”Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.”
Heb 12:25
Älä torju Armon Herraa Jeesusta Kristusta!
22
105
Vastaukset
- Anonyymi
Katsokaat, ettette häntä kiellä pois, joka puhuu; sillä jos ei ne paeta saaneet, jotka kielsivät sen, joka maan päällä käskyn antoi, paljoa vähemmin me, jos me sitä pyydämme karttaa, joka taivaasta puhuu,
- Anonyymi
Sen till, att I icke visen ifrån eder honom som talar. Ty om dessa icke kunde undfly, när de visade ifrån sig honom som här på jorden kungjorde Guds vilja, huru mycket mindre skola då vi kunna det, om vi vända oss ifrån honom som kungör sin vilja från himmelen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen till, att I icke visen ifrån eder honom som talar. Ty om dessa icke kunde undfly, när de visade ifrån sig honom som här på jorden kungjorde Guds vilja, huru mycket mindre skola då vi kunna det, om vi vända oss ifrån honom som kungör sin vilja från himmelen?
See that ye refuse not him that speaketh. For if they escaped not who refused him that spake on earth, much more shall not we escape, if we turn away from him that speaketh from heaven:
- Anonyymi
Kuinkas me välttäisimme, jos me senkaltaisen autuuden katsomme ylön? joka sitte, kuin se ensin Herralta saarnattu oli, meissä vahvistetuksi tuli niiden kautta, jotka sen kuulleet olivat.
- Anonyymi
Jeesus meni taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.
Sen sijaan Jeesus varoitti ottamasta vastaan hänen nimissään esiintyviä valejeesuksia, pelkkiä henkijeesuksia, lahkojeesuksia, jotka tunkevat ihmisen sisälle asumaan.
Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
"Sillä monet tulevat Jeesuksen nimessä ja he eksyttävät monta."- Anonyymi
Siksipä sinun oma lahkosikin hajosi.
Matt 15:13
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”
- Anonyymi
”Sillä te tiedätte, että hänet sittemminkin, kun hän tahtoi päästä siunausta perimään, hyljättiin; sillä hän ei löytänyt tilaa peruutukselle, vaikka hän kyynelin sitä pyysi.”
Heb 12:17- Anonyymi
Sillä te tiedätte, että kuin hän sitte tahtoi periä siunausta, tuli hän hyljätyksi; sillä ei hän löytänyt yhtään parannuksen siaa, vaikka hän sitä kyyneleillä etsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä te tiedätte, että kuin hän sitte tahtoi periä siunausta, tuli hän hyljätyksi; sillä ei hän löytänyt yhtään parannuksen siaa, vaikka hän sitä kyyneleillä etsi.
I veten ju att han ock sedermera blev avvisad, när han på grund av arvsrätt ville få välsignelsen; han kunde nämligen icke vinna någon ändring, fastän han med tårar sökte därefter.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I veten ju att han ock sedermera blev avvisad, när han på grund av arvsrätt ville få välsignelsen; han kunde nämligen icke vinna någon ändring, fastän han med tårar sökte därefter.
For ye know how that afterward, when he would have inherited the blessing, he was rejected: for he found no place of repentance, though he sought it carefully with tears.
- Anonyymi
Paavali ei katunut tekemäänsä murhaa eikä valehtelua. Ei pitänyt sitä pahana ollenkaan, saatikka syntinä. Hyväksyi kaikki.
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.- Anonyymi
Huonostipa olet Teuvo Raamattusi lukenut. Sinulla on selvästi vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.
- Anonyymi
Paavali pelotteli ihmisiä fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.- Anonyymi
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon?
Johannes sanoo ihan suoraan, että antikristukset saivat alkuseurakunnan valtaansa ja sen loppu häämötti. Kuten kävikin noin v. 70 jKr. samoihin aikoihin kun temppeli hajotettiin.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes sanoo ihan suoraan, että antikristukset saivat alkuseurakunnan valtaansa ja sen loppu häämötti. Kuten kävikin noin v. 70 jKr. samoihin aikoihin kun temppeli hajotettiin.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Et sinä voi Jumalan suuria teloja tyhjäksi tehdä, sinä pieni mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin sinä vielä löydät Paavalin syylliseksi omaankin huorin tekoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin sinä vielä löydät Paavalin syylliseksi omaankin huorin tekoosi.
Saatanan henki ihmisessä syyttää toista ihmistä ties mistä synnistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan henki ihmisessä syyttää toista ihmistä ties mistä synnistä.
Jeesus ei syyttänyt eikä syyllistänyt edes syntistä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei syyttänyt eikä syyllistänyt edes syntistä naista.
Matt. 12:39
Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.
Joh. 14:30
Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.
- Anonyymi
2. Tess. 2:4tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
- Anonyymi
Kommunistinen alkuseurakunta oli paha järjestelmä, mikä pakotti ihmiset samaan muottiin.
Ap. t. 4:32
Koko uskovien joukolla oli yksi sydän ja yksi sielu. Kukaan ei pitänyt omanaan sitä, minkä omisti, vaan KAIKKI OLI HEILLE YHTEISTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693