänen tulemuksensa on niille jotka odottavat Hänen ilmestymistään, ja nuo jotka odottavat, vaikka he nukkuisivat, heidät temmataan, jos se on keskellä yötä.
No, en mene oppiin tempauksesta, että milloin se tapahtuu; ennen ahdistusta, keskivaiheilla ahdistusta vaiko ahdistuksen jälkeen, vaan kerron vaan teille siitä kauhun tunteesta joka tulee olemaan niille jotka tiesivät evankeliumin, joilla oli kiinnostusta toisiinsa, ja jotka tunsivat Jumalan armon ja laupeuden, ja he eivät olleet valmistautuneita. Heitä ei otettu, heitä ei koottu siihen kulkuneuvoon, ja muistan sen liikkeen nopeuden, ja näkemäni jäljelle jääneet ihmiset, kun kulkuneuvo vain ohitti heidät, ja tuon hirvittävän tunteen. Herra, tiedän että olen pelastettu, tiedän että olet lunastettu, olen menossa kotiin, mutta nuo kaksi ystävääni ja tuo perheen jäsen! Oli kauhua. Kaksi on makaamassa yhdellä vuoteella, toinen otetaan ja toinen jätetään... sentähden valvokaa Hänen tulemistaan kun varasta yöllä. Ystävät, Hän on tulossa.
Ei ollut nopeuden tunnetta, ei ollut tunnetta liikkumisesta, vaan yhtäkkiä astuin kaikkien muiden ympärillä olevien kanssa ulos pilvestä, ulos sumusta, ulos ajasta, iankaikkis - Anonyymi
Tuleeko nyt sitten varmasti loppu?
Onko syytä myydä kaikki ja jakaa rahat köyhille tai HELLpastoreille? - Anonyymi
Miksi kirjoitat tuollaista sontaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2104671- 1882616
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261144
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91132- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391062- 109989