Vaihtoautomaa ja idioottimaiset lisämaksut

Anonyymi-ap

Toimistokulu: 295 €
Perustamismaksu: 795 €
Korko: 9.99 %———-> vuosikorko nm 15%
Käsittelymaksu: 24 €/kpl
Lisäturva 12kk/22.500km/300ov
849,00 €!!!

Kylläpä osaa pulju rahastaa.

14

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sieltä ei ole pakko ostaa.

      • Anonyymi

        Epätoivoinen myyjä tuli paikalle?


    • Anonyymi

      Persaukisen tuskaa!

    • Anonyymi

      Auton hommaaminen:

      Osta suoraan mieleisesi, mitä sitten maksaakaan. Omalla rahalla tai vaikka isin tai äitin, whatever.

      Tai:

      1. Päätä paljonko haluat maksaa kuukaudessa.
      2. Etsi auto joka maksaa sen verran.
      3. Hae se auto.

      Vittuako sillä on väliä mitä kuluja tai maksuja niissä on? Maksat vain yhtä samaa summaa kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Kun maksaa auton käteisellä saa heti nimensä omistajaksi. Eikä tarvitse maksella kuukaisittain maksuja lisäkuluineen.


      • Anonyymi

        Turhia kuluja ei maksa kuin idiootit.
        Kylläpä jobbari on nyt aggressiivisella päällä. Jostainhan sitä rahaa on saatava kassaan, tässä taloustilanteessa, kun talo on täynnä Puretech- ja Ecoboost-romuja sekä dieseleitä.
        Sähköautoja hamstranneet ovat vielä pahemassa jamassa, ja sekös meitä ostajia naurattaa.

        Kyllä se on pöllö, joka maksaa Enterin painamisesta 795€


    • Anonyymi

      Jobbarihan pistää noita kuluja kulujen päälle, kun huomaa, että persaukinen on kuumana autoon. Kannattaa kuitenkin katsoa, mihin nimensä laittaa, ja vaikka katsoa jotan muuta tilalle.

    • Anonyymi

      Aika monella kirjoittajalla on tässä omituinen käsitys rahasta!
      Kyllä kaikki se, jonka onnistuu tinkaamaan, niin sitä ei todellakaan
      tarvitse maksaa.
      Voihan auton rahoittaa muullakin tavalla!
      Mikäli on vakituisessa työsuhteessa, olen joskus ehdottanut, että
      rohkeasti pyytää muutaman tuhannen autolainaa työnantajalta.
      Tällainen laina sitoo molempia puolin jos toisin ja siitä lainasta pyy-
      dettävä vuosikorko on varmasti aivan eri lukemissa, eikä näitä edellä
      mainittuja luottokuluja ollenkaan ole.
      Kumma kyllä, kukaan ei ole täällä kertonut, miten asia onnistui.
      Työnantajan silmissä täytyy tietenkin olla pidetty hyvä työtekijä.

    • Anonyymi

      Pitääpä laittaa Vaihtoautomaan autoja suosikkilistalle Nettiautossa ja katsoa myydäänkö niitä

    • Anonyymi

      Ei niitä kukaan maksa.
      Jo on pakko, niin lompsi seuraavaan liikkeeseen.

    • Vanha tosiasia on, että ns. "kuluja" voi aina pyytää, mutta järkevä ostaja ei niitä
      maksa!

    • Anonyymi

      Elämä on kallista.🥵

    • Anonyymi

      Ei se ole tyhmä , joka pyytää vaan se joka maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe