”Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään”
1 Tim 1:8
Mutta me tiedämme, että laki on hyvä, kun sitä lain mukaisesti käytetään
25
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta me tiedämme lain hyväksi, jos se oikein käytetään,
- Anonyymi
But we know that the law is good, if a man use it lawfully;
- Anonyymi
Eli sillä tuomitaan muut laittomuuden tekiöiksi ja itse mennään fallostelusta käräjille.
- Anonyymi
Ja uskovat ei noudata sitä vailla pitäisi paska uskonto
- Anonyymi
Room. 3:31
Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.
- Anonyymi
Lailla on oma tärkeä tehtävänsä. Sen kautta ei kuitenkaan pelastu. Kukaan ( paitsi Jeesus Kristus ) ei kykene lakia täysin täyttämään eli pitämään. Kuka niin väittää, valehtelee.
- Anonyymi
Suurin osa ihmisiä tulee vanhurskaiksi lain mukaan elämällä tekojensa ansiosta.
Jaak. 2:25
Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.
Luuk. 15:7
Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.
- Anonyymi
Room 3:20
sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.- Anonyymi
Lailla on paljon muitakin tehtäviä kun synnintunnon herättäminen.
Lain tarkoitus on velvoittaa elämään lain säätämällä tavalla ja jos rikkoo lakia, siitä seuraa rangaistus.
Paatuneet roistot ja lahkolaiset eivät noteeraa lakia miksikään.
Kyllä ne roistot pitää tuomita heti lakien perusteella, jotta saadaan kuri ja järjestys yhteiskuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lailla on paljon muitakin tehtäviä kun synnintunnon herättäminen.
Lain tarkoitus on velvoittaa elämään lain säätämällä tavalla ja jos rikkoo lakia, siitä seuraa rangaistus.
Paatuneet roistot ja lahkolaiset eivät noteeraa lakia miksikään.
Kyllä ne roistot pitää tuomita heti lakien perusteella, jotta saadaan kuri ja järjestys yhteiskuntaan.Tampereella helluntailainen mies tappoi kadulla kulkeneen naisen.
- Anonyymi
Paavali puhuu itsestään, koska oli tehnyt murhan. Ei auta enää lakien mukaan eläminen mitään.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi
Aika outo ajatus pelkän lihan vanhurskaus. Ihmisen liharuumis maatuu maaksi.
Ihminen on kokonaisuus, spirit, mind, body=elävä sielu.
- Anonyymi
5. Moos. 30:11
"Tämä laki, jonka minä teille nyt annan, ei ole liian vaikea, ei etäinen eikä salattu." - Anonyymi
Room. 7:12
Laki itse on silti pyhä, ja käsky on pyhä, oikea ja hyvä. - Anonyymi
Saatana haluaa hävittää lait ja mitätöidä niiden merkityksen, koska lain rikkominen tarkoittaa syntiä, laittomuuden tekoa.
Jollei ole lakeja, ei ole syntiäkään, eikä voida tuomita mistään.
Sitä se Saatana tahtoo.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Lahkolaiset hilluu hurmoshenkien voimasta ja julistaa, että lait on kumottu, nyt vaan eletään henkien pillin mukaan kuin ellun kanat.
Totuus hihhuleille selviää vasta taivaan portilla.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT."- Anonyymi
Kannattaa varo epämääräisten irtohenkien ja hurmoshenkien tekemiä "henkikasteita, henkiliittoja, taivasmatkoja, trippejä, pelastusvarmuuksia jne.
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
- Anonyymi
Saatana nimenomaan pyrkii lakihenkisyyteen.
Sen kautta herjaamiseen ja hengen kuolettamiseen.
Se tarjoaa uskonnollisuuden, joka antaa vain pahan mielen.- Anonyymi
Lait on kirjoituksen muodossa, ei hengen muodossa.
Isä, Poika ja Pyhä Henkki ovat yksi ja he ovat kaikki sitoutuneet samoihin kirjoitettuihin lakeihin ja käskyihin ja liittoihin.
Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten usein väärin annetaan ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lait on kirjoituksen muodossa, ei hengen muodossa.
Isä, Poika ja Pyhä Henkki ovat yksi ja he ovat kaikki sitoutuneet samoihin kirjoitettuihin lakeihin ja käskyihin ja liittoihin.
Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten usein väärin annetaan ymmärtää.1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
(Yksi kaste, Ef.4:5)
Kannattaa varoa epämääräisten irtohenkien tekemiä kosketuksia ja henkikasteita.
- Anonyymi
Idiotismia kannattaa varoa.
- Anonyymi
Onko sulla siitä kokemuksia?
- Anonyymi
Vanhat Jumalan lait on voimassa ja ne koskee myös meitä Suomalaisia...älä tapa,
älä varasta, älä valehtele, älä tee huorin.... - Anonyymi
Lahkolaiset, kuten helluntailaiset vihaavat Katekismusta, koska sinne Jumalan lait on kirjoitettu ja vielä selitetty, mitä ne tarkoittaa.
- Anonyymi
Jumala on kurin ja järjestyksen Jumala. Ei mikään pellehermanni.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina." - Anonyymi
Älä tapa ei koske Israelia edes sapattina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693